Philips Senseo HD 7892 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 46 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Senseo HD 7892 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

f*************@k********* 22-08-2023

nvt

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

jaren lang tevreden geweest maar de laatste tijd maakt hij maar halve kopjes ook na geregeld te ontkalken wat kan hier nog mee .

Pluspunten

• makkelijk

Albert 07-06-2018

goed apparaat

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

De senseo switch is een prima apparaat voor iemand die zowel senseo als filterkoffie wil. Beide soorten koffie zijn goed op temperatuur en goed op smaak. Het apparaat op zich heeft iets fragiels over zich. Verder is het een vrij groot apparaat om in je keuken te hebben en neemt het veel ruimte in.

Pluspunten

• goede kwaliteit koffie
  • goede temperatuur

Minpunten

• Groot
  • Fragiel

Switch 12-04-2018

Valt erg tegen

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

Wij dachten lekker makkelijk, maar valt ons erg tegen. Dit apparaat maakt erg veel lawaai en als je kopjes op het plateau hebt staan dan rammelen ze er af. Wat er ook gebeurt is dat je regelmatig slappe koffie hebt, omdat het erg precies komt hoe je de tabs er in doet. Kortom hij staat al weer op zolder. Ik zou niemand aanraden dit apparaat te kopen.

Truus 21-02-2018

Senseo steeds stuk

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

Al twee keer nieuw Senseo aangeschaft,helaas weer stuk.hij zuigt hem vacuüm en de deksel gaat dan niet meer open!!!!

Pluspunten

• Mooi aparaat
  • Snel twee kopjes

Minpunten

• Zuigt vacuum

Geert 11-02-2018

Prima hete koffie

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

Waar het mij vooral om gaat is de kwaliteit van het bakkie koffie. De koffie is lekkerder en heter dan uit ons vorige (standaard) Senseo apparaat. Dik voor elkaar dus.
Je hebt weinig ruimte nodig op het aanrecht, echter dan moet je de thermoskan met filterhouder wel ergens anders opbergen.

Pluspunten

• 1-2 pad kopjes en thermoskan
  • Prima koffie
  • Neemt weinig ruimte in beslag

Minpunten

• Sterkte (meer of minder water) niet instelbaar
  • Nog ca 1/3 water in reservoir en dan al bijvullen
  • Lang nodig om water op temperatuur te krijgen

Adrie Vermeer 05-02-2018

Super makelijk apparaat

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

Het is een superfijn apparaat wat weinig ruimte in neemt en toch de ideale manier van koffie drinken is van zowel filterkoffie als pads... Dus ideaal als je alleen bent of visite krijgt..

Pluspunten

• Filterkoffie / pads
  • Compact

Anne 21-01-2018
  • Product gekregen

Compact apparaat, mooie vormgeving

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

Koffiezetapparaat trilt. Hierdoor trillen de kopjes onder het schenkgat vandaan en ligt de koffie in de opvangbak. Er ligt al een rubbermatje onder, maar dit werkt niet echt. Je moet er bij blijven om de kopjes op hun plek te houden. Eén kopje eronder werkt prima. Kan koffie: apparaat maakt veel herrie tijdens koffie zetten. Koffie in de koffiekan is snel afgekoeld.

Minpunten

• Apparaat trilt
  • Koffie verspilling

FZ 23-12-2017

Senseo Switch

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

Wij dachten een handig apparaat gekocht te hebben, maar dat valt vies tegen. Het apparaat maakt wel erg veel lawaai en het duurt wel erg lang voor je 2 kopjes koffie hebt. Daarbij rammelen de kopjes van het platootje, dus je moet er bij blijven. Bij het zetten van een kan koffie maakt het apparaat nog veel meer lawaai en stop tot de kan koffie gezet is. Hadden wij dit apparaat maar nooit gekocht.

Minpunten

• Veel lawaai.
  • Kopjes rammelen van platootje.
  • Bij een kan koffie nog veel meer lawaai.
  • Waterbus zit erg vast.

Ronald 26-07-2017

Zoveel meer van verwacht

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

Dat ik de reclame zag dacht ik echt dit is wat voor mij. Ik ben gek van Senseo en heb af en toe ook gewoon trek in een gewoon bakkie.

De watertank is gammel en erg klein, zeker als je pads gebruikt want dan gebruik je nog maar de helft van de kleine watertank. Weer dat knipperende lampje, maar na het vullen gaat hij weer uit en moet je hem opnieuw weer aandrukken.

Ik vind de koffie erg slap smaken en ben hierdoor zelfs overgestapt op de extra strong pads voor wat smaak.

Dan de energie besparing, waarom niet voorverwarmen en op elk moment een bakkie kunnen zetten of de keuze kunnen hebben om dit in te stellen.

Ik zal dit apparaat niet aanraden en ik denk dat ik mijn oude Senseo apparaat weer van zolder af haal om hier gewoon 10 bakjes mee te kunnen zetten ipv 4 zonder water bij te vullen

Pluspunten

• Makkelijk om pads en filterkoffie af te wisselen

Minpunten

• Kleine watertank
  • Gammele watertank
  • Slappe koffie (pads)
  • Zinloze energie besparing

Alfons 03-05-2017

Handig apparaat met snelle koffie!!!!

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

Ivm defect van vorige Senseo gekozen voor dit combi-apparaat. Leverd een hoop plaats besparing op het aanrecht. Het geluidniveau is wel iets aan de hooge kant maar dan hoor je wel op afstand als het apparat klaar is :). Verder een fijn apparat dat goed werkt en lekker warme koffie verzorgd.

Pluspunten

• Prijs, 2 voor de prijs van 1.
  • Mooi design.
  • Plaats besparing op het aanrecht

Minpunten

• Geluid mag iets minder

S. Veenstra 12-04-2017

Waardeloze thermische kan

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

Ongelooflijk geluid bij zetten koffie en een bij het deksel lekkende thermische kan (zoals Philips dit noemt). Contact met Philips gehad over de thermische kan. Het deksel lekt als een zeef (dus koffie is vlug koud). De volgende reactie van Philips gehad:'Hierbij laat ik u weten dat deze kan een thermoskan is, maar geen thermosfles. De kan is gemaakt om rechtop te staan en van daaruit te schenken' Zoals ik gedaan had, de kan in een schommelende auto meenemen kan niet. De tas stond vol koffie en de kan rechtop. Apparaat direct teruggebracht na de winkel.

Minpunten

• De thermische kan lekt als een zeef bij het deksel

willem 16-03-2017

Heerlijk apparaat

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

Een heerlijk apparaat.'s-ochtend met ons allen een kopje koffie drinken. Wanneer de est naar het werk is blijf ik lekker thuis en kan dan heerlijk een kopje senseo drinken. Geen gedoe met telkens moeten wachten, 1 pot voor de ochtend en en later op de dag heerlijk rustig een kopje koffie.

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • keuze een kopje of een potj
  • makkelijk in onderhoud
  • plaats besparend, een apparaat ipv twee
  • waterreservoir is makkelijk te vullen

Minpunten

• geen opberg mogelijkheid voor onderdelen

Gerda 05-02-2017

2in1

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

had er veel van verwacht de koffie is niet warm en de Senseo ook niet dit is het lange wachten om dat ze steeds niet leverbaar waren zeker niet waard

Pim kleij 02-02-2017

Aankoop Philips Senseo Switch

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

Lekker kompact klein koffiezetapparaat VOO zowel gewone koffie als koffie pads.
Neemt weinig plaats in en is snel klaar om te gebruiken.

Pluspunten

• Klein
  • Alles in 1

Stevens 10-12-2016

Mooi model apparaat

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

Het is een heel mooi apparaat lekker makkelijk 2 in 1 koffie blijft goed warm in de kan. Op zich geen nadelen qua koffie. Het enige nadeel is dat er enorm veel geluid in zit met open keuken niet echt prettig, door het geluid trillen de kopjes waardoor er welles een kopje verschuift, niet handig want dan heb je geen 2 volle kopjes en moet je weer nieuwe senseo zetten. Wat betekent pads weggooien. ......je kan dan eigenlijk niet bij het apparaat weg lopen....twijfel nog of wij hem wel willen houden......

Pluspunten

• Lekkere hete koffie
  • Weinig ruimte nodig
  • Makkelijk te veranderen
  • Goed schoon te houden

Minpunten

• Kleine tank
  • Veel geluid
  • Trilt de kopje van plaat

Aat 02-12-2016

Goed en degelijk apparaat, niet al te groot.

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

Een fantastische aankoop. Dit apparaat is goed te plaatsen op het aanrecht door zijn niet al te grote omvang. De Senseo kopjes koffie en de filter kopjes, welke beide met dit apparaat zijn te maken, zijn prima van smaak en goed warm. De thermoskan houdt de koffie enige uren lekker warm. Een aaanrader voor iedereen, die Senseo met filter koffie wil afwisselen.

Eline 01-12-2016

Alleen , met 2 of meer? Altijd koffietijd!

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

Elke ochtend kijken mijn man en ik uit naar een super start van onze dag met een overheerlijke kop koffie van de senseo switch. En dankzij de switch kunnen we ook ons bezoek verwennen zonder ze te laten wachten. De koffiekan is gemakkelijk om kopjes mee in te schenken zonder te morsen. De senseo switch past perfect in ons interieur met zijn slank zwart design en is zo licht dat ik hem zelfs al meegenomen heb naar vrienden voor een heerlijke koffieklets. De senseo is zeer gebruiksvriendelijk en heel gemakkelijk proper te maken. Een must voor elk huishouden!

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Snel
  • Eenvoudig te gebruiken
  • Gemakkelijk proper te maken

Minpunten

• Licht geluid

R.Teeuwen 21-11-2016

2-in-1 Koffiezetapparaat.

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

De Senseo Switch is echt een aanrader als je op zoek bent naar een koffiezetapparaat met een 2-in-1 functionaliteit! Dit apparaat is zeer gebruikersvriendelijk en heeft een mooi design. Als fervent filterkoffie drinker is de barrière om in de ochtend een kan koffie te moeten zetten voor 1 a 2 kopjes koffie nu opgelost. De pad-houder voor 2 kopjes koffie is ideaal om je ON-TO-GO beker te vullen. Het zetten van filterkoffie gaat zeer gemakkelijk maar het duurt wel langer (en niet geheel geluidloos) dan bij een normaal filter koffiezetapparaat. Overall, zeker een aanrader!

Pluspunten

• Gebruikersvriendelijkheid
  • Functioneel
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Veel losse onderdelen.
  • Lawaaierig in geval van filterkoffie.
  • Zettijd filterkoffie

Karinskie 20-11-2016

Zeer mooi apparaat!

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

We gebruiken de SenseoSwitch nu een aantal weken. Hij bevalt echt reuze goed. De senseo zelf werkt zoals we gewend zijn. Lekker snel en zeer lekkere koffie die goed op temperatuur is. De filterkoffie is echt heel handig dat dat ook kan. Je plaatst het filtergedeelte bovenop de thermoskan en dan is het wachten tot de koffie klaar is. De koffie smaakt goed en is prima qua temperatuur. Wij zijn blij verrast met de SenseoSwitch en zeggen kopen maar!

Pluspunten

• lekkere koffie
  • mooi apparaat

CindyN1979 20-11-2016

Handig 2 in 1 apparaat

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

Ik gebruik de SenseoSwitch nu een aantal weken en hij bevalt heel goed. Ideaal om 1 of 2 kopjes te zetten en als je visite krijgt een kan, die ook nog eens langer warm blijft doordat het een thermoskan is. Daarnaast heb je maar 1 apparaat op het aanrecht die ook nog weinig ruimte in beslag neemt omdat het een slank model is. Prima apparaat!

Pluspunten

• Mooi design, slank model
  • 2 in 1 apparaat

Minpunten

• veel onderdelen
  • niet geluidloos

Marisca 19-11-2016

Switch

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

We hebben de Switch in gebruik en wat meteen opvalt is de mooie vormgeving. Hij is slank en strak en past precies op het werkblad. Het geluid is zachter dan van de gewone senseo. De Schwitch is gebruiksvriendelijk en er is zo maar een kop of een pot koffie gezet. het wisselen is simpel en snel. de kan is fijn in gebruik en houdt meteen de koffie op temperatuur. er zijn geen overbodige knoppen waardoor er niets mis kan gaan in gebruik. zelfs onze kinderen vinden het leuk om papa en mama van koffie te voorzien!

Pluspunten

• vormgeving
  • gebruiksgemak
  • temperatuur koffie

GerbenJ 16-11-2016

Ideale combinatie

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

Deze Switch is een ideale combinatie van snel 1 of 2 kopjes koffie zetten of toch meer kunnen zetten met normale filterkoffie.
Natuurlijk kan je deze machine niet vergelijken met de, meestal veel duurdere, espressomachines, maar toch is deze machine prima in staat om een lekker bakje koffie te zetten. Als je maar 1 of 2 bakjes nodig hebt hoef je niet meteen een kan koffie te zetten en met de vele soorten senseo pads die tegenwoordig te verkrijgen zijn is er zeker wel een lekker kopje koffie te zetten. Bij het zetten van een kan koffie heb je 'gewone' filterkoffie en kan je dus zelf variëren met de sterkte van de koffie. Kortom een ideale combinatie van makkelijk senseo en toch ook de mogelijkheid om een kan koffie te zetten.
Verder is het design en het formaat prima. Hij neemt niet meer ruimte in op het aanrecht dan een normaal koffiezetapparaat. Hij gaat vanzelf uit en alle onderdelen kunnen in de vaatwasser.

Nadeel vind ik wel het geluid bij het zetten van een kan koffie. Om niet in een keer al het water op de gemalen koffie te gooien, lijkt het alsof het apparaat aan-uit-aan-uit gaat. Daardoor hoor je een best wel hard pulserend geluid.
Daarnaast kunnen er maar 7 kopjes in een kan. Dat is meestal voldoende, maar bij een verjaardag of ander feestje kan dat nog wel aan de kleine kant zijn.

Pluspunten

• Ideale combinatie van senseo en filterkoffie
  • Lekkere koffie

Jmenting 16-11-2016

Filterkoffie en padmachine in een apparaat

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

Via Insiders heb ik de afgelopen periode de Senseo Switch mogen testen. Ik had net voordat ik aan deze test mee mocht doen een nieuw Senseo Viva Cafe apparaat gekocht. Mijn oude Senseo had toen na een aantal jaar trouwe dienst definitief de geest had gegeven, en als koffiedrinker moest ik natuurlijk direct een nieuw apparaat in huis hebben. Dus, plots had ik de luxe om twee nieuwe machines met elkaar te kunnen vergelijken.

De Switch is een degelijk gebouwd apparaat dat door de slanke vorm weinig ruimte op het aanrecht in beslag neemt. De werking is heel simpel: je kan 1 of 2 Senseo kopjes zetten, of je zet een kan filterkoffie. De opzetstukken voor het zetten van een kan koffie zijn simpel te gebruiken, in een handomdraai wissel je tussen pad of filter koffie.

De smaak van de koffie is gewoon goed: filterkoffie smaakt zoals het moet en ook de pad koffie komt er zoals ik gewend was uit, inclusief de bekende crème laag. Ook de temperatuur van de koffie is prima: de Switch maakt hete koffie en zeker geen lauwe bak. Ik heb de temperatuur niet gemeten, maar volgens mij is de Senseo padkoffie uit de Switch een tikkeltje heter dan uit de Café Viva. De thermoskan die bij de Switch zit doet voor huis, tuin en keuken gebruik zijn werk prima: koffie blijft zeker een uur goed warm en ook de smaak blijft prima.

Na mijn uitvoerige testperiode heb ik drie minpunten die mij het meest opvallen:
- Persoonlijk vind ik het geluid dat het zetten van een kan filterkoffie vervelend: een luid, monotoon, knorrend geluid. Zeker met een volle kan voor 7 kopjes duurt het een paar minuten voor de koffie is doorgelopen. Aangezien wij een open keuken hebben is het met de gezinsleden afstemmen of er een kan koffie gezet kan worden.

- Na het zetten van filterkoffie blijft er in de padhouder vrij veel vocht achter en ook druppelt er nog wat koffie uit het tuitje. Het bijgeleverde lekbakje is dus geen overbodige luxe. Dit is wel wat lastig te gebruiken aangezien deze ook gebruikt wordt om de filterhouder na gebruik te laten uitlekken.

- Ik mis een indicator dat de machine aanstaat. Nu druk je op een knop zonder dat je zeker weet of de machine aanstaat. Aangezien bij ons in de keuken stekkers van diverse machines veel worden gewisseld, is het soms wat gokken of de Switch wel gaat werken.

Al met al ben ik erg positief verrast door de Switch. De machine doet wat hij belooft. Ondanks dat ik een hippe en splinternieuwe Viva Café had staan, heeft de Switch zijn plek in mijn keuken veroverd als voorkeurs koffiezetmachine.
De nadelen die ik noem zijn geen dealbrekers voor mij geweest, maar zijn wel punten die mogelijk in een tweede variant kunnen worden opgelost.

Pluspunten

• Neemt weinig ruimte in
  • Pad koffie en filterkoffie zijn lekker en warm

Minpunten

• Druppelt na
  • Maakt bij filterkoffie lawaai

Anneke Bloem 15-11-2016

Handige 2 in 1 fuctie

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

De Senseo Switch een aantal weken in ons bezit en wij zijn heel blij met het apparaat.
Handig doordat je gewone koffie kunt zetten en een Senseo. De koffie is goed heet en de Senseo heeft een lekkere schuimlaag.

Pluspunten

• 1 kopje of een kan koffie
  • hete koffie
  • Klein en compact

Minpunten

• veel lawaai bij een kan koffie

marieke 15-11-2016

hier krijg je zeker geen spijt van!

Geschreven voor: Philips Senseo HD 7892 zwart

Ideaal dat je hiermee een kopje senseo kunt zetten met koffiepad, maar ook een kan filterkoffie kunt zetten. Neemt weinig ruimte in beslag, door de slanke vormgeving en ziet er ook nog eens mooi en degelijk uit! Tot nu toe heel erg tevreden!

Pluspunten

• vormgeving
  • benodigde ruimte
  • combinatie filterkoffie en koffiepads

Minpunten

• koffiesterkte is niet instelbaar