Philips Original HD7804 - Reviews

Type
koffiepadsysteem
Soorten koffie
koffie

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

koffieman 05-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Goedkoop en redelijke koffie maar niet al te stevig

Basic koffiezetter die niet te duur is. Na verloop van tijd blokkeert echter de hendel waardoor je het apparaat kunt weggooien. Zo heb ik er inmiddels 3 versleten. Pads zijn goedkoper dan vergelijkbare systemen als bv nespresso. Huismerk AH is prima (wel de extra strong variant nemen, de rest is slappe hap).

Pluspunten

• Goedkoop apparaat en pads
  • Aardig design

Minpunten

• Duurzaamheid
  • Lekt soms

Linsey 04-11-2016 Product paar weken in bezit

Goed begin van de dag!

A good day start with good coffee! De Philips Senseo HD7804/70 heeft een mooi design en is gemakkelijk te gebruiken. Het is een kwestie van een pad inleggen en een druk op de knop. De koffiepadmachine heeft een goede prijs-kwaliteitverhouding. Tevens is de machine goed schoon te houden en kun je variëren met verschillende koffiesmaken.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Luxe uitstraling

Minpunten

• Vrij luid
  • Hoge bekers kunnen er niet onder

Heleenp 15-06-2017

Teleurgesteld

Wij hebben de Senseo gekocht voor de cappuccino pads. Wat een verschrikkelijke tegenvaller. De pads zijn zeker niet wat de reclame kaart zien. Er blijft veel water opliggen wat weer lekkages geeft als je de pads eruit wilt halen. De normale koffie gaat goed maar de cappuccino is waardeloos. Waar ligt dit aan?
Oorspronkelijk gepost op philips.nl