Philips HD7892 zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD7892 zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Ans 05-12-2017

Heerlijke koffie,

Geschreven voor: Philips HD7892 zwart, rood

Vond hem vanaf eerste keer dat ik hem zag geweldig, handig als je visite krijgt ff eerst potje en daarna gewoon de pads, maar ..... Hoort het dat hij te tekeer gaat als hij potje koffie zet ????
Verder is hij geweldig

Imro 27-11-2016

Gebruiksvriendelijk, lekkere koffie.

Geschreven voor: Philips HD7892 zwart, rood

De Switch heeft mij bijzonder verrast. Er komt prima pad-koffie uit en nu dus ook heerlijke filterkoffie. Het apparaat werkt goed, koffie smaakt lekker en de bouwkwaliteit voelt goed aan. Met 1 druk op de knop begint het opwarmen en start meteen het zetten van de pad-koffie. Erg handig! De machine heeft een mooie slanke vorm en neemt niet veel plek op het aanrecht in.
Een nadeel van de filterkoffie is eigenlijk alleen het geluid dat het apparaat maakt tijdens het zetten. Dit is een vrij luid, regelmatig terugkerende brom gedurende een paar minuten. De machine werkt verder prima, voelt stevig aan en is gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Pads
  • Filterkoffie
  • Compact
  • Lekkere koffie

Minpunten

• Geluid bij het zetten van filterkoffie

jo 27-11-2016

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Geschreven voor: Philips HD7892 zwart, rood

Wat een handig apparaat! Het scheelt enorm in de ruimte op mijn aanrecht en staat nog eens stijlvol ook. Ook de smaak van de koffie is een verbetering, ik merk duidelijk dat de koffie gemaakt met de Switch van een betere kwaliteit is en ook warmer lijkt. Echt een verbetering ten opzichte van mijn vorige Senseo dus! De prijs-kwaliteitverhouding vind ik dan ook prima. Kleine minpuntjes: het apparaat maakt vrij veel lawaai, heeft geen uitknop (soms onhandig als ik per ongeluk op start heb gedrukt en de pad ben vergeten) en het duurt iets langer dan met het gewone Senseo/filterapparaat. Zou het apparaat echter niet willen inruilen voor een los apparaat, ben er heel blij mee. Mocht deze het na een tijdje opgeven, dan koop ik absoluut een nieuwe SenseoSwitch! Ook onze visite heeft al vaak opgemerkt dat de koffie zo lekker is en het apparaat heel mooi slank en stijlvol oogt. Het apparaat staat bij veel mensen op het Sinterklaaslijstje en is door een aantal zelfs al aangekocht!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • smaak
  • design

Minpunten

• geluid
  • geen uitknop

j 24-03-2017

druk op de knop kan koffie en dan stopt de machine ook

Markie23 24-11-2016

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips HD7892 zwart, rood

De Senso Switch is een mooi slank apparaat (o.a. te verkrijgen in mijn favoriete kleur: rood) dat relatief weinig gebruik inneemt op je aanrecht. Het geeft zowel de vertrouwde smaak van met pads gezette koffie als van koffie die je met een filterapparaat zet. In onze familie zijn liefhebbers voor beide soorten koffie dus tot op heden hadden we 2 apparaten op het aanrecht staan. Dankzij de Senseo Switch hebben we nu weer wat extra ruimte over.
De switch is perfect voor 1 kopje, maar ook voor een hele kan.
De streepjes op het waterreservoir geven aan hoeveel kopjes koffie je nog met het apparaat kunt maken, wat wel handig is.
Nadelen zijn: Geen warmhoudplaatje: de koffie komt wel in een thermoskan, maar koelt daarin toch nog redelijk snel af. Verder maakt het apparaat vrij veel herrie.
Deze nadelen wegen echter absoluut niet op tegen het gebruiksgemak en het supermooie design.
Zeker een aanrader, dit apparaat!

Pluspunten

• design
  • gebruiksgemak
  • neemt weinig plaats in

Minpunten

• maakt vrij veel geluid

Marie-Louise 24-11-2016

Heerlijke combinatie

Geschreven voor: Philips HD7892 zwart, rood

De Senseo Switch nu ongeveer een maand in mijn bezit. Na het uitpakken was ik eerst wat sceptisch, het zag er mooi maar wel "plastic" uit. Nu echter erg enthousiast, de pad-koffie is als vertrouwd en de pot koffie is ouderwets lekker. De bediening is erg simpel en het geheel is prettig in gebruikt.

Pluspunten

• ! kop of pot, in een handomdraai wissel je

Minpunten

• De koffie in de themoskan blijft niet lang warm

michelpa 24-11-2016

1 week in gebruik, en nu al een succes.

Geschreven voor: Philips HD7892 zwart, rood

Na een slechte start, reparatie van een losgeschoten slangetje.
Gaat de herkansing perfect.
Ik wil hem echt niet meer kwijt.
Altijd je juiste hoeveelheid koffie zetten met pads of koffiefilter.
Temperatuur blijft lang goed.

Pluspunten

• Snel aangepaste hoeveelheid koffie
  • thermoskan werkt goed

Minpunten

• geluid zou minder kunnen

Jolanda09 15-11-2016

Elegant uiterlijk!

Geschreven voor: Philips HD7892 zwart, rood

Mooi apparaat, lekker smal en past prima op het aanrecht. Warmt snel (ik vind hem in tegenstelling tot de reviews hieronder vrij stil) op en zet meteen koffie. De smaak is vol met mooie crèmelaag en temperatuur is goed. Ik ben tot nu toe heel tevreden met het apparaat!

Pluspunten

• warmt snel op
  • elegant uiterlijk
  • een of meerdere kopjes zetten

Von37 15-11-2016

Teleurstellend resultaat

Geschreven voor: Philips HD7892 zwart, rood

We hebben dit apparaat aangeschaft omwille van de 2-in-1 functie. Deze valt echter erg tegen. De meegeleverde thermoskan is erg klein. We kunnen er 4 kleine mokken koffie in 1 keer mee zetten, maar dit is onvoldoende om al het bezoek in 1 keer van koffie te kunnen voorzien. Bovendien maakt het apparaat tijdens het zetten van een kan koffie een hard, irritant brommend geluid. De thermoskan houdt de koffie wel goed warm. De kopjes senseo koffie zijn goed van smaak, maar de koffie koelt snel af. De koffie moet dan ook direct na het zetten van een kopje koffie worden genuttigd, om een koud kopje koffie te voorkomen. Het design van het toestel is prima. Door de slanke vormgeving neemt het apparaat weinig ruimte in beslag op het aanrecht.

Pluspunten

• Slanke vormgeving

Minpunten

• Prijs
  • Capaciteit thermoskan
  • Brommend, irritant geluid

estheram 15-11-2016

Makkelijk Switchen

Geschreven voor: Philips HD7892 zwart, rood

Ik heb de Senseo switch nu enkele weken in gebruik.
Het is een erg gebruiksvriendelijk apparaat.
De filterkoffie is makkelijk te zetten, smaakt goed en blijft lang warm door de thermoskan. Bij filterkoffie maakt ie wel wat meer lawaai (hard pulserend geluid) dan een gewoon filterapparaat.
Het switchen is heel simpel, je hebt hierdoor wel wat extra opbergruimte nodig voor de accessoires.
De Senseo functie is super makkelijk in gebruik, eigenlijk weinig verschil met de koffie van een normale Senseo. Behalve dat je nu niet eerst hoeft te wachten tot de Senseo warm is voordat je het knopje in drukt.

Pluspunten

• makkelijk switchen
  • gebruiksvriendelijk
  • thermoskan

Minpunten

• veel geluid bij filter koffie

triciapoeh 06-11-2016

Zeer makkelijk apparaat

Geschreven voor: Philips HD7892 zwart, rood

Wat een geweldig apparaat. Het gemak om even snel een kopje koffie te zetten en als je met meerdere mensen bent, dan snel een kan koffie.
Bij het uitpakken valt al op hoe snel je het apparaat kan gebruiken. Kwestie van even door laten lopen en klaar voor gebruik.
Een zeer makkelijk en ideaal apparaat, leuk formaat en een leuke frisse kleur.
Het enige nadeel is dat het apparaat iets lawaai maakt bij het zetten van een pot koffie. Ik vind het niet ergelijk, beslist niet.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • niet te groot

Minpunten

• iets lawaai bij het zetten van een kan koffie

ren0t0 29-10-2016

Makkelijk en snel in gebruik!

Geschreven voor: Philips HD7892 zwart, rood

Wat is dit een fijn apparaat. Nooit meer een aparte 1 kops Senseo en daarnaast nog een gewoon apparaat op de aanrecht. Maar gewoon 1 apparaat die je in een handomdraai veranderd. Wat ook echt enorm fijn is dat je niet meer hoeft te wachten tot het apparaat warm is en dan op de knop voor de koffie te moeten drukken. Nee 1x indrukken en hij warmt op en zet meteen de koffie! Ideaal!

Pluspunten

• Neemt weinig plek in
  • 1 knop indrukken

Minpunten

• bassin zit een beetje los

PieWie1977 28-10-2016

Mooi design en handig

Geschreven voor: Philips HD7892 zwart, rood

Sinds een paar weken de Senseo Switch in huis en hij bevalt uitstekend. Lekker makkelijk dat je snel even één bakje koffie kunt zetten voor één persoon en bij meerdere je de pot kunt vullen. De smaak en temperatuur zijn uitstekend en doen zeker niet onder voor mijn oude koffiezetapparaat. Al met al voor mij een aanrader.

• Warme koffie
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Bij het zetten van een pot koffie wat meer lawaai

Njansen 28-10-2016

Super 2 in 1 product

Geschreven voor: Philips HD7892 zwart, rood

Mooi design, makkelijk 2 kopjes of 1 kan te zetten.
Wel veel geluid als hij een kan koffie gaat zetten,
Wel lekkere warme koffie zowel als uit de pad als uit de kan

Minpunten

• Veel lawaai bij kan koffie zetten

Miranda 28-10-2016

beste van twee werelden

Geschreven voor: Philips HD7892 zwart, rood

dit apparaat geeft je de mogelijkheid om zowel 1 kopje koffie te maken maar ook een kan vol. Geen gehannes met twee apparaten, gewoon simpel alles in 1. Vormgeving vind ik mooi, alleen even puzzelen hoe hij neergezet ging worden aangezien het een vrij lang apparaat is en het waterreservoir aan de achterkant zit.

Pluspunten

• gemak van twee apparaten in 1
  • design

Minpunten

• plaats waterreservoir
  • vreemd geluid bij het zetten van kan koffie

Speh 25-10-2016

Moooie vormgeving

Geschreven voor: Philips HD7892 zwart, rood

Ik mocht dit product testen van The Insiders. Het is een makkelijk te gebruiken product. Zowel voor filter als senseo koffie. Ik vind de kleur mooi en het design ook, Hij is lekker smal en past goed in de keuken.

Pluspunten

• design
  • kleur

Minpunten

• geluid bij filterkoffie maken

Essie76 13-10-2016

Mooi apparaat

Geschreven voor: Philips HD7892 zwart, rood

Helemaal blij met mijn nieuwe, rode (!!!) Senseo Switch!! De kleur vind ik echt geweldig. Ook ideaal is het 2 in 1 apparaat. Neemt weinig plaats in beslag. Heerlijke warme koffie. Ik kan hem iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Goede kwaliteit

Karin Stoelhorst 13-10-2016

Twee apparaten in één. Beste uitvinding van 2016

Geschreven voor: Philips HD7892 zwart, rood

Ik denk bijna iedereen thuis twee apparaten heeft voor koffie. Want senseo is heerlijk maar je viert wel eens een feestje.
De teperatuur is super. Kortom ik ben blij dat ik de switch heb.

Pluspunten

• Goede temperatuur koffie
  • Plek over in de kast.
  • Past perfect in mijn rode keuken.

Menja 13-10-2016

Prachtig vormgegeven apparaat

Geschreven voor: Philips HD7892 zwart, rood

Wat een mooi apparaat. Hebben de rode en past perfect in onze grijze keuken ! Zo ideaal dat je een pot koffie kunt zetten (7 kopjes) en daarna verder kunt met de senseo. Zo fijn dat de kan een thermoskan is. Koffie is goed heet en blijft zo ook lekker warm.

Pluspunten

• Omwisselen is super
  • Mooi apparaat
  • Hete koffie

Minpunten

• Maakt vrij veel lawaai met kan koffie zetten
  • Waar laat ik alle accessoires....

Natasja 13-10-2016

Handig koffiezetapparaat, mooi design

Geschreven voor: Philips HD7892 zwart, rood

Mooi apparaat in mooie kleur rood. Zeer functioneel zeker door de 2 in 1 werking.
M'n vriend was net wel te laat met z'n kopje eronder te zetten. Onze oude senseo moest eerst opwarmen en dat duurde dan even. Nu komt de koffie direct. Hij maakt wel redelijk wat geluid, maar niet hinderlijk.

• Zeer functioneel door 2 in 1
  • Lekkere koffie

Minpunten

• Maakt redelijk wat lawaai

M 17-09-2016

makkelijk

Geschreven voor: Philips HD7892 zwart, rood

Eigenlijk een gewone Senseo, dus makkelijk met pads. voordeel is nu wel dat hij na het zetten meteen automatisch uitgaat.
Daarnaast de mogelijkheid om gewoon een pot te zetten ( ongeveer 7 koppen). Vooral bij bezoek handig. Ook als de pot klaar is gaat het apparaat automatisch uit. De koffie in de termokan blijft goed warm (vanaf 4 kopjes).
Verder mooi smal.

Pluspunten

• smal
  • pads en filterkoffie

Minpunten

• geluid bij filterkoffie