Philips Quadrante HD7865 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 60 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Quadrante HD7865 wit op Kieskeurig.nl.

8,9

jolleke22 07-02-2017

Makkelijk en snel kofiie zetten met koffiepads

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 wit

Ik heb deze mogen testen bij Philips, Makkelijk koffie zetten met meer smaak door de extra spuitgaatjes(45) waardoor er veel meer smaak en geur van de koffie komt.
Hierdoor heb ik meer smaak dan mijn oude Senseo(Twist). Waterreservoir is er makkelijk uit te nemen en zit mooi in het apparaat gewerkt. Deze schakelt zich na een half uur niet gebruikt te zijn automatisch uit. Ik mis alleen de melding wanneer deze ontkalkt dient te worden, dit geeft de Twist wel aan. Dit ga ik dan maar op de kalender zetten wanneer het dient te gebeuren.
Ik vind het heel belangrijk dat er meer smaak en geur vrijkomt met het zetten van de Senseo koffie.

Pluspunten

• meer aroma in de koffie
  • meer geur tijdens het koffie zetten
  • Makkelijk uit het apparaat te halen waterreservoir
  • Mooi design, strak

Minpunten

• geeft niet aan wanneer ontkalkt dient te worden
  • instellen van de hoeveelheid per kop ontbreekt

PedroN 03-06-2019

Mooie vormgeving (en toch is de koffiesterkte instelbaar)

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

Mooi vormgegeven apparaat met redelijk groot reservoir. Lekker cremalaagje op je bakkie.
Met dit model kan je de sterkte per kopje niet kiezen door middel van een knopje maar....
de standaard sterkte is wel in te stellen. Standaard stond mijn apparaat ingesteld op 130ml water per kopje, ik vind dit veel te veel. Het aanpaasen gaat als volgt:
Apparaat uitzetten, stekker eruit halen.
1 én 2 kops-knop indrukken en ingedrukt houden.
Stekker in stopcontact steken.
Knoppen loslaten.
Druk nu voor minder water op de 1 kops-knop en voor meer water de 2 kops-knop.
De 1 kops-knop verlaagt de waterhoeveelheid met 3ml per drukje, dus wil je 30ml minder water per kopje, druk dan 10 keer op de 1 kops-knop. Druk daarna op de aan/uit knop. Na het weer opnieuw aanzetten is de nieuwe water hoeveelheid actief en het apparaat blijft dit ook onthouden.

In mijn geval had ik eerst 8 keer gedrukt op de 1 kops-knop en kwam ik op 108ml. Daarna heb ik de procedure nog eens herhaald met weer 5 keer drukken en kwam zodoende op 93 ml water per kopje koffie.

Dus officieel niet in te stellen maar via de achterdeur toch een lekker sterk bakkie in te stellen.

Pluspunten

• Mooi vormgegeven
  • Lekkere cremalaag
  • Stiekem toch de sterkte instelbaar

Minpunten

• Beetje gepriegel met het waterreservoir

Hummer66 08-02-2017

Compact, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

Een zeer fijn apparaat dat snel warm is en lekkere koffie zet. Het water is makkelijk bij te vullen en de onderdelen kunnen in de vaatwasser

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar
  • Snel op temperatuur
  • Zeer lekkere koffie

Minpunten

• Nog niets

jozy36 03-05-2017

gaat na halfjaar defect

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 wit

Smaak van de koffie was redelijk, totdat hij het helemaal niet meer deed. Na een halfjaar gebruik.
Niet bepaald duurzaam.

durdawwer 19-02-2017

de philips senseo

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

geweldig apparaat de koffie is zeer verbeterd tegen over de andere versie ,mensen die van koffie houden raad ik dit apparaat aan ,

Ronald1980 14-02-2017

Senseo Quadrante

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

Ik had nog de oude Senseo apparaat, ik heb van beide een kopje gezet. Crema laagje van de nieuwe veel mooier, de smaak (zelfde senseopads) veel krachtiger!
Over het algemeen heel enthousiast over de nieuwste Senseo Quadrante.
Ook familie/vrienden vinden de koffie heerlijk!
Vormgeving: erg mooi de Quadrante

Pluspunten

• Vormgeving
  • Heerlijke koffie
  • Binnen anderhalf minuut heerlijk kopje koffie

Marimol 21-06-2018

Goede keus

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

Toen de Senseo uitkwam hebben we er uit nieuwsgierigheid een gekocht omdat je zo handig voor een persoon koffie mee zet. Meteen enthousiast. Dit is inmiddels onze derde en deze keer een vierkante. De compactheid is super handig. Ook de verstelbare hoogte van het plateau waarop het kopje staat, zodat het veel minder spettert. Koffie is goed heet en heeft een prima crème laagje.

Pluspunten

• Compact
  • Verstelbare hoogte plateau
  • Koffie goed heet
  • Waterreservoir voor 6 kopjes

Minpunten

• Koffiesterkte niet aanpasbaar

Wim van der Poel 05-10-2017

Super apparaat

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

Maakt heerlijk kopje koffie vergeleken bij onze oude Senseo.
Had al een Nespresso staan maar mijn vrouw wilde nog een Senseo erbij vanwege de prijzige Nespresso cupjes.
Nu drink ik dus ook alweer tig weken Senseo koffie uit deze machine.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Handig water reservoir aan de zijkant

Minpunten

• Pff zou het niet weten!

jan zijn zoon 21-10-2020

lijkt robuust, maar is erg kwetsbaar

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 wit

ik ben fan van senseo. ook nu weer een goed en mooi apparaat, maar ik heb duidelijk een paar kanttekeningen. 1. de omhuizing is te zwak uitgevoerd 2. na al die jaren senseo zit er geen enkel slimmigheidje of electronisch leukigheidje aan dit apparaat 3. deksel vereist twee verschillende chronologische bewegingen. dat is kwetsbaar. een grover iemand dan ik wrikt het deksel eerdaags kapot. 4. toetsen en knoppen zitten onterecht op het kwetsbare deksel 5. de waterlade vereist veel takt en motoriek bij het plaatsen, een normaal grof iemand maakt het geheel en zeker het ventiel dra kapot. 6. waarom moet ik twee keer naar het apparaat toelopen eerst voor het opwarmen en dan nog eens voor de kopjesknop. dat kan toch best in ene.

emhg 12-10-2020

Ik heb al gereageerd.

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 wit

Hij maakt wel goede koffie, maar hij rammelt, dusdanig dat de kopjes verschuiven en de koffie er naast komt.

RonTon 15-07-2020

Deze koffiezetter is perfect en een mooi model

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 wit

Lekkere Koffie in een ommezwaai en heel lekker! Is iedereen aan te raden zo'n koffiezetapparaat aan te schaffen.

Loedie 09-07-2019

topproduct

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 wit

De Senseo Quadrante is een geweldige pad koffieautomaat, geeft heerlijke warme koffie met een overheerlijke topsmaak , zijn er zeer tevreden mee, en is een topproduct en een goede aanrader.

Vandenbj 25-03-2017

Mooie vormgeving

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

Na wat tegenvallende avontuurtjes met andere merken koffiepadapparaten toch maar weer gekozen voor de Senseo Quadrant. Mijn 2e dus in 5 jaar. Andere apparaten zijn vaak lastig qua ontkalkingsprocedure en geven wisselende kwaliteit, temperatuur en hoeveelheid koffie. Ik heb maar weer gekozen voor de goedkoopste uitvoering, het basismodel zeg maar. Samen met de Senseo pad een prima mok koffie!

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Constante kwaliteit koffie
  • Vraagt weinig onderhoud

Minpunten

• Gevoelig voor lekkage waterreservoir

Flow86 14-02-2017

Maakt verwachting waar!

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

Een zeer fijn en handig koffiezet-apparaat om snel een kopje koffie te kunnen drinken! Het design en gebruiksgemak is een aanwinst voor in de keuken. Opvallend is de constante krachtige smaak van elke kop koffie in verhouding tot oudere Senseo modellen. Dat is een behoorlijk verbeterpunt! Hou zelf van krachtige koffie; met de Senseo espresso pads levert dit een prima combi!

• Snelheid

Minpunten

• Alleen rechts waterreservoir

Tomastomas 13-02-2017

Tevreden

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 zwart

Dit apparaat geeft een snel en heet kopje koffie. Het waterreservoir is ook groter en makkelijker uit te nemen dan bij het voorgaande model. Enige nadeel is dat de hoeveelheid per kopje niet ingesteld kan worden.

Pluspunten

• Snel
  • Hete koffie
  • Groot reservoir

Minpunten

• Hoeveelheid koffie niet instelbaar

Amateur de café 22-06-2021

Handzaam en functioneel koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 wit

De koffieautomaat is gemakkelijk te bedienen en zet een smaakvol kopje koffie.
Goede prijs kwaliteit verhouding.

JVS* 08-06-2021

Mooi design - uitstekende koffie

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 wit

Mooi design, Handig in gebruik en heel veel keuze koffiesmaken.
Het grotere volume van de watertank is zeker een pluspunt.

Malous 06-06-2021

Mooi, maar niet volledig.

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 wit

Ik ben zeer gecharmeerd van de vorm, het uiterlijk. Maar ik mis de sterkte regeling en ook mis ik dat je na inschakeling moet wachten op de temperatuur om de koffie te starten.

Nala 1 02-06-2021

Bon produit

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 wit

C'est ma 4ème senseo. J'aime donc ce type de machine. Je ne mets pas 5 étoiles car trop lente au chauffage

Muzzels 15-05-2021

vierkant

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 wit

Gekocht omdat het een leuk model is. Doet wat het moet doen maar ik merk geen verschil met de ronde Senseo die we hadden.