Krups Nespresso - Expert & Milk Black XN6018 - Reviews

capsules
Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

4,7

Rogier 09-01-2017

Drama apparaat

Foutcodes, geplette cupjes, oververhit, drab dat van binnenuit beschimmeld en wel naar buiten komt via de naden, lekbak overstroomt na 2 kopjes en apparaat staat al snel in een plens troebel water en geeft diverse foutcodes! Daarnaast erg veel geld voor wat plastic met een bluetooth module. Ook er bevattelijk voor vlekken van vette vingers die er vervolgens lastig uit te krijgen zijn.

Minpunten

• Ziet er goedkoop uit en voelt evenzo
  • Hoge prijs
  • Mega slechte klantenservice

Jan 29-10-2017

Koffie zetmachine Krupp

Een rampen koffie zetmachine van Krupp zit te veel elektronica aan waar je zelf geen invloed op hebt !

Minpunten

• staat zo op tilt
  • loopt veel water uit

Miriam 15-07-2017

Fijn apparaat, lekkere koffie

Fijn apparaat. Na jaren een stilstaande senseo te hebben gehad, want die koffie vond ik echt niet lekker, nu mezelf dit apparaat cadeau gedaan.
De koffie functie is ideaal, espresso, lungo of toch liever een ristretto en of americano, je stelt het gemakkelijk in. De smart functie vanaf de telefoon heb ik nog niet echt gebruikt.
De melkopschuimer die er bij zit is echt ideaal. Elke dag begin ik nu met een heerlijke cappuccino.
De warm water functie is erg prettig, ik kan me alleen voorstellen als je meer dan 2 kopjes wilt tappen dat het dan lang duurt, maar nog altijd sneller dan een waterkoker.

Pluspunten

• Melkopschuimer
  • warm water

Minpunten

• warm water bij veel kopjes kan lang duren