Philips Daily Collection HD7435/20 Koffiezetapparaat - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HD7435/20 Koffiezetapparaat op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

n*******@g******** 28-02-2024

Al jaren gebruik gemaakt van dit apparaat. Maar toch een groot minpunt gevonden. Het water reservoir is misschien ruimte besparend en mooi rond om de filterhouder geplaatst, maar het is onhygiënisch. Bij het vullen van het koffiefilterzakje mors je namelijk eenvoudig wat koffieprut in het water reservoir. Dit is niet goed want het gaat schimmelen. Het reservoir is niet goed schoon te maken want je komt er lastig in.

Paulus 07-10-2017

Uitstekend apparaat

Sinds een week in het bezit van deze machine. Wij zijn met z'n tweeën en drinken s'morgens en s'avonds een kop koffie. Degene die in reviews schrijven dat hij maar goed is voor max 4 kopjes koffie, hadden zijn grotere broer moeten kopen en hier niet zeuren. Dat hij er iets langer over doet komt misschien de smaak wel ten goede. Heerlijke koffie.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Zuinig met energie
  • Mooie vormgeving

Dirk 27-11-2015

Het apparaat zit vol vervelende frutsels waardoor onhandig in het gebruik. Het filter kan bijvoorbeeld niet zelfstandig rechtop staan. Alleen maar geschikt voor filter nr 1 bij een groter filter werkt de zwenkarm niet meer. Een rare zg aromageleider in de kan waardoor je niet handig met de afwasborstel in de kan schoonmaakt.
Duurzaamheid nvt want na eenmalig gebruik retour naar de winkel.

daninos 07-07-2015

Nu een maandje gebruikt, blijkt dit apparaat prima voor mij en mijn vriendin. heel fijn om ´s ochtends en ´s avonds twee koppen mee te zetten. Het duurt wel iets langer voor de kopjes klaar zijn, maar is wel heel zuinig in gebruik. Compact en een heel mooi design. Erg handig in gebruik.

kemphaas 26-06-2015

Prima apparaat voor enkele koppen koffie. Duidelijk een stuk compacter dan een normaal koffiezetapparaat, maar dan ook minder koppen tegelijk te zetten. Zettijd is iets langer dan een groot apparaat, vermogen is dan ook minder dus wel zuiniger. Prima gebruikersgemak en mooi design.

Chant0506 25-06-2015

Ideaal apparaat , omdat hij lekker compact is kan je ook lekker bakje koffie zetten en blijft ie lekker vers

kroaitje 25-06-2015

de Philips HD7435-20 is erg makkelijk in gebruik. Alles is simpel en eenvoudig, maar wel degelijk.
Het apparaat is geschikt om voor 1 of twee personen heerlijke koffie te zetten. Niet geschikt voor veel meer personen tegelijk.
Het gebruikte wattage (stroom) van het apparaat is laag, waardoor deze overal gebruikt kan worden. Nadeel is wel dat het 'doorlopen' voor een volle pot (1 liter) veel tijd kost. Prettig is de automatische uitschakeling, is alleen wel snel, na een half uur gaat het apparaat alweer uit.

Kortom, een eenvoudig maar goed apparaat.

jubke47 14-01-2016

dat uitschakelen vind ik niet prettig,ik kan dat in de beschrijving ook niet vinden.

lister1308 23-06-2015

Gekocht voor op de camping en dankzij compact formaat ideaal daar. Drinken meestal met z'n tweeen koffie en 4 koppen kunnen hier dan makkelijk in. Ideaal voor op de vakantie.