Philips Senseo HD7831/50 - Reviews

Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem

Freddy 19-10-2016 Product paar dagen in bezit

Lekkere senseo koffie, maar.....

Lekkere senseo koffie, maar op de verpakking van het apparaat staat dat je 1 tot 6 kopjes koffie kunt zetten.
Dit gaat, als je kleine hele sterke koffie wilt.
Als je op de grote kopjes stand koffie maakt kun je er 2 kopjes mee maken, want voor de volgende 2 grote kopjes zit er dan al te weinig water in en zou je al bij moeten vullen.
Bij de oude modellen kon je een groter reservoir kopen, dus probleem was bekend bij philips, Nu vinden ze dat niet meer nodig.

Pluspunten

• lekkere koffie

Minpunten

• veeeeel te klein water reservoir
  • Geen groter reservoir meer te krijgen

nohe 18-10-2016 Product paar dagen in bezit

Hete koffie in 2 sterktes

Wat als eerste opvalt is de veel hetere koffie dan bij mijn vorige Senseo's, de koffie is echt heet.
De nieuwe zettechniek zorgt er ook voor dat de koffie veel lekkerder is met een mooie cremelaag.
De gemakkelijke keuzeknop voor 2 sterktes en 1 of 2 kopjes koffie is ook een vooruitgang in vergelijking met vorige senseo's.

Pluspunten

• Hete koffie
  • Betere bereiding
  • Cremelaag
  • Bediening

Minpunten

• Ontkalken

Pazzie 24-08-2016 Product paar weken in bezit

Een must in iedere keuken

Ik gebruik de senseo nu iets meer dan 4 weken. Ik gebruiken hiervoor een Nespresso, dit omdat ik van sterke koffie hou. Maar nu met deze senseo kan je zelf de sterkte bepalen. En het is een zeer makkelijk te bedienen apparaat.Het design van de senseo is mooi. Een grote watertank vind ik een pluspunt. Minpuntje is dat het plaatje waar de kopjes opstaan erg trilt. Maar dat stoort mij persoonlijk niet.

Pluspunten

• Groot water reservoir
  • Zelf de sterkte bepalen

Minpunten

• Plaatje trilt

sunshine37 12-08-2016 Product paar weken in bezit

lekkere koffie

mooie uitstraling,niet te groot mooie maat voor een senseo. Koffie komt er goed warm uit,eerst ratel hij,maar daarna gaat de koffie pas lopen.Creme laag is beter dan de andere senseo's. en de koffie is ook warmer en voller van smaak.

anne131 12-08-2016 Product paar weken in bezit

mooi uiterlijk/ design
makkelijk onderhoud
snelle opwarming van het water
is er ook een groter waterbakje bij te bestellen?

ramama 10-08-2016 Product paar weken in bezit

Fijn apparaat

Uitstraling is top, lampje mooi helder. Moest eerst alleen even wennen aan het feit als je koffie zet dat hij eerst gaat ratelen en daarna heel even stopt om vervolgens verder te gaan met koffie zetten. Ik dacht eerst dat hij kapot was. Maar hij doet het bij elke zetbeurt, dus dat zal wel horen. Cremelaagje is heerlijk inderdaad en het waterreservoir gaat ook 'leger' dan mijn vorige Senseo. Daar bleef altijd een laagje inzitten waar je net geen bakkie meer mee kon zetten. Heel fijn ook dat je de sterkte van de koffie kan stellen!

ib 08-08-2016 Product paar dagen in bezit

Lekkere koffie mooi apparaat

Prettig in gebruik, lekkere koffie, mooi apparaat.
Handig is de verstelbare tuit.
Koffie is snel klaar met een mooie schuimlaag

winan008 04-08-2016 Product maand in bezit

heerlijke koffie insiders

De senseo is allang niet meer zoals hij was en nu is het nog beter . De koffie smaakt vol en heeft een heerlijke schuimlaag. echt een aanrader

Tazzy79 04-08-2016 Product maand in bezit

Ik drink Koffie

Als thee drinker vondt ik koffie maar niks.
Het ruikt lekker maar de smaak was niet lekker.
Sinds kort hebben wij de senseo viva cafe en drink ik ook een bakje koffie mee.
doordat je de smaak sterkte kan aanpassen hebben mijn man en ik ieders onze koffie naar eigen sterkte.

San 04-08-2016 Product paar weken in bezit

Lekker warm

Erg handig dat ik nu direct de koffie aan kan zetten, zonder te moeten wachten tot het apparaat is opgewarmd.
Een lekker warm kopje koffie met instelbare intensiteit, dus geen verschillende pakken meer in ons huis. Op de speciale smaken na dan :-)
Ook een hoger kopje past er prima onder door de in hoogte verstelbare tuit. Tevens mooie vormgeving.

Zeer aan te bevelen

Base76 04-08-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijke volle cremelaag

9,4
Al jaren een Senseo in huis. Nu deze mogen uitproberen. Systemen zijn goed veranderd. Een lekkere volle cremelaag. Handige verstelbare tuit ( voor grote mok handig) heel mooi design . Ik ben er blij mee

Yopper 03-08-2016 Product paar weken in bezit

Lekker volle smaak en echt warm

Deze Senseo sinds een paar weken in huis. in vergelijking met onze vorige Senseo (van een jaar oud) is de koffie uit deze nieuwe echt warmer en voller van smaak. Dat komt doordat er eerst een klein beetje water in de pads gespoten wordt, en pas een paar seconden daarna de rest. Bij de vorige hadden we soms wat waterige koffie, hier echt niet. Handig is dat je ook een heel sterk kopje kunt zetten met de keuzeknop. Het plaatje waar de kopjes op staan trilt wel wat, maar als je de kopjes heel even vasthoudt is dat over. Wij hebben de kleur Beluga, (antraciet) en die is erg mooi.

Simone73 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

Het ideale apparaat voor een snelle kop lekkere koffie!

We waren al tevreden over onze oude Senseo alleen die was hard aan vervanging toe. Super blij dus met de Senseo Viva Café. Qua gebruiksgemak vind ik niet veel verschil met de oude alleen is van de Viva Café de in hoogte verstelbare uitschenktuit ideaal als je bijv. een grotere mok eronder wilt zetten.

Het design is wel verbeterd en de verkrijgbaarheid in meerdere kleuren zorgt ervoor dat hij op ons keukenblad goed tot zijn recht komt. Het is een sieraad voor de keuken!

Daarnaast blijft de smaak van Senseo altijd goed. Ook de mogelijkheden in verschillende smaken zorgt ervoor dat we altijd zullen kiezen voor Senseo.

Cassan 03-08-2016 Product paar weken in bezit

Mooi design en heerlijke koffie

Goede schuimlaag en heerlijk van smaak. Mogelijkheid om in twee sterktes je koffie te zetten. Klein minpuntje is dat de kopjes erg staan te trillen op het metalen plaatje.

Marco1806 02-08-2016 Product paar weken in bezit

Wat een geweldig apparaat

Vanaf dag 1 aan het testen met deze Senseo en ik moet zeggen dat het een geweldig apparaat is. Het enige minpuntje vind ik het kleine water reservoir.
Wat dan weer een mooi pluspunt is, is dat je de knoppen al kan bedienen voor hij warm is. Als je tijdens het opwarmen bijv. de knop van 1 kopje indrukt begint hij automatisch te lopen zodra hij warm is. IDEAAL!

Isis224 01-08-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijke koffie!

9,6
Apparaat zet lekkere koffie ook bij 2 kopje tegelijk zijn ze even sterk. Tijdens het opwarmen kun je de knop voor het zetten al indrukken , nadeel is wel dat de kopjes staan te trillen op het plaatje als hij zet.

liekje77 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

mooi apparaat met lekkere koffie.

Het apparaat ziet er stijlvol uit en past in vrijwel elk interieur. Wat ik erg handig vind is dat je het apparaat zo in kunt stllen dat de koffie direct gezet wordt zodra het water warm is. Ideaal.

gabriellec 29-07-2016 Product paar weken in bezit

heerlijke koffie

9,4
Dit apparaat zet heerlijke koffie. Je kan ook kiezen voor een klein sterk kopje koffie. Makkelijk in gebruik en ziet er mooi uit. De verstelbare tuit is handig voor als je er een grote beker onder wilt zetten. Nadeel vind ik het trillende geluid

Mirrie1975 28-07-2016 Product paar weken in bezit

Lekkere koffie!

Lees voor gebruik de gebruiksaanwijzing. Dat hadden wij dus niet gedaan en kregen in plaats van het eerste kopje koffie en hele lading haha. Maar goed, het tweede bakje was de moeite waard. Goede schuimlaag en lekker warm. Alleen het prebrewing maakt wat lawaai. Kortom, wij zijn erg tevreden!!

henrike1976 28-07-2016 Product paar weken in bezit

Super tevreden!

Sinds een paar weken heb ik deze mooie senseo in mijn bezit en ik heb er nog geen dag spijt van gehad. Wat een mooi apparaat en wat een heerlijke koffie! De smaak is veel intenser als mijn oude senseo (12 jaar oud), hij heeft een prachtige schuimlaag. Heel handig is ook dat je het 'mondje' in hoogte kunt verstellen, net zoals je de sterkte van de koffie kunt bepalen! Ik ben meer dan tevreden met deze senseo!!
groeten Henrike