Krups NESCAFÉ Dolce Gusto DROP - Reviews

koffiepadsysteem

8,9

Bos AJ 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijk

Dit is mijn tweede dolce gusta , andere werkt na jaren nog prima , maar deze zit een automatische stop op. Prima apparaat, heerlijke koffie, mooi design

Minpunten

• Rood snoer

Tim 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

Gaaf design, snel warm en heerlijke koffie.

Een geweldig apparaat voor een niet al te dure prijs. We kregen zelfs een cashback van 25 euro en een tegoedbon voor koffie (ook van 25 euro)!

Het design moet je aan staan, maar het is zeker een eye-catcher in de keuken. Persoonlijk vind ik hem ontzettend gaaf! De bouwkwaliteit is prima.

Het bedieningspaneel / touchscreen reageert snel en is zeer duidelijk zichtbaar.

De Drop start snel op en zodra je het cupje geplaatst hebt is hij klaar om heerlijk warme koffie (of andere drank naar keuze) te zetten. Door de hoge druk die het apparaat kan leveren is de koffie heerlijk zacht en voorzien van een perfecte creme laag.
Na het zetten van de koffie onthoud het apparaat de laatste instelling (ook na uitzetten) zodat de volgende kop NOG sneller gezet kan worden. Handig voor verjaardagen/visite!

Er past voldoende water in het reservoir om 3 tot 4 latte machiato's van 220ml te zetten. Een handig afsluitklepje voorkomt knoeien.

Doordat het apparaat lichtelijk trilt tijdens het koffiezetten, kan het zijn dat je kopje eronder begint te draaien of lichtelijk verplaatst. Het zal nooit omvallen o.i.d. door de opstaande rand, echter dit kan soms leiden tot extra spetteren van koffie. Om deze laatste reden geef ik de drop een 9/10.

• Snel opgestart
  • Onthoud instelling
  • Voldoende water in reservoir

Minpunten

• Kopje verplaatst door trillingen

Diana 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in de bediening

Een zeer kwalitatief goed apperaat. Handig in het gebruik, mooi design en maakt heerlijke hete koffie.

Mies 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie uitstraling!

Werk snel en erg goed. Heerlijke koffie en echt top machine. De gedachte van de uitstraling super leuk en goed bedacht. De druppel in een kopje! En de koffie is lekker zodat je die laatste druppel ook op wil drinken. Zelfs mijn partner drinkt nu koffie.

Nienke 28-11-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk en lekker!

Makkelijk in gebruik, lekkere koffie en een mooie en niet te groot apparaat! Heel blij mee. Het apparaat is ook makkelijk in onderhoud. Alle functies zitten er op en voor iedereen is er wel iets lekkers.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Goedkoop
  • Lekkere koffie

Glenn 22-11-2016 Product paar weken in bezit

Lekkere koffie

Op aanraden van de verkoopster deze drop gekocht.
Touch screen achtige bediening is hartstikke leuk, maar het gaat toch vooral om de koffie die eruit komt en die is heel lekker.
Heb het apparaat pas 3 weken in huis, dus daarom een voldoende voor duurzaamheid.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • lekker snel
  • Touch screen achtig

Minpunten

• De prijs

Riet 16-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Handig snel en lekkerrrrrrrrrr

Sinds we Dolce Gusto in huis hebben drinken onze gasten liefst Latte Macchiato of Cappuccino. Het bereiden gaat snel en gemakkelijk. Wel na de laatste kop steeds doorspoelen met water om dichtslibben te voorkomen. We zijn dol op Dolce Gusto.!

Dee 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk en snel apparaat

Het is een makkelijk te "installeren" apparaat, even doorspoelen en klaar voor gebruik. De koffie is heerlijk en in bijna iedere supermarkt verkrijgbaar.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Capsules zijn bijna overal verkrijgbaar

Tub 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stoer uiterlijk.

Ik heb deze gekozen omdat deze makkelijk in omgang is. Voordat je een cupje er in stopt kijk je op het cupje. Hierop staat hoeveel streepjes je moet intikken op het apparaat. Heel handig, je hoeft er niet bij te blijven. Stopt vanzelf. Soms heb je twee cupjes nodig, staat ook op het doosje hoe en wat. Wijst zich vanzelf. Ik zeg kopen.

Koffiefreak 31-10-2016 Product paar maanden in bezit

lekkere koffie en simpel in gebruik

Eindelijk een machine die erg divers is in het aanbod van smaken, en de koffie is echt lekker , ik heb meerdere machines geprobeerd, vaak vind ik smaken uit cupjes wat chemisch/plastic achtig en niet vers, de "Drop" schenkt echt lekkere koffie, goed van smaak en proeft vers, en er is veel aanbod in welke koffie je wilt. Prijs/kwaliteit; ik vind de koffie zeker wel prijzig, is niet de goedkoopste in de cups, maar als er acties zijn is het zeker te doen. De normale prijzen zitten echt wel in het hogere segment, dat is wel jammer , zou van mij iets lager mogen. De machine zelf ziet er trendy uit, misstaat zeker niet in de keuken en is erg gebruikersvriendelijk, zo is er een standaard advies mbt sterkte maar kun je hier ook vanaf wijken indien gewenst. Wat ook fijn is , is dat je chocolade cups kunt halen, de kinderen zijn hier dol op, helaas zijn deze ook prijzig.

Antje 10-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

mooi design, eenvoudige bediening

Tiptoetsen wijzen je eenvoudig de weg. Transparant waterreservoir laat zien wanneer je water moet bijvullen.
Prachtig design.

H. de Waal 05-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Zeer mooi design en lekkere koffie

Zeer mooi design en maakt lekkere koffie, alleen jammer van de te kleine watertank anders had ik zeker een 10 gegeven.
Een aanrader een sieraad in je keuken.

Pluspunten

• voor de rest, alleen maar pluspunten

Minpunten

• te kleine watertank

Robert 13-07-2016 Product maand in bezit

wat een top apparaat!!!

Heerlijk koffie en heel veel keuze. Het apparaat is Super snel warm en gebruiksklaar waardoor je ook koffie kan drinken als je haast hebt. Het is alleen jammer van de kleine watertank die je vaak bij moet vullen en geen beveiliging heeft voor het compleet leeg gaan. Ik kom zelf van een senseo apparaat en ik moet zeggen dat ik heel erg blij ben dat ik ben over gestapt naar dolce gusto

r hoogelander 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

er gaat geen dag zonder

het is een super lekker bakje koffie,wat eigenlijk geen koffie mag heten.....maar beter.het is geluitsloos met het koken van het water,heerlijk voor een ijskoude ijsthee.in 1 woordt geweldig

Marc Spaans 08-07-2016 Product paar weken in bezit

Gemengde gevoelens

6,6
Watertankje is wat klein, je vergeet gemakkelijk de juiste waterhoeveelheid in te stellen zodat je soms of hele slappe koffie krijgt of juist hele sterke. Aantal streepjes is op de cups slecht te zien. lekbakje schuift niet gemakkelijk er in of er uit

Malika 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

Dropmachine

De dropmachine is een mooi aparaat alleen beschadigd snel en de chocomelk en capuccino zijn naar onze mening de lekkerste en jammer dat je geen losse melk cups kan kopen een goede prijs kwaliteit

ervaring met model Drop 12-06-2016 Product paar weken in bezit

beoordeling model Drop

Heerlijke snelle kop koffie met veel mogelijkheden qua smaak. Wordt vooral gebruikt voor even snel een kopje koffie.

Corry 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

lekkere koffie

9,6
keuze uit verschillende smaken en sterktes
voor iedereen een heerlijk kopje koffie, gemakkelijk gezet

marry 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

wat ben ik ontzettend blij met mijn drop dolce gusto

Drink met veel plezier koffie misschien nu iets te veel zooooo lekker spijt dat noet eerder dulce gusto ben gaan drinken heb 7 smaken in huis

Iris 23-05-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie

Heerlijke koffie, veel keuze. Gebruiksvriendelijk. Het apparaat drupt wel nog even na na het koffie zetten.