Philips Daily Collection HD7432 zwart - Reviews

Type
filterzetter
Soorten koffie
koffie

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HD7432 zwart op Kieskeurig.nl.

4,5

• Slecht

mielpaso1 19-05-2020

Klein maar fijn

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7432 zwart

Klein om op vakantie in de camper te gebruiken, maar ook thuis voor een snelle filterkoffie.
Nadeel is het uitschakelen na 30 minuten en het filtrerzakje is lastig in de houder te krijgen.

Filtermeisje 23-04-2020

Een nadeel is dat het geen zwenkfilter heeft.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7432 zwart

Wanneer je de deksel opent valt er heel veel condenswater achter op het apparaat en op het aanrecht, vreselijk. De maat van het te gebruiken filter is : 1 x 2 en niet 102 of gewoon 2. De 1x2 filterzakjes zijn alleen van Melitta verkrijgbaar, dit zijn de duurste zakjes. 1,60€ voor 40 stuks terwijl de gewone huismerken 0,68€ kosten voor 100 stuks. Ik koop nu filter maat 4 en knip de bovenste rand eraf want je hebt deze maat nodig voor de breedte van de filterhouder.

Derkjejohanna 25-03-2019

Uitstekend koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7432 zwart

Wat een verademing na mijn oude senseoapparaat. Door de koffie in het filter wat aan te drukken krijg ik een heerlijk kopje koffie. Zet altijd maar 2 kopjes en dan is het moeilijk om de juiste verhouding te vinden, maar is nu toch gelukt. Deed eerst geruisloos zijn werk, maar na 3 weken pruttelt hij wat tijdens het zetten, maar is niet storend. Vind het design erg mooi.

Aytekin Demirci 26-09-2018
  • Product gekregen

Klein maar niet fijn!

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7432 zwart

Als eerste is de koffiesmaak niet zoals het hoort. Ik denk dat dit te maken heeft met het tuutje dat van boven naar beneden in de pot loopt. Hierdoor komt er geen zuurstof bij waardoor je geen lekker bakje koffie krijgt. Verder loopt het vaak verkeerd bij het waterreservoir met een niet goed sluitend filter. Kortom ik zou het niet aanbevelen.

Pluspunten

• Water is goed heet

Minpunten

• Smaak koffie niet goed
  • Filter/waterreservoir is niet goed

Wolter 04-02-2017

Veel geknoei

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7432 zwart

Koffiearm gaat past boven de filter hangen alsde klep gesloten is
Daardoor is de kans groot de de filter niet mooi open blijft staan
Het t filterwater gaat ook te snel door het filter
De kans is groot dat ik deze machine terug gaat brengen.

Pluspunten

• klein
  • prijs

Minpunten

• zie boven

Printer 11-05-2016

Een geweldig koffiezet apparaat

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7432 zwart

Zeer snel en lekker heet is de koffie alleen problemen met papier filter nr 2 deze is eigenlijk te groot voor de filterhouder. Nr 1 is weer te klein. Heb bij Philips een permanent filter besteld misschien is het probleem dan opgelost. Verder een uitstekend koffie zetter.

Willy46 08-05-2016

Goed maar met een grote min

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7432 zwart

Is een klein en functioneel apparaatje .
Handig als je alleen of met zijn twee bent.
Maar door dat de filterzakjes niet in de supermarkt te koop zijn beveel ik hem niet aan.

tettelien 28-04-2016

Niet gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7432 zwart

Blijkbaar te haastig aangeschaft. moeilijk te peilen hoeveel water er in moet.
Schakelt zichzelf veel te snel uit. bij het tweede kopje is de koffie koud (Wij drinken geen twee kopjes binnen een half uur!)

AroAmadeus 01-10-2015

Perfecte kop koffie

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7432 zwart

Deze HD7432/20 heb ik een maand geleden gekocht een ben zeer tevreden. Snel een kop prima koffie uit een leuk vormgegeven apparaat. Ik gebruik hem voor de ochtend waarbij ik in no time drie heerlijke koppen koffie heb. Als welkome afwisseling van de Senseo pads. Let wel op: het apparaat schakelt zichzelf na 20 minuten uit.

Derwent 19-09-2015

Overmatig condensvocht!

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7432 zwart

De koffie die het apparaat zet is oke en goed op temperatuur maar wat ik een groot nadeel vind is dat er erg veel condensvocht aan de binnenzijde van de deksel blijft zitten. Als je opnieuw koffie wil zetten (als regelmatige koffiedrinker) en de deksel dus moet lichten loopt het condensvocht via de achterkant van het apparaat naar beneden waardoor uiteindelijk de voetjes in een plasje water komen te staan. Philips had dit kunnen voorkomen door het product van een zwenkfilter te voorzien. Ik heb dit apparaat gekregen dus kan het helaas niet terugbrengen.

daan008 07-07-2015

fijn apparaat

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7432 zwart

Nu een maantje gebruikt, blijkt dit apparaat prima voor mij en mijn vriendin. heel fijn om ´s ochtends en ´s avonds twee koppen mee te zetten. Het duurt wel iets langer voor de kopjes klaar zijn, maar is wel heel zuinig in gebruik. Compact en een heel mooi design. Erg handig in gebruik.

lister1308 07-07-2015

fijn apparaat

kemphaas 25-06-2015

Eenvoudig maar goed

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7432 zwart

De HD7435-20 is een no-nonsense apparaat wat eenvoudig te bedienen is. Je kan er een goed en smaakvol kopje koffie mee maken, je moet er alleen wel wat geduld bij hebben. Vanwege het lagere wattage duurt een volle pot koffie zetten best wel lang, voordeel is echter wel dat het apparaat ook op de camping gebruikt kan worden.
Het compacte formaat is hier ook een voordeel voor, maar daardoor is het apparaat niet echt geschikt om voor meerdere personen koffie te zetten. Maar voor 1 of twee personen is het goed te doen.
Erg prettig is de automatische uitschakeling, nadeeltje daarvan is dat dit al na een half uurtje gebeurt, dat is redelijk snel.

Kortom, een prima apparaat voor een prima prijs.

Kroaitje 25-06-2015

Eenvoudig maar goed

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7432 zwart

Kortom, een prima apparaat voor een prima prijs.

Chant0506 21-06-2015

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7432 zwart

Ideaal apparaat , omdat hij lekker compact is kan je ook lekker bakje koffie zetten en blijft ie lekker vers

twinsma 21-05-2015

goed apparaat

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7432 zwart

minpunt is dat hij zich na 30 min uitschakeld.
wie drinkt nu binnen en half uur 2 bakjes koffie.
ik heb hem gebruikt en dit niet gezien anders was die terug gegaan.

Januska 18-04-2015

Prima koffiezetter.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7432 zwart

Gelijk na aankoop gebruikt. Koffiezetter werkt snel, geeft lekkere koffie en is compact.
Wij vullen de schenkkan met onze benodigde hoeveelheid water en vullen hiermee het reservoir omdat er geen doorzichtig reservoir op het apparaat zit.
De maatverdeling in het apparaat is moeilijk te zien.
Klein minpuntje.