Russell Hobbs Retro zwart, roestvrijstaal

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 69 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Russell Hobbs Retro zwart, roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

bazzelina 06-07-2022

Uitstekende keuze: aanrader

Echt warme koffie, apparaat schakelt zelf uit na (ong.) half uur, ziet er leuk uit. Gewoon een uitstekende keuze als je op zoek bent naar een filterapparaat. Absolute aanrader!

Suiver 15-07-2019

goedkoop materiaal

na 3 keer gebruikt kwam er geen koffie meer uit. Stoom en water aan de bovenkant er uit. Erg gevaarlijk. Goedkoop en slap plastic. Niet gebruiken.

NVV 13-07-2019

Leuk apparaat om te zien.

Zet goeie koffie maar is vreselijk knoeierig, druppelstop werkt onvoldoende en het warmhoudplaatje is dan ook altijd vies. Verder lastig schoonmaken bij de filter vanwege dat gootje langs de rand. Kortom: ik beveel dit apparaat niet aan.

Minpunten

• Zie boven.

Gerrit Franssen 23-03-2019

Russel Hobbs Retro Koffiezetapparaat

Mooi Retro Design , en erg makkelijk in gebruik , koffie blijft lang en goed op temperatuur, en zeer handige tijdsaanduiding om aan te geven hoelaat de koffie staat .

Henk 23-01-2019

Russel Hobbs Retro - Koffiezetapparaat - Classic Noir

Ik wil niets zeggen over koffie zetten, is goed. Maar kan laten vallen, een nieuwe bestellen lukt NIET,

HM 23-01-2019

Russell Hobbs Retro

Heerlijke en warme koffie! Is voor 10 kopjes, maar ook kleinere hoeveelheden zijn net zo smaakvol en warm! Prijs zeer goed!

Hanneke 19-01-2019

prachtige uitvoering

De retro stijl is een blikvanger in mijn keuken. Ik heb een smoothie maker van dit merk al eerder gekocht en deze bevalt ook uitstekend. Die gebruik ik ook dagelijks en met veel genoegen.

Pluspunten

• gewenste smaak en kwaliteit van de koffie
  • prachtig design

Minpunten

• geen minpunt
  • geen minpunt

Marc S 13-01-2019

Prachtmachine, heerlijke koffie

Ik heb gekozen voor deze machine vanwege het uiterlijk, en het ontbreken van een ingewikkeld scherm/systeem (dat is toch niet nodig voor een koffiezetapparaat??). Hij zet heerlijke koffie, lekker heet, beter dan mijn oude machine. Ziet er super stoer uit in de keuken. Machine blijft automatisch 40 minuten warm. En met warm bedoel ik ook echt dat de koffie 40 minuten gloedje heet blijft. Zou hem zo weer kopen!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Prijs

Henk 08-01-2019

Prachtig eenvoudig

Goed aroma, gemakkelijke bediening. Één programma is gewoonweg fijn! Tegenwoordig zit er op elk product zoveel opties, dat het gewoon fijn is om een koffiezet te hebben die doet wat ie moet doen: koffie zetten. Mooi design, past perfect in het interieur!

Pluspunten

• compact
  • gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• maataanduiding

Freddy 06-01-2019

Kort snoertje

Gekozen vanwege goede reviews en prijs - kwaliteitverhouding. Apparaat zet goede koffie. Nadeel is het relatief korte aansluitsnoer en de klep aan de bovenkant. Door het korte snoer moet je het eigenlijk onder een keukenkastje plaatsen, maar dan kan het klepje niet helemaal open. Als dit geen beperking is is dit een prima aankoop

Pluspunten

• prijs - kwaliteit
  • snelle koffie zetter

Minpunten

• korte aansluitsnoer, klep aan de bovenkant
  • bij paar kopjes loopt de koffie te snel door.

H. 06-01-2019

Leuk retro uiterlijk

Ik heb het apparaat pas een halve dag. Maar ik vind dat het er leuk uit ziet, dat het niet te groot is en de koffie van vanochtend was lekker. Handig dat het apparaat automatisch uitschakelt.

Pluspunten

• compact
  • schakelt automatisch uit
  • mooi om te zien

EM 05-01-2019

Russell Hobbs Retro koffiezetter. TOP!

Een mooie en degelijke koffiezetter, goede temperatuur van koffie, leuke retro uitstraling, handige tijdsweergave voor houdbaarheid van smaakvolle gezette koffie, goede prijs-/ kwaliteitsverhouding

Cis 05-01-2019

Koffiezet retro

Heel goed aroma door het speciaal sproeidysteem. Vlug 2 kopjes koffie. Ook zeer warm voor een lekker bakje koffie.

Pluspunten

• Sproeisysteem

Buis 04-01-2019

Mooi koffiezetapparaat

Mooi design en zet heerlijke koffie en goed heet we hebben hem pas dus weet niet voor lange termijn voor nu erg tevreden!

John 03-01-2019

Lekker Retro

Gewoon een leuk (Retro) apparaat. Past door zijn uiterlijk prima op het aanrecht. Doet wat hij moet doen, gewoon lekker snel koffie zetten! Aangeven van de duur van de versheid is een leuke bijkomstigheid, weet nu wanneer ik koffie weg moet doen, dus is mooi meegenomen. Opvallend is de lekkere hete temperatuur van de koffie en de snelheid waarmee de koffie klaar is. Heb het apparaat gekocht als (tijdelijke-) vervanger van een dure inbouwmachine, maar weet niet of ik de inbouw wel moet laten repareren nu!

Pluspunten

• Snelheid
  • Warmte van de koffie
  • Uiterlijk
  • Versheidsmeter
  • Robuuste glazen kan (Voelt direct stevig goed aan)

Veenstra 03-01-2019

Zeer hete koffie, heerlijk van smaak

Het apparaat zag er zeer leuk uit en de reviews waren erg goed. Super blij met dit apparaat, de koffie is zeer warm en de smaak is heerlijk!

Pluspunten

• zeer hete koffie
  • heel mooi uiterlijk
  • heerlijke smaak

Kamphuis 02-01-2019

Waterkoker retro Vintage cream

Mooie waterkoker prachtig vintage model. Valt op door net af te wijken van de standaard vormen. De kleurstelling is ook fraai. Cream is ook echt cream, dat wil zeggen niet te geel en niet te wit. Wij hebben wat antieke geëmailleerde accessoires in onze keuken in de kleur cream. Deze waterkoker past daar perfect bij.
De waterkoker is heel compleet, hij voelt ook degelijk aan. Het enige wat een aanvulling had kunnen zijn is een signaal wanneer het water kookt. De buitenkant wordt uiteraard wel heet. (ik zeg uiteraard omdat dat normaal is in deze prijsklasse waterkokers)
Heel tevreden klant.

• kleurstelling
  • voelt degelijk
  • compleet

Minpunten

• signaal wanneer water kookt was mooi geweest

Minkr 02-01-2019

Leuk retro look

Het koffiezet apparaat Heeft een mooie retro look. Het apparaat werkt eenvoudig.
Het apparaat is gemakkelijk in gebruik

Pluspunten

• Werkt eenvoudig

Esther 01-01-2019

Mooie uitstraling

Werkt als verwacht, geen spijt. Geen lomp model en past goed op mijn smalle bijzettafel in de keuken

Rorije 30-12-2018

Compact, een plaatje om te zien en heerlijke warme koffie

Ik was altijd al verliefd op dit apparaat, nu blijkt dat de koffie heerlijk warm is en wat ik zelf erg handig vind, is dat je op het apparaat kan zien hoelang het nog duurt voordat de koffiezetter zichzelf uitschakelt.
Hij is ook makkelijk te bedienen en je kan duidelijk zien hoeveel water je erin doet.

Pluspunten

• handig
  • duidelijk
  • mooi formaat

Minpunten

• het snoer is redelijk kort

frank 29-12-2018

Wat een mooie design

Opzoek naar een nieuwe koffiezet kwam ik bij RusselHobbs terecht. Eerlijk, ik kende dit merk niet. Dat deze toestellen aantrekkelijk geprijst zijn heeft mij over de streep getrokken en nu ben ik in het bezit van een koffiezet en bijhorende broodrooster en het moet gezegd: de mooie rode kleur zorgt voor een tof retro effect.
De koffiezet is niet alleen mooi, maar ook functioneel prima! Lekkere koffie en eenvoudig in gebruik.
Wij zijn tevreden over deze aankoop.

Pluspunten

• mooie design
  • aantrekkelijke prijs
  • handig maatbekertje meegeleverd
  • eenvoudig in gebruik

BJH 28-12-2018

Mooi apparaat

Erg leuk apparaat, mooi design, staat goed op het aanrecht en belangrijker doet wat het moet doen!
Timerfunctie is zeer handig en daardoor zeer gemakkelijk om even naar de tijd te kijken.

• Werkt uitstekend

Minpunten

• Moet ik nog over nadenken

Ik 27-12-2018

Mooi retro!

Mooi apparaat dat lekkere koffie zet en zonder al te veel moeite schoon te houden/krijgen is. Het retro design geeft een leuke touch.

Els 24-12-2018

Mooi apparaat

Heel mooi apparaat en eenvoudig in het gebruik. Daarnaast is de koffie ook nog eens ontzettend lekker! Zeker aan te bevelen!

Melanie 19-12-2018

Fijn koffiezetapparaat

Super fijn koffiezetapparaat en staat zeker ook mooi op het aanrecht. Overigens maakt het ook lekkere koffie.

Pluspunten

• Mooi
  • Fijn
  • Snel