Philips Senseo HD7817 - Reviews

servings/koffiepads
Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem

Beoordeling op basis van 26 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Peeekreu 22-05-2016

Fijn apparaat

Zeer blij met mijn eerste koffieapparaat! Alleen speciale koffie (bijvoorbeeld cappuchino / chocolade) is wel wat prijzig!

Bakkiekoffie100 13-05-2016

Heerlijke koffie in een handomdraai

Iedere keer een verse kop koffie.
Temperatuur is uitstekend en het apparaat is gemakkelijk in de bediening.
Wel moet je regelmatig ontkalken anders slibt het filter dicht.
Prima product voor een goede prijs.

Hendrik153 07-12-2015

Ondanks de 2 ongemakken die wij hebben geconstateerd toch g

Het apparaat ziet er heel goed uit echter de plaats/positie waar de beide kopjes geplaatst moeten worden geven mede door de gebruikte gladde bovenkant van deze "afdichting" dat beide kopjes tegen elkaar komen en dan door ontstane trillingen een rinkelend geluid geven.
De vorm van de padhouders is ergonomisch goed maar geeft wel snel aanleiding tot "lekkage" van water daar het geheel toch niet goed wordt afgesloten.
Bij de vorige Senseo koffiepadhouder hadden wij deze problemen echter nooit.

DILEK 11-11-2015

slecht

Hij is heeft geen chomelkpad andere pad is zwaar vroeger wel chomelk pad daarom wij is gekocht maar nu niet meer ik vind jammer ik gebruik allen voor bezoekers jammer.

Sjany53 08-11-2015

Het water reservoir is erg klein

Veel te klein water reservoir Twee mokken vullen gaat niet
Verder zet hij wel goeie koffie maar als ik er nog een keer een zou kopen zou ik een duurder model kiezen
Espresso kan ook niet bij mijn vorige Senseo wel

lafanta 23-10-2015

zal best goed zijn in het begin

Heb inmiddels 7 verschillendede SENSEOS gehad er staat er nog een in reparatie wordt er nu wel een beetje moedeloos van hoe lang ze mee moeten gaan ben alleen en aower dus veel gebruik hem niet hoop eens een goede te hebben met vr gr Peter

PeterM14 20-10-2015

je zet een goed kopje koffie met de Senseo

Het apparaat werkt goed.
De deksel sluit soms niet goed waardoor het hete water naar buiten stroomt. Dan moet er weer een nieuwe pad er in.

Het ontkalken van het apparaat met het Philips product is veel te duur!

9111988 26-09-2015 Product half jaar in bezit

je bakkie koffie is lekker heet en er zijn allemaal smaakjes maar je moet wel een goede kwaliteit koffie gebruiken want de goedkope caps zijn niet te drinken al heb je nog zo"n goede machine maar ik ben heel blij met mijn Senseo

Manderijn1209 23-08-2015

goede koffiepadmachine, maar

moet de machine erg vaak ontkalken.....waarschijnlijk veel kalk in het water aan de kust van Zuid Holland!!

john_verboom 20-08-2015 Product jaar of meer in bezit

wat de review betreft en de vraag over de smaak ,dat licht eraan welke koffie pads je koopt, neem je de goedkopere moet je er niet veel van verwachten zit geen aroma smaak aan je proeft geen koffie ook al heb je de beste apparaat,neem iets duurdere merk wat aanbevolen is ,ER is genoeg smaken

tjeerdsp 19-08-2015 Product paar weken in bezit

9,4
voldoet me prima wil niets anders meer koffie ie erg warm en lekker en ieder die vind het beter als voorheen

Peetpeetgo 17-06-2015

wel goed lekker hete koffie

ik vind het verder een prima apparaat, maar ergens lekt hij koffie uit. Onder het apparaat ligt soms een klein opgedroogde koffie.Dat had onze vorrige Senseo ook al. We kunnen niet echt ontdekken waar het weg komt .

williamson 11-06-2015

fijn koffiepad apparaat

Ik heb de zelfde koffie Senseo koffie machine gekocht omdat deze ons goed bevalt. Alleen dit is weer de nieuwste versie.

Richard Spoor 04-06-2015 Product maand in bezit

Het is een prachtig apparaat, snel en lekker een prima keuze, mijns inziens.
Alleen jammer dat er geen gratis koffie bij zit, bij andere types wel, bij de mijne niet. Dat zal wel weer eens komen.

idevr 22-04-2015 Product paar weken in bezit

Ik ben zeer tevreden over de nieuwe Senseo HD7817. Tot nu toe gebruik ik nog steeds de oude Senseo Crema (1 van de eerste Senseo machines)
Maar de koffie uit de nieuwe machine is veel warmer en pittiger van smaak. Wat ik een nadeel vind, is dat de opwarmtijd na de eerste ronde veel langer duurt dan bij de oude machine.

Ellen1977 22-04-2015

Gbruiksvriendelijk apparaat

Senseo
Het werd tijd voor vervanging van de oude, die het een jaar of zeven trouw heeft volgehouden. Dus heel gewoon vol vertrouwen een nieuwe aangeschaft, gaat weer jaren mee. Kleine verschillen met het oude apparaat zijn er wel. De koffie is heter , schuimkraag blijft langer staan (wat ik weer lekker vindt) en het apparaat is wat lichter in gebruik doordat het materiaal nu van plastic is i.p.v. metaal.

Bassira 17-04-2015

Een zeer fijn apparaat!

Dit is een zeer geschikte koffiemachine wanneer je een apparaat zoekt waar je niet lang hoeft te wachten op je kopje koffie!
Ik vul de waterreservoir voor 1 kopje en het is binnen een minuut gereed.
De Senseo pads zijn verkrijgbaar in vele smaken, wat erg fijn is als je weer eens wat anders wilt proberen.
Het enige minpuntje is dat je wat grotere mokken er wat lastiger onder uit krijgt.

Kortom; een zeer fijn product!

kuisje 17-04-2015

goede keuze

Ik moest even wennen aan de kleur van het apparaat maar ben er intussen helemaal happy mee.
Ik gebruik de Philips Senseo Original HD 7817/00 nu een week en ben zeer tevreden. Normaal drink ik altijd oploskoffie omdat ik voor 1 persoon koffiezetten alijd te veel tijd vind kosten.
Koffiezetten met dit apparaat is binnen 1 minuut gedaan en de koffie is lekker warm en met een mooie schuimkraag. De koffiesmaak komt helemaal tot zijn recht.
Je kunt voor 1 persoon of voor 2 personen tegelijk koffiezetten. Zelf zet ik een grote kop koffie door te kiezen voor de 2-kops toets. Je moet dan wel opletten dat je het apparaat op tijd uitzet anders loopt de kop over of je krijgt de kop niet zonder te knoeien onder het apparaat vandaan.
Ik ben erg blij met dit apparaat en gebruik deze voortaan altijd i.p.v. oploskoffie.

kuisje 17-04-2015 Product paar dagen in bezit

Alex1959 17-04-2015

Senseo maar dan NOG beter

Enkele weken nu mijn nieuwe senseo HD 7818 in gebruik.
Mooie Frisse kleuren combinatie en het vertrouwde senseo apparaat uiterlijk.
Ik zet hem dan ook gewoon in mijn woonkamer in plaats van vroeger in de keuken want het ziet er gewoon geweldig uit.
Wat me echter nog het meest verbaasd is de koffie temperatuur.
Ik drink graag warme koffie ,, en warm is de koffie uit deze senseo.
Het maakt me gewoon gelukkig.
Het is de oude vertrouwde senseo machine maar dan NOG beter!