Philips Latte Duo HD7855 - Reviews

Volautomatisch
ja (koffie+melk)
Type
koffiepadsysteem

Beoordeling op basis van 67 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Juupke 13-01-2016 Product maand in bezit

Heb van tevoren geïnformeerd naar de mogelijkheden en die waren er voldoende. Het plaatsen van de pak melk met het slangetje is gewoon 'n uitkomst.
Bij m'n vorige Senseo moest ik voor elke 2 koppen Cappucino steeds opnieuw 'n kannetje melk vullen.
Gebruiksgemak is goed en als je na het gebruik met melk meteen even water door de "melkkop" laten lopen hoef je echt het apparaat niet iedere keer helemaal schoon te maken.
Apparaat wordt dagelijks gebruikt,

Cees 28-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

aantal kopjes

Zet prima koffie. Maar, waar de specificaties vermelden dat het reservoir voldoet voor 6 kopjes, zul je niet verder komen dan 4 kopjes. Probeer en reageer. Dus te vaak het reservoir bijvullen.

Pluspunten

• kwaliteit van kopje koffie

Minpunten

• aantal kopjes wijkt negatief af van de specs
  • ontkalken is een hele opgave

wim.m 06-08-2016 Product paar dagen in bezit

De hd7855/50 geeft bijna geen melkschuim voor cappucino

5,2
Het apparaat geeft een miserabele melkschuim ik heb verschillende soorten melk geprobeerd maak niets uit.daarom terug naar bcc met deze klacht.apparaat is 2 keer ter reparatie aangeboden maar geeft geen verbetering.

adrie3 20-12-2016

Alle melk onderdelen moeten goed schoon zijn . Slang in de langeweg Iederdag in de vaatwasser en de andere ondedelen ook . Extra setje melk onderdelen is aan te raden . Als het pak net open is krijg je de meeste schuim . Melkpak open geeft na enkele dagen minder schuim .

Sinclair 25-12-2015 Product maand in bezit

Lekkere koffie met twee keer op een knopje drukken. Smaak is goed, ook genoeg keuze in pads, sterkte van de koffie is ook aan te passen. Top apparaat.

Et1967 16-10-2015 Product paar dagen in bezit

Hoera, ik mag van Philips de Senseo Latte Duo testen. En dat heb ik de afgelopen dan ook veel gedaan. Kom ik gelijk bij het eerst pluspunt, de benodigde ingrediënten zijn overal te koop.
ik heb de diverse functies uitgebreid geprobeerd en de resultaten zijn tot nu toe top.
Behalve de diverse koffiesoorten die het apparaat kan maken, heb ik ook met diverse koffiesmaken geëxperimenteerd dus voor elk wat wils een geweldige koffiebeleving. Zeker een pluspunt is dat je twee cappuccino's tegelijk kan maken.
Het enige nadeel tot nu toe is natuurlijk het schoonmaken, al is het na een weekje oefenen nu al appeltje eitje. Gelukkig kan je het melkgedeelte helemaal uit elkaar halen zodat er nergens melkresten blijven zitten (dit vind ik nl erg vies). Ik ben in ieder geval erg blij met dit prachtige apparaat (de mijne is volledig zwart). En met mij de hele familie

ik 06-04-2017 Product half jaar of langer in bezit

perfect

Ik heb deze koffie machine langer als een jaar in gebruik
en ben er zeer tevreden mee maakt goede koffie en lekkere machiatto

Pluspunten

• eenvoudig ingebruik
  • zet goede koffie

Minpunten

• nogal lastig met schoonmaken i.v.m melk

Hanny 28-06-2016 Product jaar of meer in bezit

verschrikkelijk apparaat

2,8
Niet normaal meer,altijd koude melk,soms een enkele keer lauwe melk,plus hij schuimt niet hij geeft alleen maar bellen wat voor melk dat ik gebruik,geen 2 kopjes gelijk is een fiasco ik heb hem al zo dikwijls vervloekt gewoon verschrikkelijk,maar ik vond hem te duur om weg te gooien.Dit is mijn tweede al de vorige keer kreeg ik een nieuwe terug maar nu niet,ik heb hem in de winkel zelf gedemonstreerd en ze zeide u heb gelijk daarom een tweede,nooit nooit meer vreselijk.

Cornelis 29-02-2016 Product jaar of meer in bezit

Nooit meer.
Elke maand ontkalken.
Geeft geregeld een bodempje koffie,om de paar uur opnieuw inregelen.

Karolien 01-10-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat, slechte melkopschuimer

Het apparaat ziet er gelikt uit! De koffie smaakt goed, alleen vind ik de melk die lekker fik zou moeten zijn niet dik! Bij cappucino of latte of elk ander type koffie de melk niet goed opgeschuimd

Pluspunten

• Gewone koffie prima

Minpunten

• Speciale bakkies geen lekker opschuimmelk niet dik
  • Extra sterk bakkie proef gern verschil

Christa15 01-07-2017

Goed en heerlijk apparaat

Ik heb dit Senseo apparaat 2 jaar geleden gekregen. Maar nu gaan we de problemen krijgen. Er komt via 1 kant maar melk uit en een onwijs lawaai. Balen natuurlijk.
Ben al aan het kijken wat het probleem is, maar kom er niet achter. Ik drink veel koffie op een dag. Maar nu niet meer.

bera 05-03-2017

snel defect

Aanduiding tiptoetsen op de deksel verdwijnen
Stoomfunctie was na 2 jaar defect.
Maakt veel lawaai

Testa 18-01-2017

Makkelijk te bedienen en lekkere koffie

Heerlijk apparaat. Alles gaat automatisch en goed.
Lekkere koffie (ook afhankelijk van de kwaliteit koffie natuurlijk). Misschien nog een tip voor Philips: een grotere watercontainer, misschien als optie om later te kunnen kopen. Moet makkelijk te maken zijn.

Teetje 31-12-2016

Heerlijke koffie met melk

De koffie soorten zijn heerlijk.
Alleen de melktoevoer laat te wensen over, komt maar aan 1 kant melk Door. En dit wisselt steeds.
Maak het volgens de gebruiksaanwijzing schoondochter na gebruik doorspoelen en dagelijks uitgebreid Door uit elkaar te halen.

RFJE 25-10-2016

Doordachte machine, uitstekende prijs/prestatie verhouding.

Steeds en direct een heerlijke kop koffie naar keuze. Opmerkelijk detail: Zelfs als je hem vergeet en in de magnetron weer op temperatuur brengt heeft de koffie niets aan smaak ingeboet.

Jammer dat het Easy-Clean lampje wel heel snel weer gaat branden. Vraag me af of die frequentie niet wat lager kan?

Joy78 21-08-2016

snel en gemakkelijk een cappuccino zetten.

Ik zocht een apparaat wat simpel, snel, niet te groot en niet te duur was. De latte duo heeft dit allemaal. En de cappuccino, café latte en latte macciatte zijn heerlijk. Geen gedoe met melk opschuimen, slangetje in de melk en het apparaat doet de rest. Ook het ontkalken is gemakkelijk.

MRou 08-06-2016

Super Senseo. Alleen onderhoud blijft lastig

Ik ben ontzettend blij met mijn Senseo Latte. Lekkere koffie varianten met melk, mooi design en gemakkelijk in onderhoud. Alles waar melk mee verwarmd wordt heeft alleen onderhoud nodig (dagelijks) en dat blijft vervelend. Hoewel het nog tamelijk gemakkelijk gaat. Wel vind ik de cappucino enigzins koud (omdat de melk in verhouding niet heel erg warm wordt)

Carla55 31-05-2016

Touchscreen vervaagt snel-lauwe melk

Het touchscreen met keuzes is al na 2 maanden aan het vervagen.
De melk blijft lauw, zodat je de koffie gelijk moet drinken.
Het reinigingssysteem werkt erg goed.
We mochten het apparaat opsturen maar dan zit je zonder apparaat, niet handig.

KoffieJanneke 22-05-2016

Geweldige koffiemachine

De Senseo koffiezetmachine nu 3 weken in gebruik. Zet heerlijke koffie vooral de Latte vind ik heel erg lekker. Ook lekker om warme melk, anijsmelk of chocolademelk te maken. Zelf spoel ik na elk gebruik met melk het apparaat door gaat heel gemakkelijk en zo blijven er geen melkresten achter. Verder zijn alle onderdelen gemakkelijk schoon te maken in een wip!

Anoniem 13-05-2016

Uitgebreide Senseo maar mis een maatbeker voor de melk

Uitgebreide Senseo waar je veel verschillende koffiesoorten mee kan zetten, gewone senseo, cappuccinno, cafe latte, enz.
Met het slangetje heb je geen verstoppingen meer en is het gemakkelijker schoon te maken.
Een maatbeker voor de hoeveelheid melk voor ieder koffieproduct zou erg gemakkelijk zijn.
Nu moet je gokken hoeveel melk je in een eigen maatbeker schenkt.

Ilse 26-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ik ben zo blij met deze Senseo Duo Latte! Geen gedoe met bonen, dure cups en melk opschuimen.
Eenvoudigweg een pad naar smaak in het apparaat, pak melk ernaast en je maakt de heerlijkste latte, cappuccino of een vertrouwd kopje koffie met crèmig laagje met één druk op de knop.