Braun Sommelier KF 610 antraciet, roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Sommelier KF 610 antraciet, roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

tsjikke 10-07-2018

9 maanden in gebruik, bevalt zeer slecht filterhouder springt steeds open .drupt heel erg bij inschenken en als je een volle kan maakt loopt hij over. Zal hem niemand aanraden.

Eddy 17-03-2018

Goede koffie

Ervaringen kunnen sterk verschillen. Zojuist onze Braun KF 610 vervangen door een nieuw, precies hetzelfde apparaat. Onze derde Braun, waar we sinds vele jaren heel tevreden over zijn.
Zonder problemen goede koffie.

Hizzz 15-07-2014

De Braun KF 610 heeft 3 jaar bij ons in de keuken gestaan. Op zich een fijne machine, zet een prima pot koffie. De thermoskan houdt de koffie een lange tijd warm en goed van smaak.
Toch valt hij na een aantal jaar tegen. Het apparaat is moeilijk schoon te maken en dat is zichtbaar op moeilijk bereikbare plaatsen.
Daarnaast is het apparaat gaan lekken, vaak ligt er water naast de machine na het koffie zetten. Iets waar we toch nerveus van worden bij een elektrisch apparaat. Daarom gaat hij morgen de deur uit.
Erg jammer, een mooie machine maar uiteindelijk is de levensduur van 3 jaar mij toch te kort en vind ik het een miskoop.

John70 07-03-2013

Zeer slechte kwaliteit. Het geld absoluut niet waard. Daarnaast belabberde service!

Deksel thermoskan gaat slechts 3 maanden mee! Heeft dus na 3 maanden een defecte deksel. De klantenservice van Braun is niet in staat om dit op te lossen, want er zal betaald moeten worden voor het deksel. Dit terwijl er 2 jaar garantie op het apparaat zit. Vervolgens via Procter & Gamble een gratis deksel opgestuurd gekregen, dit was dus prima geregeld!
Na 3 maanden gaat ook dit deksel stuk. Inmiddels heeft P&G de divisie "household" overgedaan aan DeLonghi en zijn we qua service weer terug bij af:
Stuur het toestel maar op eigen kosten op ter reparatie. Dus weer het apparaat (van 6 maanden oud) een tijd niet kunnen gebruiken en nog verzendkosten betalen ook!

GMHank 01-02-2013

Sinds enkele dagen in huis. Wat meteen opvalt is de slechte kwaliteit van materialen. Alles voelt goedkoop en krakkemikkig aan. Lijkt heel wat op de foto, maar is goedkoop spul.

Na twee dagen valt er al een onderdeel van de thermoskan af!

Onhandige manier om de kan te openen, en een schenktuit die telkens overloopt zorgen voor veel ongemak.

Kort en goed: voor dit geld zou je een veel beter apparaat verwachten.

Zou dit apparaat liefst meteen ruilen.

oskamfam 25-06-2012

De smaak is prima zeker als je een volle kan zet. Maar bij minder ook goed. Handig zo'n rvs kan om de koffie een half uur warm te houden. Kan tegen een stootje. Heb deze al jaren en werkt nog prima. Maak hem 2x per jaar schoon/doorspoelen met azijn.