Philips Twist HD7871 - Reviews

Type
koffiepadsysteem

Fred 04-06-2016 Product paar weken in bezit

Snel thuis

Zo, wat een mooi apparaat!
En zelfs de goedkoopste koffiepads smaken fantastisch.
De titel slaat op het feit dat ik stiekem iets vroeger van m'n werk naar huis ga voor een bakkie uit deze machine.
Echt aan te raden.

Marian 28-02-2016 Product paar weken in bezit

Mooi koffiepad apparaat, koffie is niet heel erg heet maar wel heel lekker. En gemakkelijk in het gebruik.

Marian 28-02-2016

Oh ja, die stickerresten kun je makkelijk verwijderen door en pindakaas op te smeren, even in laten trekken en je kunt er de lijm zo afvegen

Ingrid 06-12-2015 Product paar weken in bezit

Wij hebben de Senseo twist XL nu bijna 2 weken in huis. Toen we hem uit de verpakking haalden, viel het mooie design meteen op! Helaas zijn de stickerresten op het waterreservoir moeilijk te verwijderen, jammer…
Het gebruik is makkelijk. Na het vullen van het grote reservoir (hier kun je heel wat kopjes uithalen), kun je op een mooi paneel kiezen welke sterkte je de koffie wilt hebben. Ook kun je aangeven of je 1 of 2 kopjes wil. Zodra het apparaat klaar is, komt de koffie eruit. Lekker, goed van temperatuur!
Dit apparaat is welkom in ons huis! Bedankt Phillips voor het testen 

Andrea36 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

Mijn Senseo Twist XL is echt de blikvanger van mijn keuken. Iedereen wil hem meenemen, maar dat gaat mooi niet door. Door de grote watertank hoef je hem niet zo vaak bij te vullen, en het gebruiksgemak is echt super!

Dennis2015 28-11-2015 Product paar weken in bezit

9,4
De Senseo Twist XL (HD7871/60) is een fantastisch apparaat!! De vormgeving is chique, elegant en makkelijk in gebruik!! De koffie is gewoonweg lekkerder in dit apparaat!

wilma 26-11-2015 Product paar dagen in bezit

IK heb deze SENSEO TWIST XL vorige week ter beschikking binnen, gekregen mocht hem van Philips testen ,wat een top apparaat .Ten eerste is hij luxe en heeft en prachtig design de koffie heerlijk en de temperatuur is ook goed .Ik kan het weten want ik gebruik al 20 jaar een senseo .De grote watertank is ook erg handig hoef ik maar een keer per dag meer te vullen ,wat ook fijn is ,is dat je de sterkte kunt instellen van de koffie met een espresso drinker in huis handig die vind de senseo sterkste stand heerlijk.Dus als u een andere senseo zoekt als koffie liefhebber kan ik hem van harte aanbevelen.

Arjan 26-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik gebruik nu de Senseo Twist XL een week.
En het bevalt me er goed. Dit is mijn tweede Senseo koffiemachine (HD7810).
Het ontwerp is erg mooi.
De oplichtende touchpaneel knoppen werken goed,niet te gevoelig.
Je kan kiezen tussen twee koffie sterkte door de hoeveelheid water aan te passen, Normaal en klein (espresso).
En de verstelbare tuit kan je hoge of lage mokken gebruiken.
Het grote goed zichtbare waterreservoir is er handig en gemakkelijk te verwijderen en terug te plaatsen.
Wat ook handig is dat je al tijdens het opwarmen je koffie kan selecteren, wanneer de machine is opgewarmd start het automatisch.
Het schoon makken is er gemakkelijk.

Enige nadeel was de stikker op waterreservoir is moeilijk te verwijderen.

Elsy 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi en degelijk apparaat

We hebben de witte gekocht en deze is echt erg mooi. Degelijk materiaal met een groot waterreservoir dat handig af te nemen is. De uitlooptuit is in hoogte verstelbaar. Er zitten 2 koffiepadhouders bij, voor 1 of 2 kopjes.
Mooi rood verlichte toetsen waar je de sterkte kunt kiezen en het aantal kopjes. Als je het eerste kopje zet duurt het even voordat het apparaat warm is maar bij de volgende kopjes loopt hij meteen door.

De koffie smaakt heerlijk en tegenwoordig zijn er heel veel verschillende smaken te koop in de supermarkt. Het geluid dat het apparaat maakt valt erg mee ten opzichte van onze vorige waar de koffiebonen eerst gemalen moesten worden.

Het apparaat niet niet al te veel ruimte in en staat echt erg mooi op het aanrecht.

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • handig in gebruik
  • groot waterreservoir
  • 1 of 2 kopjes zetten
  • sterkte zelf bepalen

10zonnetjes 04-06-2016 Product half jaar in bezit

binnen 4 maanden ( garantie , maar wel een week zonder) , 2x opgestuurd ter reparatie

5,4
Binnen 2 maanden stuk. Apparaat terug naar philips,
wat 'verzendgedoe' is en waarna ik ruim een week mocht wachten.. zonder koffie
Na terug ontvangst duurde het nog geen 2 maanden voor het apparaat weer defect raakte.
Dus weer naar Philips teruggestuurd en weer een week afwachten.

Ik koop zo'n apparaat om koffie te drinken.
Niet om bezig te zijn met garanties, reparaties, verzendgedoe en wachten.

John 18-05-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat

Deze Senseo is een absolute aanrader. Lekkere warme koffie, mooi ontwerp en gebruiksvriendelijk. Geen problemen gehad met verwijderen van stickers op het waterreservoir omdat er nu een los papier met instructies inzat i.p.v. de door anderen genoemde sticker.

Marian 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

Van Philips mocht ik deze Senseo Twist XL uittesten.
Na een week intensief gebruik ben ik hier erg blij mee. Omdat ik de kleinere Senseo Twist in gebruik had kan ik hier een goed oordeel over geven. Het gebruiksgemak is in vergelijk met het kleinere apparaat verbeterd, zeker het terugzetten van de watertank. Het belangrijkste is dat je niet zo vaak hoeft bij te vullen want wij lusten wel een kopje!!

LvdK 25-11-2015 Product paar dagen in bezit

Voor Philips de HC7871/60 getest. Een geweldig koffiezetapparaat die heerlijke koffie zet in 2 sterktes. Zeer gebruiksvriendelijk door tiptoetsen - grote watertank - zelfdenkende toets voor ontkalking - schakelt zich zelf na bepaalde tijd niet gebruikt te zijn. Zeer mooi design

Mecht 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik zit in het testpanel van Philips voor de nieuwe Senseo twist HD7871/60 voor dat doel hebben zij mij een apparaat ter beschikking gesteld.

Ik heb de twist nu een week intensief gebruikt en ben er erg tevreden over. Het apparaat zxiet er mooi uit en heeft een aantal handigheidjes.De verstelbare tuit is handig je hebt zo de keuze om er een grote of een kleine mok onder te zetten zonder dat het gaat spetteren. Het grote waterreservoir is super handig. Niet meer telkens bijvullen. Het touchpanel is mijn favoriete handigheid. Je stelt in wat je wilt. 1 of 2 kopjes sterk of minder sterke koffie en vervolgens doet de twist het allemaal zelf. Als het water warm is gaat hij vanzelf koffie zetten terwijl jij ondertussen al met het ontbijt klaar maken bezig bent. Super!

Als minpunt wil ik noemen de enorme sticker over het waterreservoir die zich erg lastig laat verwijderen en veel lijmsporen achter laat. En de deksel van het waterreservoir dier zich soms lastig laat plaatsen.

Als ik naar het totaal kijk ben ik erg tevreden over de twist XL. Ik vind het een echte aanrader.

Carla K 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Philips heeft mij de Senseo Twist XL beschikbaar gesteld om te testen.

De Senseo Twist XL heeft een mooie uitstraling en een makkelijk bedieningssysteem. Door het grote waterreservoir hoef je niet vaak het water aan te vullen.

De Senseo Twist XL zet heerlijke koffie met de gewenste sterkte. Doordat je de tuit kunt verplaatsen kan iedereen zijn favoriete koffiemok eronder plaatsen. Zodra je twee kopjes koffie zet kan het zijn dat de sterkte verschilt. Ik zet dus uit voorzorg één voor één koffie zodat ik zeker weet dat de sterkte zoals gewenst is.

Kortom een fijn apparaat met een makkelijk bedieningssysteem die heerlijke koffie zet in ieders favoriete mok!

Moon123 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

Doordat ik van Philips de twist xl mocht testen ben ik het apparaat intensief gaan gebruiken.
Je hoeft het apparaat niet snel bij te vullen, want je hebt nu een waterreservoir van 1,6 liter.
De Senseo heeft een fijne Touch screen.
De koffie die je zet heeft een goede smaak en ook een perfect schuimlaagje.
Ik zou zeggen mensen zoekt u een nieuwe Senseo ga dan voor de nieuwe Senseo twist xl!

Terry 23-11-2015 Product paar weken in bezit

7,6
Philips heeft mij een Senseo Twist XL koffiezetapparaat ter beschikking gesteld en mij verzocht dit apparaat te gebruiken en mijn ervaringen als test resultaat kenbaar te willen maken.
Na dagelijks intensief gebruik kom ik tot de volgende bevindingen.

Het plaatsen van het waterreservoir vraagt in het begin even wat oefening.

Wat het apparaat zelf betreft dit voldoet volledig aan mijn verwachting.
Dat wil zeggen een kop koffie goed van smaak en lekker warm.
Kortom de Senseo Twist XL is aanbevelingswaardig en verdient in mijn beoordeling uitgedrukt in punten een dikke 8.
Terry Schrijvers.
Opmerking; De sticker die geplakt zit op het waterreservoir laat zich zeer moeilijk verwijderen (met de hierbij behorende ergernis ) derhalve kliënt onvriendelijk.

Natasjagerritsen 20-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben de gelukkige die deze senseo mag uit testen. Gister heb ik al een gewone koffie en een sterke koffie getest, die kwamen goed uit de bus. Vandaag kwam mijn vriendin op de koffie om te testen om 2 kopjes tegelijk te testen, het mooie is dat je niet hoef te wachten tot het apparaat op temperatuur is om te bepalen of je 1 kopje wil of 2 kopjes, dit kun je al aangeven als je het apparaat aanzet. We hadden nu ook weer genoten van onze koffie. Het is ook nog een mooi apparaat en staat dus mooi op je aanrecht. Je kunt door middel van pads meerdere variante koffie kiezen. Als ik 1 minpuntje moet geven zou het leuk zijn als de grote broer, verse varianten kan maken, maar dat is de luxe die men wilt. Wat mijn betreft is deze senseo met glans geslaagd.