Philips Senseo HD7855/50 - Reviews

servings/koffiepads
Type
koffiepadsysteem
Soorten koffie
caffe latte, cappuccino, latte macchiato

• Slecht

wim.m 06-08-2016 Product paar dagen in bezit

De hd7855/50 geeft bijna geen melkschuim voor cappucino

5,2
Het apparaat geeft een miserabele melkschuim ik heb verschillende soorten melk geprobeerd maak niets uit.daarom terug naar bcc met deze klacht.apparaat is 2 keer ter reparatie aangeboden maar geeft geen verbetering.

Hanny 28-06-2016 Product jaar of meer in bezit

verschrikkelijk apparaat

2,8
Niet normaal meer,altijd koude melk,soms een enkele keer lauwe melk,plus hij schuimt niet hij geeft alleen maar bellen wat voor melk dat ik gebruik,geen 2 kopjes gelijk is een fiasco ik heb hem al zo dikwijls vervloekt gewoon verschrikkelijk,maar ik vond hem te duur om weg te gooien.Dit is mijn tweede al de vorige keer kreeg ik een nieuwe terug maar nu niet,ik heb hem in de winkel zelf gedemonstreerd en ze zeide u heb gelijk daarom een tweede,nooit nooit meer vreselijk.

Cornelis 29-02-2016 Product jaar of meer in bezit

Nooit meer.
Elke maand ontkalken.
Geeft geregeld een bodempje koffie,om de paar uur opnieuw inregelen.

Ilse 26-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ik ben zo blij met deze Senseo Duo Latte! Geen gedoe met bonen, dure cups en melk opschuimen.
Eenvoudigweg een pad naar smaak in het apparaat, pak melk ernaast en je maakt de heerlijkste latte, cappuccino of een vertrouwd kopje koffie met crèmig laagje met één druk op de knop.

Juupke 13-01-2016 Product maand in bezit

Heb van tevoren geïnformeerd naar de mogelijkheden en die waren er voldoende. Het plaatsen van de pak melk met het slangetje is gewoon 'n uitkomst.
Bij m'n vorige Senseo moest ik voor elke 2 koppen Cappucino steeds opnieuw 'n kannetje melk vullen.
Gebruiksgemak is goed en als je na het gebruik met melk meteen even water door de "melkkop" laten lopen hoef je echt het apparaat niet iedere keer helemaal schoon te maken.
Apparaat wordt dagelijks gebruikt,

Sinclair 25-12-2015 Product maand in bezit

Lekkere koffie met twee keer op een knopje drukken. Smaak is goed, ook genoeg keuze in pads, sterkte van de koffie is ook aan te passen. Top apparaat.