Krups NESCAFÉ Dolce Gusto DROP - Reviews

Type
koffiepadsysteem

Henny Geervliet 17-01-2017 Product paar dagen in bezit

mooi model

mooi en sierlijk model. Makkelijk in gebruik en onderhoud.
En de koffie is erg lekker. Koffie is wel aan de dure kant. Maar het is dan ook wel een verwen koffie.

harmke 12-05-2016 Product paar weken in bezit

plaatje in de keuken

De cups zijn duur in gebruik maar het smaakt wel erg lekker.De favorieten zijn corado en cappucino.Veel smaken en voor iedereen zit er wel wat bij.Zonder al te veel gedoe s,morgens snel een heerlijk bakkie koffie.

Cindy 18-02-2017

De smaak en het gemak is zeker goed, maar de cups zijn erg duur, reken maar voor 2 personen dat je snel 45 euro per maand kwijt bent met 4 bakjes per dag in totaal. Dan zijn er ook nog smaken waarbij je 2 cups nodig hebt voor 1 bakje koffie . Ik stap ervan af.

Elma 13-02-2017 Product paar weken in bezit

Heeeeeeeeerlijke koffie

Mijn Senseo ging stuk, dus ik was toe aan wat nieuws en dat had ik veel eerder moeten doen! Niet alleen ziet de Drop er erg leuk uit, de koffie is ook heel erg lekker. En zóveel keus ook; ik wil ze graag allemaal proeven en kijk nu al uit naar de zomer om de icetea en icecoffee te gaan proberen. De cupjes zijn misschien wel wat duurder maar het is het geld wel waard vind ik! Erg handig dat er op de cups staat aangegeven hoeveel water je moet selecteren en 't stopt automatisch. Een kind kan de was doen. En hij schakelt ook nog eens vanzelf uit mocht je 't vergeten; superhandig. Ik ben wel bang dat ik nu een beetje een koffie-verslaafde aan het worden ben, maar gelukkig gaat mijn voorkeur uit naar de koffie met melk; heerlijk romig van smaak allemaal. Ik kan 'm iedereen aanbevelen!

Pluspunten

• heerlijke smaak
  • veel keus
  • romige schuimmelk

Minpunten

• duurder dan gewone koffie

Willie Liesting 08-02-2017 Product paar maanden in bezit

Leuk model

Het is een grappig model en ook super makkelijk in gebruik.
Water er in een cupje van je favoriete koffie in de houder en dan na een paar tellen een lekkere espresso of een lungo HEERLIJK.
Deze twee smaken zijn onze favoriet.

Henny 01-02-2017 Product paar weken in bezit

Klein waterresevoir

Mooi design prima werkend apparaat.
Nadeel is een klein waterreservoir wat eruit gehaald moet worden om te vullen.

Renaldo 16-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi en robuust apparaat

Makkelijk in gebruik en snel met koffie zetten en opwarmen.
Alleen mag er wel een betere handleiding bij want weet niet wanneer ik hem moet ontkalken en of hoe dat moet

Pluspunten

• Mooi om te zien
  • Snel klaar voor gebruik
  • Lekkere koffie
  • Fijn apparaat dat gezien mag worden

Minpunten

• Geen goede handleiding
  • Lelijk rood stroom snoer

Rimar 11-01-2017 Product paar dagen in bezit

Leuk koffiezetapparaat

Een stijlvol koffiezetapparaat met veel mogelijkheden en een meer dan uitstekende kwaliteit koffie , chocolademelk en thee want dit is er een waar de verschillende smaken rustig na en doorelkaar kunnen worden gebruikt zonder dat de een naar de ander smaakt.

Pluspunten

• veel verschillende smaken
  • ook thee en chocolademelk
  • mooi om te zien

LGV 07-01-2017 Product paar dagen in bezit

Echte koffie, met een pure smaak!

Nog niet alle smaken geproeft, maar nu al lyrisch van mijn aankoop! De koffie is heet en smaakt zoals koffie zou moeten smaken! Jammer van het rode snoer en de rode stekker, een afbreuk aan de schitterende vormgeving en kleur van het apparaat.

Pluspunten

• Smaak
  • Makkelijk in gebruik
  • Veel smaken

Minpunten

• Relatief dure koffie
  • Rode snoer en stekker

Theo Kuiper 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

Absoluut geen miskoop.

Apparaat is toonbaar en de koffie smaakt uitstekend. Vormgeving is goed. Handig als je een of twee kopjes wilt zetten.

Arnoud1951 01-01-2017 Product paar dagen in bezit

Lekker

Lekkere koffie en het voordeel is dat ik er eindelijk geen maagzuur aan overhoud ondanks dat ik ook sterkere soorten drink.

Minpunten

• Kleine watertank

Hans 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk te bedienen en schoon te houden

De "Drop"ziet er leuk uit als een kleine robot die voor jou de lekkerste koffie of thee maakt. Het apparaat is makkelijk te bedienen en schoon tehouden. De koffie echt loeiheet, wat bij andere apparaten nog een ontbreekt.
Een aanrader, heb er trouwens mijn Nespresso Citiz van 7 maanden oud de deur uit gedaan, deze koffie is kekkerder en warmer.

Pluspunten

• Lekker
  • Warm

Petra 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn in gebruik

Maak al jaren gebruik van een Dolce Gusto. Het apparaat is gebruiksvriendelijk en de koffie vind ik ook lekker. Enige nadeel vind ik dat alle apparaten voortaan voorzien zijn van een rode snoer. Waarom hiervoor gekozen is, begrijp ik niet. Ik heb een zwart apparaat en dan een snoer met zo'n opvallende kleur. Ik vind het afbreuk doen aan het apparaat. Jammer!

Margreet 27-12-2016 Product paar weken in bezit

Prachtig uiterlijk

Prachtig apparaat van uiterlijk. Eyecatcher in de keuken. Werkt prima. Meerdere koffiemogelijkheden zowiezo al. Water is heter en en je kunt hem nog beter instellen dan onze vorige Dolce Gusto.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Warmte koffie
  • Makkelijke instelbare koffie sterkte

Minpunten

• Waterreservoir zou groter mogen zijn.

anita 23-12-2016 Product paar weken in bezit

Krups dolce gusto Movenza

Een heel mooi koffiezetapparaat. De koffiecups zijn duur maar de koffie is heerlijk. De verschillende smaken maken het leuk om voor iedereen in zeer korte tijd een kopje koffie naar smaak te maken. Ook al maak je verschillende smaken dan merk je dat niet aan het volgende kopje koffie. Het apparaat is erg schoon en de koffie is goed heet. Elk kopje is een genot.

Pluspunten

• hete koffie
  • lekkere smaken

Ivp-89 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige koffie

Echt Super tevreden over deze koffiemachine! Makkelijke bediening en de touchscreen werkt erg goed. Je hebt binnen enkele seconde een super lekkere bak koffie. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Snel
  • Touchscreen
  • Heerlijke koffie

Mark 20-12-2016 Product paar weken in bezit

Perfect, en heerlijke koffie

Na veel recensies te hebben gelezen deze Drop besteld. Ik mag wel zeggen een perfecte machine die heerlijke koffie produceert. Snel op temperatuur en gaat vanzelf uit, geen omkijken meer naar. Ik ben juist minder koffie gaan drinken, daar ik meer geniet van deze capsules, ook wetende dat de prijs hoger is en watertank iets aan de kleine kant. Al met al genieten.

Pluspunten

• heerlijke koffie
  • allround machine

Cees 17-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne bediening

Ik heb dit gekozen als vervanger voor een defect toestel en kan wel zeggen dat de bediening na even goed gekeken te hebben zeer goed en simpel is. Als ik weer een toestel moet kopen wordt het iets wat dezelfde kwaliteit heeft.

Pluspunten

• Fijne bediening
  • Goede dosering

Sk 13-12-2016 Product paar dagen in bezit

Movenza

Prachtig apparaat. Ik heb de movenza maar die staat hier niet bij.... ik ben er zeer tevreden over. Veel mogelijkheden.

Pluspunten

• Veel keus

Minpunten

• Geen heet water
  • Chocolade melk is vies.

Bos AJ 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijk

Dit is mijn tweede dolce gusta , andere werkt na jaren nog prima , maar deze zit een automatische stop op. Prima apparaat, heerlijke koffie, mooi design

Minpunten

• Rood snoer

Tim 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

Gaaf design, snel warm en heerlijke koffie.

Een geweldig apparaat voor een niet al te dure prijs. We kregen zelfs een cashback van 25 euro en een tegoedbon voor koffie (ook van 25 euro)!

Het design moet je aan staan, maar het is zeker een eye-catcher in de keuken. Persoonlijk vind ik hem ontzettend gaaf! De bouwkwaliteit is prima.

Het bedieningspaneel / touchscreen reageert snel en is zeer duidelijk zichtbaar.

De Drop start snel op en zodra je het cupje geplaatst hebt is hij klaar om heerlijk warme koffie (of andere drank naar keuze) te zetten. Door de hoge druk die het apparaat kan leveren is de koffie heerlijk zacht en voorzien van een perfecte creme laag.
Na het zetten van de koffie onthoud het apparaat de laatste instelling (ook na uitzetten) zodat de volgende kop NOG sneller gezet kan worden. Handig voor verjaardagen/visite!

Er past voldoende water in het reservoir om 3 tot 4 latte machiato's van 220ml te zetten. Een handig afsluitklepje voorkomt knoeien.

Doordat het apparaat lichtelijk trilt tijdens het koffiezetten, kan het zijn dat je kopje eronder begint te draaien of lichtelijk verplaatst. Het zal nooit omvallen o.i.d. door de opstaande rand, echter dit kan soms leiden tot extra spetteren van koffie. Om deze laatste reden geef ik de drop een 9/10.

• Snel opgestart
  • Onthoud instelling
  • Voldoende water in reservoir

Minpunten

• Kopje verplaatst door trillingen