Russell Hobbs Legacy zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Russell Hobbs Legacy zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Jan 12-11-2017

Het 4e apparaat

We zijn inmiddels met het 4e apparaat bezig binnen 8mnd.
De koffiezetters hebben allemaal het zelfde euvel, ze gaan na 5 min. uit, de klok staat dan te knipperen en reageert niet meer op de aan/uit knop.
Na 1 min. de stekker er uit gehaald te hebben werkt hij weer even, om vervolgens weer uit te gaan, klok display is dan ook uit, wat een chinese zooi ......., staat ook aan de onderzijde, made in china.

Jan 14-07-2017

ziet er goed uit.duidelijk display.

perfecte uitstraling qua ontwerp, duidelijk display,timer werkt goed zodat koffie op jou tijd klaar staat en.....lekker! goede keus!

Theo 06-01-2017

Defect geleverd

De Russell Hobbs Legacy dankzij goede reviews besteld. Echter werd hij defect geleverd. Ik heb om die reden niet dezelfde opnieuw besteld maar voor een ander apparaat gekozen. Ik vond daarnaast het plastic materiaal niet al te stevig aanvoelen.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Leuk design

Minpunten

• Direct defect geleverd
  • Plastic voelt niet stevig

RosaLisa 31-12-2016

Eerste indruk

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy zwart

Eerste indruk is prima. Gemakkelijk te begrijpen display. En lekkere hete koffie.
De rode rand die aangeeft dat het apparaat aan staat en begint te knipperen wanneer hij binnen 10 minuten uit zal schakelen is ook erg handig.

Pluspunten

• lekkere hete koffie
  • gemakkelijk instellen van de timer

Minpunten

• nog geen minpunt kunnen ontdekken

Elton 01-12-2016

Super apparaat!

Na het doen van wat research ben ik uiteindelijk terechtgekomen bij Russel Hobbs. Als je het mij vraag een goede koffiezetapparaat met een meer dan goede prijs-kwaliteitverhouding. Door de verschillende programma's is het mogelijk om zowel kleine als grote hoeveelheden koffie snel klaar te maken. Ook bied de automatische stand uitkomst als je bijvoorbeeld houdt van een kopje koffie bij het opstaan.

Kortom, ik ben zeer tevreden en beveel het product zeker aan.

Pluspunten

• Automatische stand
  • Snel
  • Lekker kopje koffie

Minpunten

• Blijft maar +- 30min warm

Roy 30-11-2016

Goed apparaat voor een leuke prijs

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy zwart

Goed,snel,heet,timer,goede smaak koffie.
Kortom alles wat je nodig hebt voor een lekkere bak koffie in de vroege ochtend......TOP.

Pluspunten

• Goed apparaat
  • Timer
  • Lekker smaakje

Anne Hil 07-08-2016

Goed, degelijk koffiezetapparaat

Het apparaat maakt lekkere, hete koffie. De timerfunctie werkt goed; op de ingestelde tijd gaat het apparaat vanzelf aan. Duidelijk, makkelijk in gebruik.

Quibus 04-06-2016

Gewoon lekker bakkie koffie

Prima apparaat dat een pot goed hete koffie zet. En dat ook wanneer je maar één of twee kopjes zet.
Als ik al een minpunt moet bedenken is dit de automatische uitschakeling waar ik persoonlijk wel wat instelmogelijkheden had willen zien. Aan de andere kant is oude koffie natuurlijk ook weer niet lekker en op zich is het wel prettig dat je het apparaat nu niet kan vergeten uit te schakelen.

Consument 01-06-2016

Goed apparaat

Heb het apparaat net in gebruik. Ervaring tot nu toe prima.Koffie goed warm en dankzij 1-4 kopjes mogelijkheid goede sterkte.

Pebbles 20-05-2016

Mooi Handig Lekker

Apart eigentijds ontwerp, staat mooi in de keuken.
Handig en practisch in gebruik.
Lekkere warme koffie!

Freand 12-05-2016

Lekkere koffie

Dit apparaat zet heerlijke koffie, lekker van smaak en heet. Het is gemakkelijk in gebruik en de timer is ideaal. Hij staat perfect qua kleur in onze keuken