Philips HD7865 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 67 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD7865 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nick vd V 21-06-2018

Mooi design

De Philips Senseo HD7865/60 is een mooi ontworpen machine en zeer gebruiksvriendelijk. Door zijn compacte formaat neemt hij minder ruimte in beslag dan de reguliere senseo apparaten. Omdat ook nog eens een mooie look heeft maf hij gezien worden. Snelle kook tijd van het water en muisstil. En de koffie smaakt nog beter.

• Snelheid en stil
  • Verstelbaar lekbakje
  • Pad filter geïntegreerd

Minpunten

• Het waterreservoir is ongelukkig hanteerbaar

Marimol 21-06-2018

Goede keus

Toen de Senseo uitkwam hebben we er uit nieuwsgierigheid een gekocht omdat je zo handig voor een persoon koffie mee zet. Meteen enthousiast. Dit is inmiddels onze derde en deze keer een vierkante. De compactheid is super handig. Ook de verstelbare hoogte van het plateau waarop het kopje staat, zodat het veel minder spettert. Koffie is goed heet en heeft een prima crème laagje.

Pluspunten

• Compact
  • Verstelbare hoogte plateau
  • Koffie goed heet
  • Waterreservoir voor 6 kopjes

Minpunten

• Koffiesterkte niet aanpasbaar

Wilko 10-03-2018

Philips Quadrante HD7865

Het is een mooi vierkant koffiezetapparaat Ik ben de heel erg tevreden mee Ik heb hem al 10 jaar Ik heb 5 jaar geleden nieuwe gekocht maar ik ben er tevreden mee kan ook een hele grote kop koffie mee gezet worden Ik gebruik meestal dus dan stand 2 met 2 koffiepads een minpuntje is dat het twee pijltjes op het waterreservoir zitten een witte en een zwarte Die moeten precies boven elkaar staan anders komt er geen water in je Senseo apparaat

Pluspunten

• Het model vind ik mooi de anderen zijn zo saai
  • Ik geniet er elke dag van

Minpunten

• Foutmelding waterreservoir
  • Ik heb gehoord dat dit model gaat verdwijnen

Wim van der Poel 05-10-2017

Super apparaat

Maakt heerlijk kopje koffie vergeleken bij onze oude Senseo.
Had al een Nespresso staan maar mijn vrouw wilde nog een Senseo erbij vanwege de prijzige Nespresso cupjes.
Nu drink ik dus ook alweer tig weken Senseo koffie uit deze machine.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Handig water reservoir aan de zijkant

Minpunten

• Pff zou het niet weten!

Vandenbj 25-03-2017

Mooie vormgeving

Na wat tegenvallende avontuurtjes met andere merken koffiepadapparaten toch maar weer gekozen voor de Senseo Quadrant. Mijn 2e dus in 5 jaar. Andere apparaten zijn vaak lastig qua ontkalkingsprocedure en geven wisselende kwaliteit, temperatuur en hoeveelheid koffie. Ik heb maar weer gekozen voor de goedkoopste uitvoering, het basismodel zeg maar. Samen met de Senseo pad een prima mok koffie!

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Constante kwaliteit koffie
  • Vraagt weinig onderhoud

Minpunten

• Gevoelig voor lekkage waterreservoir

durdawwer 19-02-2017

de philips senseo

geweldig apparaat de koffie is zeer verbeterd tegen over de andere versie ,mensen die van koffie houden raad ik dit apparaat aan ,

Flow86 14-02-2017

Maakt verwachting waar!

Een zeer fijn en handig koffiezet-apparaat om snel een kopje koffie te kunnen drinken! Het design en gebruiksgemak is een aanwinst voor in de keuken. Opvallend is de constante krachtige smaak van elke kop koffie in verhouding tot oudere Senseo modellen. Dat is een behoorlijk verbeterpunt! Hou zelf van krachtige koffie; met de Senseo espresso pads levert dit een prima combi!

• Snelheid

Minpunten

• Alleen rechts waterreservoir

Ronald1980 14-02-2017

Senseo Quadrante

Ik had nog de oude Senseo apparaat, ik heb van beide een kopje gezet. Crema laagje van de nieuwe veel mooier, de smaak (zelfde senseopads) veel krachtiger!
Over het algemeen heel enthousiast over de nieuwste Senseo Quadrante.
Ook familie/vrienden vinden de koffie heerlijk!
Vormgeving: erg mooi de Quadrante

Pluspunten

• Vormgeving
  • Heerlijke koffie
  • Binnen anderhalf minuut heerlijk kopje koffie

Tomastomas 13-02-2017

Tevreden

Dit apparaat geeft een snel en heet kopje koffie. Het waterreservoir is ook groter en makkelijker uit te nemen dan bij het voorgaande model. Enige nadeel is dat de hoeveelheid per kopje niet ingesteld kan worden.

Pluspunten

• Snel
  • Hete koffie
  • Groot reservoir

Minpunten

• Hoeveelheid koffie niet instelbaar

Nathalie79 13-02-2017

Smaakvolle koffie op gebruiksvriendelijke wijze

45 gaatjes maken het verschil; de koffie is ten opzichte van machines met 5 gaatjes zeker een stuk beter en smaakvoller. De cremalaag lijkt ook wat rijker en voller. De machine is bijzonder prettig is gebruik, maar voelt wel een beetje als speelgoed aan. Dat doet overigens niets af aan het gebruiksgemak; het waterreservoir is mooi verborgen in de machine, maar wel heel eenvoudig af te nemen en te vullen. Ook de padhouders zijn verborgen bij gebruik, waardoor de Quadrante mooi strak oogt. Er kan gekozen worden uit een zwarte, witte of rode variant, waarbij mijn keuze viel op de dieprode; de machine springt op een zeer stijlvolle manier er nu uit op mijn keukenblad. Hele fijne Senseo, goede koffie en een gunstige prijs/kwaliteitsverhouding. Aanrader.

Pluspunten

• mooi design
  • zeer gebruiksvriendelijk

Minpunten

• voelt een beetje speelgoedachtig aan
  • cremalaagje lijkt wat voller dan voorheen

nathanja 13-02-2017

Senseo quadrant

ik vind de smaak van de koffie tegen vallen vergeleken met de oudere Senseo.
met verschillende merken koffie pads geprobeerd het de smaakt blijven wij waterig vinden.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik

jess 13-02-2017

Erg mooi producht! Werkt naar behoren.

Het is een erg mooi product! De maat is precies goed en past mooi op het aanrecht. Hij warmt snel op en de koffie is vol van smaak. Doordat er meer gaatjes inzitten merk je dat er een heerlijke schuimlaag op komt. Ik ben heel erg tevreden over het apparaat.

Pluspunten

• juiste maat
  • perfecte temperatuur
  • heerlijke schuimlaag

Vrolijkekoe1974 10-02-2017

Mooi design en makkelijk te bedienen en een goede smaak

Mooi design makkelijk te bedienen makkelijk weg te zetten goede smaak van de koffie met de boosttechnologie alleen een groter waterreservoir voor grote koffiedrinkers mag wel😉

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Lekkere koffie
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Klein waterreservoir

nathanja 10-02-2017

Senseo quadrant

ik vind de smaak van de koffie tegen vallen vergeleken met de oudere Senseo.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik

MicArnhem 10-02-2017

Mooi design, degelijke afwerking!

Het product heb ik sinds enkele weken in gebruik. Ik ben zeer tevreden met het gebruiksgemak, design en smaak. In tegenstelling tot voorgaande generaties is de afwerking van hogere kwaliteit. Ik raad dit apparaat aan als op zoek bent naar een moderne coffeepadmachine.

• Degelijkheid
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• NIet kunnen vinden

Ilonkie78 10-02-2017

Heerlijke koffie uit een stijlvol apparaat!

De Quadrante ziet er erg stijlvol uit, en is erg gemakkelijk te bedienen. Hij zorgt voor
heerlijk warme en smaakvolle koffie in een hele korte tijd. Ook kun je het plateau/lekbakje waar je de koffiemok op zet verlagen of verhogen.

Pluspunten

• groter waterreservoir
  • schakelt uit na 30 minuten
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• koffiesterkte niet te regelen
  • knoppen niet zichtbaar als apparaat open is

Antoinnet 10-02-2017

Senseo quadrant

Heel goede smaak, goeie schuimlaag!!
Mooi design in de keuken!!!
Waterreservoir zit aan de zijkant, waar je goed bijkan!! Mooie ruimte voor 1 of 2 kopjes!
Makkelijk schoon te maken!!

Pluspunten

• Goeie smaak
  • Schruimlaag
  • Overzichtelijk
  • Vol kopje
  • mooi design

JordiS 10-02-2017

Heerlijke senseo

Ik heb dit product aangeschaft, omdat mijn oude koffiezetapparaat versleten was.
ik heb hem nu een paar weken in gebruik. Het eerste wat me op viel, was dat de koffie beter smaakt. Daarnaast heb ik voor het design gekozen omdat het goed bij mijn interieur past. Daarnaast bevat dit koffiezetapparaat een grotere waterreservoir dan mijn vorige, dus dat zie ik ook als een grote vooruitgang

Pluspunten

• Betere smaak
  • Groot waterreservoir

Minpunten

• Geen opbergruimte voor padhouder

Anmaan 10-02-2017

Heerlijke koffie, prachtig design.

Het apparaat geeft heel snel een heerlijk en warm kopje koffie. Is mooi strak qua design en door het handige handvat in het waterreservoir heel makkelijk te vullen.
Ook het schoonmaken gaat heel makkelijk!

Pluspunten

• heerlijke smaak
  • warme koffie
  • mooi design
  • snel

conny45 09-02-2017

Prima apparaat

Hebben sinds kort de senseo Quadrante in gebruik het is een mooi en vooral makkelijk te gebruiken apparaat de smaak van de koffie is sterker van smaak dan uit de gewone senseo
door zijn vorm is hij ook makkelijk overal te plaatsen

Pluspunten

• De vorm
  • De stevigheid van het deksel

Henkielee 09-02-2017

heerlijke koffie in een handomdraai

Erg lekkere koffie, ook goed van temperatuur en heerlijk van smaak. De Quadrante is makkelijk te bedienen, en makkelijk schoon te maken. Vanwege zijn vorm erg makkelijk om op het aanrecht te plaatsen. Het waterreservoir is wat groter dan van mijn eerdere Senseo en daarom wel fijn om niet zo vaak te moeten bijvullen. Wel is het even zoeken om de juiste manier te vinden om het waterreservoir erin en eruit te halen. Al met al een zeer goed apparaat, waar heerlijke koffie uit komt.

Pluspunten

• schakelt uit na 30 minuten
  • groter waterreservoir
  • makkelijk schoon te maken
  • eenvoudig in gebruik
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• bedieningsknoppen zitten op deksel
  • waterreservoir niet makkelijk in en uit te krijgen

msmits99 09-02-2017

Senseo Quadrante

Mooi design, stil, de koffiesmaak is vele malen beter dan met de "reguliere" Senseo, makkelijk te reinigen

Pluspunten

• Stil
  • Volle koffiesmaak
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Kleine watertank

Erwin 08-02-2017

Mooi, degelijk apparaat

Nu een aantal weken de Quadrante in ons bezit. Het is een prima apparaat wat voldoet aan onze verwachting van Senseo.
De smaak van de koffie is goed, temperatuur is goed. Het model staat ons goed aan, de Quadrante neemt minder ruimte in dan onze vorige Senseo apparaten. Ook is het model degelijker, robuuster dan onze vorige Senseo. Zeer zeker een aanrader dus.

Pluspunten

• Degelijk, robuust
  • Apparaat neemt weinig ruimte in
  • Koffie is goed warm
  • Smaak is goed

Ercoke 08-02-2017

Heerlijke warme koffie

Geweldig apparaat. Koffie met de volle koffiesmaak en heerlijk warm. Het apparaat druppelt niet lang na. Makkelijk verstelbaar in hoogte, zodat je alle maten kopjes kan gebruiken. Ik ben helemaal tevreden met deze geweldige Senseo. Enige nadeel is dat het apparaat niet aangeeft wanneer je moet ontkalken. Je moet dus zelf alert blijven en dat van tijd tot tijd doen, maar dat is een kwestie van even wennen. Ik zou de Senseo Quadrante iedereen aanbevelen. Helemaal geweldig!!

Pluspunten

• de volle koffiesmaak
  • heerlijke warme koffie
  • in hoogte verstelbaar

Minpunten

• zelf alert blijven op ontkalken

Caroline30 08-02-2017

Geweldig apparaat en handig in gebruik

Het apparaat is zeer handig in gebruik en de smaak en temperatuur zijn precies goed! Een echte aanrader