Melitta Enjoy II Top Therm Zw 1017-08 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Melitta Enjoy II Top Therm Zw 1017-08 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,7

Ineke 22-03-2024

Slappe koffie

Koffiezetapparaat ziet er mooi uit, maar er moeten een aantal scheppen koffie meer in dan in mijn oude apparaat. Dit wordt duur in het gebruik.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Slappe koffie bij normaal gebruik

m***********************@g******** 18-03-2024

Ik had hier meer van verwacht, de koffie is ok voor ons maar de thermoskan zou de koffie toch warm moeten houden nadat het apparaat is uitgevallen. Dit is duidelijk niet het geval. Het apparaat valt trouwens sneller uit dan na 15 minuten.
info-1170 19-03-2024

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u niet helemaal tevreden bent. Voor alle duidelijkheid: uw toestel schakelt zich 15 minuten na het aanzetten automatisch uit (dus niet 15 minuten nadat de koffie klaar is). Voor overleg over de warmhoudtijd van de kan kunt u een bericht sturen naar info@melitta.nl.

Johannes 10-05-2023

Wij hadden er wat meer van verwacht

Wij hebben het koffiezetapparaat 4 maand terug gekocht, wat ons opvalt dat er een schep extra koffie in moet voor 6 kopjes ten opzichte van ons oude apparaat dit hebben wij enkele keren uitgeprobeerd. De kan morst bij het inschenken, het lekt af en toe tussen de pot en het filter. Voor deze prijs hadden wij wel wat beter apparaat verwacht.

Pluspunten

• ziet er mooi uit

Minpunten

• Kan morst
  • Lekt af en toe
  • Slappe koffie

Melita top 2 24-07-2020

Koffiezet app.

Ziet er mooi uit maar slappe koffie
Als ik 10 x koffie op 8 water doe zit er prut in de koffie!!
Was bij vorige apparaat geen enkel probleem

Pluspunten

• Uiterlijk

Minpunten

• Waterreservoir zit vast
  • Slappe koffie
  • Prut in koffie

arnold 15-06-2018

oplossing melitta

na mijn review een snelle reactie van Melitta om het koffiezet apparaat om te wisselen voor een nieuwe maar wij zijn de aankoopbon kwijt dus gaat het niet door maar dat ligt niet aan Melitta.
dus een goede en snelle reactie

arnold 09-06-2018

slechte pot

het koffiezet apparaat werkt goed maar de pot is een tegenvaller hij lekt erg met schenken .
voor de rest voldoet hij goed

Officiele reactie van Melitta 12-06-2018

Beste Arnold, bedankt voor uw review. Wilt u zo vriendelijk zijn om even telefonisch contact op te nemen met Melitta voor verder overleg? Onze hotline is bereikbaar op 0183-642642. Vriendelijke groet, het team van Melitta