Philips Daily Collection HD7479 zwart - Reviews

Type
filterzetter
Soorten koffie
koffie

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HD7479 zwart op Kieskeurig.nl.

6,2

josrem 17-06-2015

Ik heb dit koffiezetapparaat nu een week in gebruik, en ben er erg tevreden over. Ziet er mooi uit, is gemakkelijk te bedienen, zet lekkere koffie en de timer die erop zit, is ook erg handig. Nu hoef je geen schakelklok meer te gebruiken.In de thermoskan blijft de koffie ook nog redelijk lang warm.Hij heeft een minpuntje, want de waterniveau-indicator zit niet voorop,maar verstopt in het apparaat, onder het deksel.Hij is ook energie-zuinig, want hij schakelt automatisch uit.Al met al een aanrader.

EAZ 16-04-2017

Waardeloos apparaat

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7479 zwart

Op papier lijkt dit apparaat heel wat. In de praktijk niets dan ellende. Loopt over, ht slimme vulindicatiesysteem slaat na een paar weken wit uit en is niet mer af te lezen. Beugeltje gebroken. Vullen lekkage. De philips koffiezetters waren tot nu toe altijd vaste onderdelen van onze keuken. Was dit de laatste?

Pluspunten

• Timer

Minpunten

• Loopt heel makkelijk over
  • Veel design fouten zoals indicator

Sjef 17-09-2016

Display moeilijk afleesbar verlichting valt uit

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7479 zwart

Display blijft niet verlicht, met water vullen is hoeveelheid moeilijk te zien en niet nauwkeurig genoeg, er blijft een kleine hoeveelheid koffie in de thermoskan achter.
Waardeloos apparaat.

Minpunten

• Display gaat uit
  • Water vullen niet handig
  • Er blijft koffie achter

eaz 05-08-2016
  • Product maand in bezit

Prima apparaat, met een paar onhandigheden

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7479 zwart

De kwaliteit van de gezette koffie is prima, en de optie om 's ochtends het apparaat automatisch op tijd te starten is geweldig.
Nadelen zijn voor mij de hoeveelheid koffie. Hij zegt 10 kopjes, maar ik haal er maximaal 4 mokken uit, dat is te weinig in ons gezin.
Daarnaast vindt ik het apparaat onhandig met water bijvullen, het gaat er erg snel naast, en om een of andere reden heb ik nu veel last van omvallende filters, met drabkoffie tot gevolg.

Ellissa 01-09-2015

6,5
Totaal onhandige manier van aflezen waterhoeveelheid, na even gebruik al helemaal niet meer te zien hoeveel water je erin moet doen voor 4 kopjes en inderdaad lichtinval moet goed zijn om iets te kunnen aflezen. Nu dus minimaal 6 kopjes koffie zetten, want die is nog zichtbaar. Je kunt de kan niet helemaal leegschenken door opstaande rand. Smaak is wel goed en koffie blijft warm in de thermoskan.

Frits 49 25-07-2020

Omruil omdat de vorige model problemen gaf

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7479 zwart

Omdt het vorige koffieapparaat problemen gaf met de aan/uit knop , was Philips zo collant om mij een nieuw apparaat onder garantie te verstrekken . Dit koffieapparaat voldoet prima alleen om het water in het koffieapparaat te doen geeft wel problemen , de waterindicatie is moeilijk zichtbaar en dan de aangegeven kopjes klopt niet ik kan maximaal 7 normale kopjes koffie eruit krijgen en niet de aangegeven 10 kopjes . Maar toch geeft dit een lekkere koffie als de vorige . al met al wel enigzins tevreden

eddyW 26-05-2020

Heel tevreden over dit toestel

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7479 zwart

Het toestel voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Het is eenvoudig te onderhouden en zet lekkere koffie. Koffiekan zou wat groter mogen zijn.

Anna 16-08-2019

Tegenvaller

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7479 zwart

De koffie is lekker. Het apparaat ziet er mooi uit. Water inschenken met de kan wordt bij mij een knoeiboel want de vulopening is klein. Aflezen van het waterniveau is lastig. Door te vullen met een maatbeker is dit euvel te verhelpen. De druppelaar wordt boven het filter gedraaid met het dichtdoen van het deksel van het waterreservoir. Blijft bij mij nu al wat hangen, oogt kwetsbaar. Kortom: We hebben lekkere koffie met (inmiddels) verholpen ergernis maar waarom............zucht

Pluspunten

• ziet er mooi uit
  • koffie is oké

Minpunten

• kleine vulopening voor water
  • waterniveau niet goed afleesbaar

Thijswijs 21-11-2018

Een handige koffiezetter.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7479 zwart

Eenvoudig om koffie te zetten, niet te veel handelingen. Gemakkelijk om schoon te houden. De koffie niet te lang in de thermoskan laten staan. Koelt snel af. Zuinig in gebruik

wil 11-11-2017

goede koffie

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7479 zwart

gekozen voor de thermoskan niet wetende dat het vullen van water moeilijk afleesbaar is na een paar weken al helemaal niet te zien, koffie blijft aardig warm

Pluspunten

• thermoskan
  • energiezuinig

Minpunten

• slecht afleesbaar water

rick4 23-05-2017

Perfect apparaat.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7479 zwart

Totaal geen problemen met het apparaat.
Water inschenken gewoon de dop op de kan, lekt niet.
Koffie is heet, en blijft ook heet.
Geen wit uitgeslagen water houder.
Kortom zeer tevreden.

EAZ1964 16-04-2017

Geen Philips kwaliteit

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7479 zwart

Slecht ontworpen apparaat. Ook bij deze is de waterniveau indicatie wit uitgeslagen en niet meer bruikbaar. Filters vallen heel snel om, waarschijnlijk door het naar binnen draaiende vulpunt. daarmee vaak verstopt en met dit apparaat veel meer issues dan welk apparaat uit het verleden dan ook. plastic beugeltje voor uithalen van filter is afgebroken. Vullen van de bak is onhandig.
Miskoop. Gaat de bak in na minder dan een jaar gebruik, teveel ergenis.

Kloot 11-04-2017

Dit product ziet er goed uit.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7479 zwart

Heb er gemengde gevoelens over. De waterval indicatie is na een paar weken niet meer af te lezen. Was compleet Wit geworden. Koffie temperatuur wel goed en fijn dat er een timer opzit. Moet wel zeggen dat de service goed is
Ik ben terug gegaan met het apparaat en heb een nieuwe gekregen. Ben alleen benieuwd hoelang het duurt voor de indicatie weer Wit wordt.

Marc41 01-04-2017

Enige product aanpassingen zijn nodig

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7479 zwart

Voor deze aankoop even goed rondgekeken. Er zijn weinig apparaten met zowel thermoskan als timerfunctie te koop. Deze Philips is mooi om te zien en de timerfunctie in combinatie met een thermoskan ideaal. Ik heb dit apparaat echter slechts 2 maand in gebruik gehad. Ik schrijf deze review op het moment dat ik op zoek ben gegaan naar een nieuw kan deksel. De drukknop van thermoskan is nl. afgebroken bij openen/dichtdraaien van het deksel en het apparaat staat zodoende al 3/4 jaar werkeloos in de schuur. Naar mijn idee een te slank ontworpen kwetsbare schenkconstructie. Een draaideksel im te openen-schenken-sluiten zou dit oplossen. Daarnaast is het zeer vervelend dat ik niet meer zag aan de indicator hoeveel water er in zat.
Dat stoorde mij dusdanig dat ik het reserveonderdeel voor de kan nu dus toch niet bestel en deze review schrijf.
Oplossing tav product:het reservoir aan de buitenzijde kunnen aflezen blijft het meest ideaal

Ripo 20-11-2016

Teleurgestelde aankoop

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7479 zwart

Er blijft koffie achter in de kan. Ook water uitschenken zonder of met deksel gaat niet goed, mort erg met inschenken. Het metertje waaraan je kan zien hoeveel water je in het reservoir doet is na 2 weken gebruik al helemaal vervaagd.
Echt een teleurgestelde aankoop al na 3 weken.

Sjeftoos 17-09-2016

Beslist geen makkelijk apparaat

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7479 zwart

Bij vullen water hoeveelheid zeer moeilijk te zien en niet nauwkeurig.
Display blijft niet verlicht, en daardoor moeilijk afleesbaar
Er blijft koffie achter in de thermoskan
Gebruiksaanwijzing is niet uitgebreid genoeg.

Derk1 06-01-2016

Kon beter

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7479 zwart

Na het koffie zetten is er altijd een beetje koffie in het randje waardoor het even lekt en dat is hinderlijk. Ook water uitschenken zonder deksel gaat niet goed. Foutje in het ontwerp denk ik. Verder is het een mooi apparaat wat goed werkt.

DM 22-10-2015
  • Product kwartaal in bezit

3,8
Heb het apparaat enkele maanden en is nu echt stuk.
Vocht in het display en zeer ongebruiksvriendelijk,het vorige model was beter.Ik zal het terug sturen ter reparatie maar zal het zelf niet meer gebruiken!

Gids 21-10-2015
  • Product kwartaal in bezit

Na het apparaat een aantal maanden gebruikt te hebben, gaan we toch een ander apparaat kopen.
De koffie is niet warm genoeg. Je kunt bijna niet aflezen hoeveel water erin zit. En hij is te hoog voor onder het kastje, dus als het klepje openstaat om te drogen dan moet je het eerst dichtdoen voor het keukenkastje open kan.
Een voordeel is de thermoskan, deze gaat niet snel stuk. Maar het knoeitaf en toe wel met inschenken.

Nieuwenhuize 11-07-2015

Handige thermoskan!

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7479 zwart

De koffiezetter werkt perfect!
Goede maataanduiding en ook is het water makkelijk te vullen.
De koffie is warmer dan in mijn apparaat (ook een Philips). De thermoskan oogt klein maar heeft verrassend veel inhoud (genoeg voor een kamer vol visite).
Ik ben er erg blij mee.