Philips Daily Collection HD7479 zwart, roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HD7479 zwart, roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Anna 16-08-2019

De koffie is lekker. Het apparaat ziet er mooi uit. Water inschenken met de kan wordt bij mij een knoeiboel want de vulopening is klein. Aflezen van het waterniveau is lastig. Door te vullen met een maatbeker is dit euvel te verhelpen. De druppelaar wordt boven het filter gedraaid met het dichtdoen van het deksel van het waterreservoir. Blijft bij mij nu al wat hangen, oogt kwetsbaar. Kortom: We hebben lekkere koffie met (inmiddels) verholpen ergernis maar waarom............zucht

Pluspunten

• ziet er mooi uit
  • koffie is oké

Minpunten

• kleine vulopening voor water
  • waterniveau niet goed afleesbaar

wil 11-11-2017

gekozen voor de thermoskan niet wetende dat het vullen van water moeilijk afleesbaar is na een paar weken al helemaal niet te zien, koffie blijft aardig warm

Pluspunten

• thermoskan
  • energiezuinig

Minpunten

• slecht afleesbaar water

EAZ 16-04-2017

Waardeloos apparaat

Op papier lijkt dit apparaat heel wat. In de praktijk niets dan ellende. Loopt over, ht slimme vulindicatiesysteem slaat na een paar weken wit uit en is niet mer af te lezen. Beugeltje gebroken. Vullen lekkage. De philips koffiezetters waren tot nu toe altijd vaste onderdelen van onze keuken. Was dit de laatste?

Pluspunten

• Timer

Minpunten

• Loopt heel makkelijk over
  • Veel design fouten zoals indicator

Sjef 17-09-2016

Display moeilijk afleesbar verlichting valt uit

Display blijft niet verlicht, met water vullen is hoeveelheid moeilijk te zien en niet nauwkeurig genoeg, er blijft een kleine hoeveelheid koffie in de thermoskan achter.
Waardeloos apparaat.

Minpunten

• Display gaat uit
  • Water vullen niet handig
  • Er blijft koffie achter

eaz 05-08-2016

Prima apparaat, met een paar onhandigheden

De kwaliteit van de gezette koffie is prima, en de optie om 's ochtends het apparaat automatisch op tijd te starten is geweldig.
Nadelen zijn voor mij de hoeveelheid koffie. Hij zegt 10 kopjes, maar ik haal er maximaal 4 mokken uit, dat is te weinig in ons gezin.
Daarnaast vindt ik het apparaat onhandig met water bijvullen, het gaat er erg snel naast, en om een of andere reden heb ik nu veel last van omvallende filters, met drabkoffie tot gevolg.

DM 22-10-2015

Heb het apparaat enkele maanden en is nu echt stuk.
Vocht in het display en zeer ongebruiksvriendelijk,het vorige model was beter.Ik zal het terug sturen ter reparatie maar zal het zelf niet meer gebruiken!

Gids 21-10-2015

Na het apparaat een aantal maanden gebruikt te hebben, gaan we toch een ander apparaat kopen.
De koffie is niet warm genoeg. Je kunt bijna niet aflezen hoeveel water erin zit. En hij is te hoog voor onder het kastje, dus als het klepje openstaat om te drogen dan moet je het eerst dichtdoen voor het keukenkastje open kan.
Een voordeel is de thermoskan, deze gaat niet snel stuk. Maar het knoeitaf en toe wel met inschenken.

Ellissa 01-09-2015

Totaal onhandige manier van aflezen waterhoeveelheid, na even gebruik al helemaal niet meer te zien hoeveel water je erin moet doen voor 4 kopjes en inderdaad lichtinval moet goed zijn om iets te kunnen aflezen. Nu dus minimaal 6 kopjes koffie zetten, want die is nog zichtbaar. Je kunt de kan niet helemaal leegschenken door opstaande rand. Smaak is wel goed en koffie blijft warm in de thermoskan.

RnB400 08-07-2015

Ik heb dit apparaat nu een tijdje in gebruik. Het is lastig zo niet onmogelijk om het apparaat van water en koffie te voorzien als het onder keukenkastjes wordt geplaatst. Het is lastig het juiste waterniveau af te lezen.
De thermoskan houdt de koffie wel redelijk warm, maar wordt ook aan de buitenkant warm tot heet. Daarnaast blijft er een restje koffie achter in de kan, of komt er aan de bovenkant van de dop weer uit.
Daarmee vind ik het apparaat niet echt geschikt voor dagelijks gebruik.

nieuwenhuize01 07-07-2015

Dit apparaat kado gegeven aan oma, die regelmatig de kamer vol visite heeft.
Vooral voor de thermoskan gekozen voor de HD7479. In plaats van heen en weer lopen naar het warmhoudplaatje in de keuken, wordt de thermoskan nu gewoon op tafel geplaatst.
De koffie is perfect op temperatuur en blijft dat ook. De smaak is intens en beter dan haar oude Braun koffiezetter (was mij iets te slap).

De koffiezetter heeft door de timerfunctie wel meer knoppen, maar kan gelukkig eenvoudig aangezet worden met éen knop.

Het instellen van de tijd / timer vereist even de handleiding en zal door ouderen niet gebruikt worden.
En wie wil 's avonds naast het voorbereiden van de broodbakmachine nog het koffieapparaat vullen?

rmcruiser88 27-06-2015

Goed apparaat, ik maak al een tijd koffie met een filterapparaat van philips
waar een lekker bakkie uitkomt, maar deze met timer functie en thermoskan
word het nog beter, de koffie blijft lang warm en de tijd is heel simpel in te stellen,
wat voor mij alleen s'ochtends handig is.

josrem 17-06-2015

Ik heb dit koffiezetapparaat nu een week in gebruik, en ben er erg tevreden over. Ziet er mooi uit, is gemakkelijk te bedienen, zet lekkere koffie en de timer die erop zit, is ook erg handig. Nu hoef je geen schakelklok meer te gebruiken.In de thermoskan blijft de koffie ook nog redelijk lang warm.Hij heeft een minpuntje, want de waterniveau-indicator zit niet voorop,maar verstopt in het apparaat, onder het deksel.Hij is ook energie-zuinig, want hij schakelt automatisch uit.Al met al een aanrader.

chelsmee 16-06-2015

Ik ben zeer tevreden over deze koffiezetapparaat. Zet snel een bakje heerlijke koffie en is ook heel makkelijk dat je in kan stellen op tijd. De kan is makkelijk om de koffie een poosje te bewaren. HIj ziet er netjes uit.