De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun KF560 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

R. Zandee 24-03-2018

Spijt van aankoop

Geschreven voor: Braun KF560

Schakelt zichzelf uit na enige tijd...zeer irritant! Kan ik niet instellen terwijl ik mij kan voorstellen dat er mensen zijn die dit wel een prettige functie vinden. Mijn oude Braun gaf koffie met smaak 2x beter dan dit apparaat...dit zit echt op de grens van acceptabel. 4x per jaar een waterfilter kopen staat gelijk aan een nieuw apparaat kopen, dus daar ga ik ook niet aan beginnen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit apparaat haast blindelings heb gekocht. Liet me leiden door de naam Braun...de naam van mijn vorige apparaten. Had ik maar beter gelezen. Dit is een miskoop.

Els Dijkstra. 10-07-2017

Braun cafe house 560

Geschreven voor: Braun KF560

Ik vind het niet goed, de koffie is slap, wel heet. En als je meer schepjes koffie erin doet is de smaak wel goed.
Na 7 mnd. begon hij telkens over te lopen bij het zetten. En elke 2/3 mnd een nieuw filter is een nieuw apparaat per jaar, veel te duur en daar wordt niet voor gewaarschuwd bij aankoop.

Bert J. 27-04-2016

Braun KF560 Koffiezetapparaat

Koffie wordt goed warm.
Apparaat schakelt zichzelf na 40 minuten uit. Zwaar irritant. Het doffe plastic kapje bovenop het filter slaat al snel wit uit van de kalk.

Nicolien49 02-12-2014
Geschreven voor: Braun KF560

Deze gekocht omdat ik het model mooi vindt en goeie ervaring heb met Braun. Maar de smaak van de koffie viel erg tegen dus toch maar weer de oude vertrouwde KF 47 gehaald. En de koffie is heerlijk.

Anoniem 17-06-2012
Geschreven voor: Braun KF560

Dit is ons tweede apparaat en hoewel ik de koffie erg lekker vind, is het jammer dat het ding niet al te lang mee gaat. Ook deze tweede geeft het na ongeveer 4 jaar op. Gisteren deed hij het nog! En voordelig zijn die dingen ook niet echt.

Maar ja, het was wel een fijn ding, dus toch maar weer een Bosch!

ida Essers 11-07-2012

Ida Essers.

Ook ik heb een bosch koffiezetapparaat, maar na precies 3jaar stopte hij ermee, ik vind het veel te snel, daar wij hem niet abnormaal veel gebruikt hebben. Van het begin af aan stoomde hij heel erg, dus kon hij niet onder een keukenkastje staan en maakt veel geluid. Ik koop geen braun meer.

de Koffieman 05-02-2012
Geschreven voor: Braun KF560

Ook ik ben sterk achteruit gegaan.
Hiervoor ook een Braun van ongeveer 10 jr oud met beste koffie.
Maar deze smaak valt erg tegen, niet te omschrijven.

reinjes 11-06-2011
Geschreven voor: Braun KF560

ik heb dit toestel sinds december. heel die tijd lukt het me amper 95% van de tijd om te gieten zonder morsen, zowel bij het vullen van het waterreservoir, als bij het uitschenken van een kop koffie. en niet slechts een drupje. volgens mij komt dit doordat de schenktuit niet volledig symmetrisch is, maar toen ik dat in de winkel ging vertellen, bekeken ze me of ik een zottin was.
voor de rest is er niks mis met het toestel, maar dit is écht een ellende. ik denk dan ook dat ik maar weer eens op zoek ga naar een braun aromaster. heb ik er verschillende van gehad, maar nu vind ik hem niet meer in de naburige winkels.

AnneWil 29-01-2010
Geschreven voor: Braun KF560

Begin januari gekocht, valt erg tegen. De koffie is inderdaad lekker heet, maar de keerzijde daarvan is dat het al na een kwartier naar oude koffie begint te stinken. Ik had dus beter een apparaat met thermoskan kunnen nemen.

johuisman 08-12-2009
Geschreven voor: Braun KF560

De koffie smaakt mij in 't geheel niet. Hiervoor had ik een philips essence, dat was een uitstekend toestel. Ik heb me bijna een jaar geleden laten verleiden door goede reacties.

hendrik-jan 29-08-2009
Geschreven voor: Braun KF560

goed en eenvoudig apparaat, lekkere hete koffie ( 85 graden, gewoon waar voor je geld