De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun KF 7120 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Koffiezet apparaat Braun KF 7120 13-02-2020

Mooi model

Geschreven voor: Braun KF 7120

Gekocht,na 2 maanden storing in het app.en terug gebracht voor rep. Na 3.5 week bericht dat het app. niet te repareren was en een nieuwe uit mocht zoeken. Ben vertrouwen kwijt in dit koffiezetapparaat . Het had tijdens het koffiezetten ook heel veel lawaai,dit hadden wij ook nog nooit meegemaakt. De koffiekwaliteit was trouwens goed.

Harold 08-05-2018

Mooi apparaat met lekkere koffie maar niet functioneel.

Geschreven voor: Braun KF 7120

De koffie uit deze koffiezetter is lekker en net design is mooi. De klok en de mogelijkheden om uitgesteld koffiezetten zijn makkelijk en fijn. Aangezien er geen doorzichtig waterreservoir is, blijft het moeilijk in te schatten hoeveel water er in zit. Ook loopt bij het vullen het water vaak ernaast door de onhandige opening. Slecht aan deze koffietzetter,is als je waterkan kapot is moet je een maand wachten op een nieuwe en kost ook nog eens €24,- (groot minpunt)

• Koffiesmaak

Minpunten

• Waterereservoir
  • Waterkan vervangen

Harry 25-10-2017

Ziet er mooi uit .

Geschreven voor: Braun KF 7120

Door de jaren heen heb ik al vele Senseo's gekocht maar omdat die binnen een jaar stuk gingen was ik die echt zat ook al vind ik die koffie heerlijk . Zaterdag jl. ging er wéér een stuk en toen besloot ik om weer een gewone koffiezetter te kopen .
Helaas koos ik voor deze Braun, staat mooi in de hoek van het aanrecht maar om er koffie en water in te doen moet ik hem verschuiven omdat anders de klep niet open kan .
De koffie smaakt ook niet lekker maar dat komt misschien omdat ik teveel gewend ben aan de smaak van Senseo .
Gekocht bij de plaatselijke EP . Thuis gekomen zag ik dat de (plastic) verpakking gescheurd was, dus waarschijnlijk kocht ik een gebruikte .

Pluspunten

• Mooi Apparaat

Minpunten

• Te hoog voor onder het (mijn) keukenkastje

Lieke 26-08-2017

Heerlijke koffie voor een betaalbare prijs

Geschreven voor: Braun KF 7120

Na wat speurwerk bij dit koffiezet-apparaat uitgekomen. Het apparaat zet heerlijke koffie (de koffie lijkt met dezelfde bonen iets sterker dan de koffie die uit mijn oude, goedkope machine kwam). Ik heb na 3 weken gebruik tot op heden nog niet gemorst met de kan (op internet wordt bij dit apparaat wel een geklaagd over het snel morsen met de kan bij het vullen van het apparaat met water). Een aanrader, zeker gelet op de prijs. Ook qua design mag hij er zeker zijn in de keuken.

Pluspunten

• Goede koffie
  • Betaalbaar
  • Duitse degelijkheid

Minpunten

• Geen thermoskan