Philips Café Gourmet HD5414 - Reviews

Type
filterzetter
Soorten koffie
koffie

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

René Hageman 12-05-2017

Echt warme koffie

Ik kreeg een aanbieding van Philips van 50%. Toen ik het model zag, wist ik dat dit apparaat de prijs waard was. Verder werkt hij plezierig. Een leuk gezicht is het koken van het water, juist in dit digitale tijdperk. Het kannetje is wat klein, je schijnt er zeven koppen uit. Verder is het jammer dat het apparaat al na 30 minuten uitschakelt, hoewel ik er zelf nog geen last van heb gehad.

Pluspunten

• Koffie warmer dan bij andere merken
  • Esthetische vormgeving
  • 50% korting van Philips gekregen
  • Koken van het water leuk gezicht en gehoor.

Minpunten

• Koffiekannetje klein
  • 30 minuten afslagtijd te kort.

Greet59 16-10-2017

heerlijke koffie

Mooi koffiezetapparaat. Lekker warme koffie omdat het water wordt gekookt.
Smaak van de koffie is intenser dan bij ons vorige koffiezetapparaat.
Soms is uitschakeling na 30 min wel een beetje kort.
Als je het deksel van het waterreservoir haalt even oppassen omdat er veel druppels aan hangen.
Ontkalken doe ik ong. 1x in de maand en het gaat prima. Als hij soms wat moeilijk doorloopt even met de kan schuiven en dan gaat ie weer.
Bij het inschenken van de koffie mors je snel met deze kan.

Milc 02-09-2017

Veel te vaak ontkalken

Er Zijn niet veel apparaten te krijgen waar het water eerst van kookt,had eerst n ander merk.
Dit apparaat moet ik iedere week ontkalken,als ik dat niet doe komt er geen druppel meer uit.
Zo frustrerend als je bezoek hebt en halverwege het koffiezetten loopt hij niet meer door.
Heb heel erg spijt van deze dure miskoop en raad het ook niet aan.

Nico195604 29-04-2017

Frustrerend qua gebruik. Smaak is goed.

Condensdruppels vallen van deksel bij vullen van waterreservoir.
Koffiekan lekt langs tuit bij schenken.

Paul Konings 24-12-2016

Wel snel verstopt

We hebben dit product gekocht in maart 2016. Hij wordt af en toe gebruikt. Hooguit twee keer per week. Maar hij was in december 2016 al toe aan een ontkalking. Hij liep niet meer door.
Dit vindt ik vrij snel.
Verder is het wel een goed apparaat. Neemt vooral weinig ruimte in beslag op het aanrecht.

Pluspunten

• Altijd kookend water.
  • Neemt weinig ruimte in beslag.

Minpunten

• Moet snel ontkalkt worden.

Levensgenietster 10-12-2016

Genieten van hete koffie en gebruiksgemak

Na 23 jaar heeft het oude koffieapparaat het begeven. Meteen besloten eenzelfde apparaat wederom te bestellen. Meegenomen dat design ook voor ons belangrijk was hebben we voor dit apparaat gekozen. Is wel groter dan het vorige maar past prima bij het interieur. De opmerking over het feit dat de machine na 30 min. uitschakelt en je niet lang kunt 'koffieleuten' is onzin. Ik zou zeggen schaf een warmhoudkan aan en je kunt uren genieten van een bakkie leut!!! Lees ook even verder dan zie je dat de fabrikant verplicht is het apparaat zodanig te maken dat het na 30 min. uitschakelt. Moest me toch even van het hart.

ME2017 20-04-2016

Groot nadeel:Schakelt zichzelf al naar 30 minuten uit

Het product ziet er fraai uit en is ook zeer geschikt als je wat minder plaats hebt op je aanrecht. Koffie is ook prima.
GROOT Nadeel van dit product is dat de machine zichzelf al na 30 minuten uitschakelt. Je moet dus eg snel je kopjes koffie drinken anders heb je geen warme koffie meer.
Een uurtje koffieleuten is er met de apparaat niet bij.

Belella67 14-01-2016

Mooi design en goed product

18 jaar geleden kregen we van mijn ouders dit koffiezetapparaat maar dan in zwarte uitvoering.
Al die jaren tevreden gebruikt (eenvoudig in gebruik, lekker hete koffie) en nu gaf hij dan toch de geest.
Dus weer op zoek naar hetzelfde koffiezetapparaat, gekozen voor het nog mooiere design.

Tonnie1947 10-01-2016

zet een warm en goed kopje koffie

Deze koffie zet machine zet een zeer warme kop koffie en als de goede verhouding koffie gebruikt da is hij super

JolandaFM 02-12-2015

Het gekookte water geeft een lekkere smaak aan de koffie.

Het gekookte water geeft een lekkere smaak aan de koffie. Geen gelek op het warmhoud element als je de kan weghaalt.