Krups NESCAFÉ Dolce Gusto DROP - Reviews

Volautomatisch
ja (koffie)
Type
koffiepadsysteem

Beoordeling op basis van 63 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Willie Liesting 08-02-2017 Product paar maanden in bezit

Leuk model

Het is een grappig model en ook super makkelijk in gebruik.
Water er in een cupje van je favoriete koffie in de houder en dan na een paar tellen een lekkere espresso of een lungo HEERLIJK.
Deze twee smaken zijn onze favoriet.

Henny Geervliet 17-01-2017 Product paar dagen in bezit

mooi model

mooi en sierlijk model. Makkelijk in gebruik en onderhoud.
En de koffie is erg lekker. Koffie is wel aan de dure kant. Maar het is dan ook wel een verwen koffie.

harmke 12-05-2016 Product paar weken in bezit

plaatje in de keuken

De cups zijn duur in gebruik maar het smaakt wel erg lekker.De favorieten zijn corado en cappucino.Veel smaken en voor iedereen zit er wel wat bij.Zonder al te veel gedoe s,morgens snel een heerlijk bakkie koffie.

Cindy 18-02-2017

De smaak en het gemak is zeker goed, maar de cups zijn erg duur, reken maar voor 2 personen dat je snel 45 euro per maand kwijt bent met 4 bakjes per dag in totaal. Dan zijn er ook nog smaken waarbij je 2 cups nodig hebt voor 1 bakje koffie . Ik stap ervan af.

Harry Tijhuis Sr. 27-04-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi degelijk apperaat, voor goede diverse soorten koffie.

Een machine die vele soorten koffie, chocolademelk, en thee maakt, van zeer goede kwaliteit.
Wij hebben het ook gekocht voor de caravan, voor het compacte model.
En een simpele bediening.

Pluspunten

• Het model.
  • Goede warme koffie.
  • Vele dranken uit 1 machine

Arno Jacobs 16-03-2017 Product paar weken in bezit

Dolce gusto drop

Fijn apparaat, de touch bediening werkt super en de koffie is nog steeds heerlijk beter zelfs dan de apparaten waaar je niet de kop grootte op kan selecteren.. Alleen jammer van het rode snoer

Als ik dolce gusto nog n tip mee mag geven: Maak n apparaat met water volume herkenning als de tank leeg is dat je geen koffie kan zetten, en kom de mensen die dit niet hebben daarin tegemoed dan scoren jullie vast nog veel beter :)

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Handige bediening

Minpunten

• Rood snoer
  • geen water volumetank

Elma 13-02-2017 Product paar weken in bezit

Heeeeeeeeerlijke koffie

Mijn Senseo ging stuk, dus ik was toe aan wat nieuws en dat had ik veel eerder moeten doen! Niet alleen ziet de Drop er erg leuk uit, de koffie is ook heel erg lekker. En zóveel keus ook; ik wil ze graag allemaal proeven en kijk nu al uit naar de zomer om de icetea en icecoffee te gaan proberen. De cupjes zijn misschien wel wat duurder maar het is het geld wel waard vind ik! Erg handig dat er op de cups staat aangegeven hoeveel water je moet selecteren en 't stopt automatisch. Een kind kan de was doen. En hij schakelt ook nog eens vanzelf uit mocht je 't vergeten; superhandig. Ik ben wel bang dat ik nu een beetje een koffie-verslaafde aan het worden ben, maar gelukkig gaat mijn voorkeur uit naar de koffie met melk; heerlijk romig van smaak allemaal. Ik kan 'm iedereen aanbevelen!

Pluspunten

• heerlijke smaak
  • veel keus
  • romige schuimmelk

Minpunten

• duurder dan gewone koffie

Henny 01-02-2017 Product paar weken in bezit

Klein waterresevoir

Mooi design prima werkend apparaat.
Nadeel is een klein waterreservoir wat eruit gehaald moet worden om te vullen.

Renaldo 16-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi en robuust apparaat

Makkelijk in gebruik en snel met koffie zetten en opwarmen.
Alleen mag er wel een betere handleiding bij want weet niet wanneer ik hem moet ontkalken en of hoe dat moet

Pluspunten

• Mooi om te zien
  • Snel klaar voor gebruik
  • Lekkere koffie
  • Fijn apparaat dat gezien mag worden

Minpunten

• Geen goede handleiding
  • Lelijk rood stroom snoer

Rimar 11-01-2017 Product paar dagen in bezit

Leuk koffiezetapparaat

Een stijlvol koffiezetapparaat met veel mogelijkheden en een meer dan uitstekende kwaliteit koffie , chocolademelk en thee want dit is er een waar de verschillende smaken rustig na en doorelkaar kunnen worden gebruikt zonder dat de een naar de ander smaakt.

Pluspunten

• veel verschillende smaken
  • ook thee en chocolademelk
  • mooi om te zien

LGV 07-01-2017 Product paar dagen in bezit

Echte koffie, met een pure smaak!

Nog niet alle smaken geproeft, maar nu al lyrisch van mijn aankoop! De koffie is heet en smaakt zoals koffie zou moeten smaken! Jammer van het rode snoer en de rode stekker, een afbreuk aan de schitterende vormgeving en kleur van het apparaat.

Pluspunten

• Smaak
  • Makkelijk in gebruik
  • Veel smaken

Minpunten

• Relatief dure koffie
  • Rode snoer en stekker

Theo Kuiper 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

Absoluut geen miskoop.

Apparaat is toonbaar en de koffie smaakt uitstekend. Vormgeving is goed. Handig als je een of twee kopjes wilt zetten.

Arnoud1951 01-01-2017 Product paar dagen in bezit

Lekker

Lekkere koffie en het voordeel is dat ik er eindelijk geen maagzuur aan overhoud ondanks dat ik ook sterkere soorten drink.

Minpunten

• Kleine watertank

Hans 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk te bedienen en schoon te houden

De "Drop"ziet er leuk uit als een kleine robot die voor jou de lekkerste koffie of thee maakt. Het apparaat is makkelijk te bedienen en schoon tehouden. De koffie echt loeiheet, wat bij andere apparaten nog een ontbreekt.
Een aanrader, heb er trouwens mijn Nespresso Citiz van 7 maanden oud de deur uit gedaan, deze koffie is kekkerder en warmer.

Pluspunten

• Lekker
  • Warm

Petra 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn in gebruik

Maak al jaren gebruik van een Dolce Gusto. Het apparaat is gebruiksvriendelijk en de koffie vind ik ook lekker. Enige nadeel vind ik dat alle apparaten voortaan voorzien zijn van een rode snoer. Waarom hiervoor gekozen is, begrijp ik niet. Ik heb een zwart apparaat en dan een snoer met zo'n opvallende kleur. Ik vind het afbreuk doen aan het apparaat. Jammer!

Margreet 27-12-2016 Product paar weken in bezit

Prachtig uiterlijk

Prachtig apparaat van uiterlijk. Eyecatcher in de keuken. Werkt prima. Meerdere koffiemogelijkheden zowiezo al. Water is heter en en je kunt hem nog beter instellen dan onze vorige Dolce Gusto.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Warmte koffie
  • Makkelijke instelbare koffie sterkte

Minpunten

• Waterreservoir zou groter mogen zijn.

anita 23-12-2016 Product paar weken in bezit

Krups dolce gusto Movenza

Een heel mooi koffiezetapparaat. De koffiecups zijn duur maar de koffie is heerlijk. De verschillende smaken maken het leuk om voor iedereen in zeer korte tijd een kopje koffie naar smaak te maken. Ook al maak je verschillende smaken dan merk je dat niet aan het volgende kopje koffie. Het apparaat is erg schoon en de koffie is goed heet. Elk kopje is een genot.

Pluspunten

• hete koffie
  • lekkere smaken

Ivp-89 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige koffie

Echt Super tevreden over deze koffiemachine! Makkelijke bediening en de touchscreen werkt erg goed. Je hebt binnen enkele seconde een super lekkere bak koffie. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Snel
  • Touchscreen
  • Heerlijke koffie

Mark 20-12-2016 Product paar weken in bezit

Perfect, en heerlijke koffie

Na veel recensies te hebben gelezen deze Drop besteld. Ik mag wel zeggen een perfecte machine die heerlijke koffie produceert. Snel op temperatuur en gaat vanzelf uit, geen omkijken meer naar. Ik ben juist minder koffie gaan drinken, daar ik meer geniet van deze capsules, ook wetende dat de prijs hoger is en watertank iets aan de kleine kant. Al met al genieten.

Pluspunten

• heerlijke koffie
  • allround machine

Cees 17-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne bediening

Ik heb dit gekozen als vervanger voor een defect toestel en kan wel zeggen dat de bediening na even goed gekeken te hebben zeer goed en simpel is. Als ik weer een toestel moet kopen wordt het iets wat dezelfde kwaliteit heeft.

Pluspunten

• Fijne bediening
  • Goede dosering

Sk 13-12-2016 Product paar dagen in bezit

Movenza

Prachtig apparaat. Ik heb de movenza maar die staat hier niet bij.... ik ben er zeer tevreden over. Veel mogelijkheden.

Pluspunten

• Veel keus

Minpunten

• Geen heet water
  • Chocolade melk is vies.