Philips Daily Collection HD7459 zwart, koper

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HD7459 zwart, koper op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

RB te B 11-10-2022

Slecht koffiezetapparaat

Erg slecht apparaat, nu een jaar in gebruik. 2 kopjes gaat prima maar bij 5 of meer komt het water in het filter te hoog en heb je koffiemot in je koffie. Als het apparaat aan is gaat de led-verlichting uit en kun je bijna niet zien of hij aan/uit zetten.

Pluspunten

• Goede vormgeving

Minpunten

• Koffiefilter loopt over dus mot in de koffie
  • Display niet te lezen want verlichting gaat uit
  • Lekstopper werkt niet
  • Niet voor linkshandig
  • Deksel vd kan slecht te verwijderen

jantine-flevo 16-09-2018

nog maar 1 dag gebruikt

Grootste ergernis: je ziet niet dat het apparaat aanstaat. Zeker met de automatische uitschakeling van 30 (!) minuten zou dat handig zijn. Het blauwe schermpje licht bij het aanzetten maar heel kort op.
Die automatische uitschakeling mogen ze wat mij betreft onmiddellijk weghalen, zeer irritant. De hele deksel klapt naar achteren, dan past het apparaat niet meer onder het keukenkastje, bij mijn oude apparaat wel.
Waterniveau is niet te lezen, zit bovenop het waterreservoir, volkomen nutteloos.
Water in het reservoir schenken kan alleen met geknoei.
Het koffiefilter is uitneembaar, maar kan door de druppelstop niet blijven staan. Gevolg: priegelen met de papieren filter en lastig om de koffie er in te doen.
Bij dezelfde hoeveelheid water vergeleken met het oude apparaat heb ik nu meer koffie nodig.

koffieleut 13-08-2018

Mooi vormgegeven keukenklok

Een nieuw koffiezetapparaat gekocht omdat de vorige een paar uur voor een gezellige avond met koffievisite er mee op hield. Mooi ontwerp qua looks, bovendien wat kan er mis zijn met een Phillips, niet waar? Nou, van alles. Op de doos staat dat ie automatisch uitschakelt; dat lijkt ons wel handig. Ook is instelbaar wanneer hij aan moet gaan. Deze functies zijn echter niet te combineren; het apparaat gaat een half uur na inschakeling uit en dat blijkt niet op een andere tijd instelbaar. Dus je zet koffie, na 10 minuten schenk je die in, binnen 20 moet die op zijn, want anders is de tweede bak koud! Een derde kopje is sowieso niet aan de orde. Wij zetten nu de kookwekker om het 2e bakkie warm te kunnen drinken...
Ook klapt het filter vaak om of als dat niet het geval is zit de koffieprut boven de filterrand op het filterhouder, dus als je die vergeet uit te spoelen heb je de volgende keer koffieprut. Ook met een ander merk filter. Mensen het is 2018. Niet 1963. Dit moet een koffiezetapparaat gewoon kunnen.: Koffiezetten zonder prut. De consument desgewenst kunnen voorzien van een 2e bakkie. Digitaal instelbaar zijn. Wel leuk dat we op het koffiezetapparaat kunnen zien hoe laat het is. Zoek je nog een leuke keukenklok in de vorm van een koffiezetapparaat, zouden wij dit product zeker aanraden.

Pluspunten

• Zet sterke goede koffie als filter niet omklapt
  • mooi vormgegeven
  • werkt ook als klok

Minpunten

• vaak koffieprut bij grote potten
  • gaat na 30 minuten uit

Wijnand 20-01-2018

Mooi design en klein handig formaat

* Mooi design * Handig formaat * Blauw display * Koffie goed warm * Zet snel koffie * Automatisch aan- en uitzetten met timer * Mijn glazen koffiekan van mijn vorige koffiezetapparaat van een ander merk past er ook onder *

• Snel koffie zetten
  • Koffie goed warm
  • Timerfunctie
  • Mijn vorige koffiekan past er ook onder

jahnjahn 12-11-2016

Niet zo handig; drab in de koffie

Ziet er mooi uit. Na een maand teruggezonden. De koffie filters vallen steeds om waardoor je drab in de koffie krijgt. Komt of door te langzaam doorlopen van de koffie of door de stoom die het apparaat afgeefr. Helaas elke week 2 keer drab. Kan is lastig schoonmaken door het pijpje wat aan het deksel zit. Lastig uitschenken in het reservoir. Kleine knopjes. Het lampje gaat snel uit waardoor je naar het apparaat moet lopen om te kunnen zien of het aanstaat. Het gaat automatisch na 30 minuten uit. Voor mij net te snel. Timer niet gebruikt. Klok steeds oppnieuw instellen als stekker er uit is geweest. Onhandig ding. Kost weinig; veel ergernis.

Pluspunten

• design

Minpunten

• drab in koffie
  • kan lastig schoonmaken
  • kleine knopjes
  • lastig afleesbaar

RiaBG 05-07-2015

Lekkere warme koffie. Vooral fijn dat de koffie 's morgens al klaar is als je beneden komt.
Gemakkelijk in gebruik.
Alleen het waterreservoir is moeilijk te lezen bovenin.
Verder een topper, echt een aanrader.

wil1947 21-06-2015

Prima prijs/kwaliteit verhouding

+ stijlvol zwart/chroom design
+ zet koffie snel en geruisloos
+ waterniveau op glazen kan correct
+ lekkere hete koffie
+ druppelstop als je koffie wilt inschenken
+ automatisch uitschakelen
+ vaatwasmachine bestendig
+ timer om in te stellen naar behoeft
- waterpeil niet zichtbaar op buitenkant reservoir
- venster licht slechts even op bij aanzetten
- je ziet daarna slecht of het apparaat aan is
- gebruiksaanwijzing met alleen plaatjes xtra tekst zou handig zijn

Nelis-15 19-06-2015

Het heeft een elegant design, strak maar simpel. Alle onderdelen zijn los uitneembaar en kunnen in de vaatwasser, wat vrij praktisch is. Er zit een watermaatstaaf die correspondeert met de maatstaaf op de kop. Zelf het antidruppel systeem werkt vrijwel perfect.

Nadeel is dat de warmhoudplaat na verloop van tijd stopt tenzij je deze zelf weer aan zet.

Overal wat mij betreft prima prijs/kwaliteit verhouding en prima apparaat, voor zover je een koffiezetapparaat kan reviewen.

Sun28 17-06-2015

Het koffiezetapparaat is makkelijk in gebruik. Het is fijn dat er een timer op zit. De koffie is klaar wanneer ik wil en is van goede smaak.
Het apparaat is zonder gebruiksaanwijzing te gebruiken.

Het enige nadeel is dat het lichtje alleen oplicht als het apparaat in gebruik is.Onduidelijk of het koffieapparaat nu aan of uit staat.