Philips Senseo HD7865 - Reviews

koffiebonen, servings/koffiepads
Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Senseo HD7865 op Kieskeurig.nl.

durdawwer 15-02-2017

de smaak is zo als beschreven geweldig

Geschreven voor: Philips Senseo HD7865

geweldig apparaat de smaak is zeer verbeterd,ik raad mensen die van koffie houden dit apparaat aan [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Flow86 14-02-2017

Product voldoet prima aan de verwachting!

Geschreven voor: Philips Senseo HD7865

Een zeer fijn en handig koffiezet-apparaat om snel een kopje koffie te kunnen drinken! Het design en gebruiksgemak is een aanwinst voor in de keuken. Opvallend is de constante krachtige smaak van elke kop koffie in verhouding tot oudere Senseo modellen. Dat is een behoorlijk verbeterpunt! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ronald1989 14-02-2017

Senseo Quadrante

Geschreven voor: Philips Senseo HD7865

Ik had nog de oude Senseo apparaat, ik heb van beide een kopje gezet. Crema laagje van de nieuwe veel mooier, de smaak (zelfde senseopads) veel krachtiger!
Over het algemeen heel enthousiast over de nieuwste Senseo Quadrante.
Ook familie/vrienden vinden de koffie heerlijk!
Vormgeving: erg mooi de Quadrante [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

TomasTomas 13-02-2017

Tevreden

Geschreven voor: Philips Senseo HD7865

Dit apparaat geeft een snel en heet kopje koffie. Het waterreservoir is ook groter en makkelijker uit te nemen dan bij het voorgaande model. Enige nadeel is dat de hoeveelheid per kopje niet ingesteld kan worden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nathalie79 13-02-2017

Smaakvolle koffie op gebruiksvriendelijke wijze

Geschreven voor: Philips Senseo HD7865

45 gaatjes maken het verschil; de koffie is ten opzichte van machines met 5 gaatjes zeker een stuk beter en smaakvoller. De cremalaag lijkt ook wat rijker en voller. De machine is bijzonder prettig is gebruik, maar voelt wel een beetje als speelgoed aan. Dat doet overigens niets af aan het gebruiksgemak; het waterreservoir is mooi verborgen in de machine, maar wel heel eenvoudig af te nemen en te vullen. Ook de padhouders zijn verborgen bij gebruik, waardoor de Quadrante mooi strak oogt. Er kan gekozen worden uit een zwarte, witte of rode variant, waarbij mijn keuze viel op de dieprode; de machine springt op een zeer stijlvolle manier er nu uit op mijn keukenblad. Hele fijne Senseo, goede koffie en een gunstige prijs/kwaliteitsverhouding. Aanrader. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

jess 12-02-2017

Dit product is een aanrader.

Geschreven voor: Philips Senseo HD7865

Het is een erg mooi product! De maat is precies goed en past mooi op het aanrecht. Hij warmt snel op en de koffie is vol van smaak. Doordat er meer gaatjes inzitten merk je dat er een heerlijke schuimlaag op komt. Ik ben heel erg tevreden over het apparaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Keandi 12-02-2017

Heel goed.

Geschreven voor: Philips Senseo HD7865

Mooi apparaat, geeft lekkere koffie en makkelijk in gebruik.
Alleen het waterreservoir is een beetje klein.
Verder is misschien een haakje voor de padhouder wel handig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anmaan 10-02-2017

Heerlijke koffie, prachtig design.

Geschreven voor: Philips Senseo HD7865

Het apparaat geeft heel snel een heerlijk en warm kopje koffie. Is mooi strak que design en door het handige handvat in het waterreservoir heel makkelijk te vullen.
Ook het schoonmaken gaat heel makkelijk! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Conny45 09-02-2017

Super apparaat

Geschreven voor: Philips Senseo HD7865

Wij hebben de senseo Quadrante nu een paar weken in huis en bevalt prima.
De koffie smaakt heerlijk het apparaat is makkelijk in bediening en schoonmaak [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ilonkie78 09-02-2017

Heerlijke koffie uit een stijlvol apparaat!

Geschreven voor: Philips Senseo HD7865

De Quadrante ziet er erg stijlvol uit, en is erg gemakkelijk te bedienen. Hij zorgt voor heerlijk warme en smaakvolle koffie in een hele korte tijd. Ook kun je het plateau/lekbakje waar je de koffiemok op zet verlagen of verhogen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

msmits99 09-02-2017

Senseo Quadrante

Geschreven voor: Philips Senseo HD7865

Mooi design, stil, koffiesmaak is vele malen beter dan met de "reguliere" Senseo [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Santman1000 08-02-2017

Apparaat voldoet aan verwachting

Geschreven voor: Philips Senseo HD7865

Nu een aantal weken de Quadrante in ons bezit. Het is een prima apparaat wat voldoet aan onze verwachting van Senseo.
De smaak van de koffie is goed, temperatuur is goed. Het model staat ons goed aan, de Quadrante neemt minder ruimte in dan onze vorige Senseo apparaten. Ook is het model degelijker, robuuster dan onze vorige Senseo. Zeer zeker een aanrader dus. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Oost86 08-02-2017

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips Senseo HD7865

De senseo quadrante is makkelijk in gebruik en maakt weinig geluid. de koffie is voller van smaak. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Yvonne72 08-02-2017

Mooi compact en makkelijk

Geschreven voor: Philips Senseo HD7865

Mooi strak design model. Meer koffie aroma en gebruiksgemak. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ercoke 07-02-2017

Heerlijke koffie!

Geschreven voor: Philips Senseo HD7865

De smaak van de koffie is veel voller. Je proeft echt koffie en de koffie is heerlijk warm. Geweldig is dat je diverse kopjes eronder kan zetten, doordat de hoogte verstelbaar is. De koffie blijft niet lang nadruppelen en ik ben weg van het design. Ik ben in ieder geval superblij met mijn Senseo Quadrante en zou het een ieder kunnen aanbevelen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Toystore 07-02-2017

Mooie Senseo met lekkere koffie en makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Philips Senseo HD7865

De Senseo Quadrante is voor mij een apparaat met een mooi design. Het gemak om snel een kopje koffie te drinken die ook nog eens lekker smaakt is helemaal top! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

AcesHigh 07-02-2017

Prima kofieapperaat voor een vriendelijke prijs.

Geschreven voor: Philips Senseo HD7865

Lekkere koffie, wat we eigenlijk wel gewend zijn van een Senseo maar dan net wat beter dan de oudere Senseo apparaten. Je merkt het verschil door de koffieboosttechnologie; waarbij het water via 45 punten over de koffie wordt verspreid ipv 5. Ik zeg niet dat de Senseo de beste koffie zet, zeker niet. Het formaat van de machine is perfect ontworpen. Ik heb niet zo'n grote keuken maar hij staat niet in de weg en is qua design niet saai te noemen, springt lekker in het oog. Nadelen; ik vind het snoer erg kort ; de behuizing voelt goedkoop en fragiel, wel lekker licht dus makkelijk te verplaatsen. Aangezien ik houd van een sterke bak koffie zou het onlangs wel handig zijn als je de sterkte (makkelijk) kan instellen maar helaas. Al met al een prima apparaat voor een mooie prijs. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Pschokker 07-02-2017

Dit product is aan te bevelen

Geschreven voor: Philips Senseo HD7865

Mooi koffiezetapparaat die er voor zorgt dat je optimaal kan genieten van je koffie en tevens een mooi en praktisch design heeft [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hummer66 07-02-2017

Compact, makkelijk

Geschreven voor: Philips Senseo HD7865

Een zeer fijn apparaat dat snel warm is en lekkere koffie zet. Het water is makkelijk bij te vullen en de onderdelen kunnen zo in de vaatwasser [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

hemakero77 07-02-2017

Lekker warme koffie, mooi ontwerp!

Geschreven voor: Philips Senseo HD7865

Mooi klein apparaat, past mooi in de keuken.
Lekkere warme koffie, supersmaak!
Grote waterbak voor 8 kopjes.
Heeft jammer genoeg geen auto-start (meteen beginnen na opwarmen) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]