Philips Senseo HD7817/00 - Reviews

Type
koffiepadsysteem

8,9

9111988 26-09-2015 Product half jaar in bezit

je bakkie koffie is lekker heet en er zijn allemaal smaakjes maar je moet wel een goede kwaliteit koffie gebruiken want de goedkope caps zijn niet te drinken al heb je nog zo"n goede machine maar ik ben heel blij met mijn Senseo

john_verboom 20-08-2015 Product jaar of meer in bezit

wat de review betreft en de vraag over de smaak ,dat licht eraan welke koffie pads je koopt, neem je de goedkopere moet je er niet veel van verwachten zit geen aroma smaak aan je proeft geen koffie ook al heb je de beste apparaat,neem iets duurdere merk wat aanbevolen is ,ER is genoeg smaken

tjeerdsp 19-08-2015 Product paar weken in bezit

9,4
voldoet me prima wil niets anders meer koffie ie erg warm en lekker en ieder die vind het beter als voorheen

Richard Spoor 04-06-2015 Product maand in bezit

Het is een prachtig apparaat, snel en lekker een prima keuze, mijns inziens.
Alleen jammer dat er geen gratis koffie bij zit, bij andere types wel, bij de mijne niet. Dat zal wel weer eens komen.

idevr 22-04-2015 Product paar weken in bezit

Ik ben zeer tevreden over de nieuwe Senseo HD7817. Tot nu toe gebruik ik nog steeds de oude Senseo Crema (1 van de eerste Senseo machines)
Maar de koffie uit de nieuwe machine is veel warmer en pittiger van smaak. Wat ik een nadeel vind, is dat de opwarmtijd na de eerste ronde veel langer duurt dan bij de oude machine.

kuisje 17-04-2015 Product paar dagen in bezit

Ik moest even wennen aan de kleur van het apparaat maar ben er intussen helemaal happy mee.
Ik gebruik de Philips Senseo Original HD 7817/00 nu een week en ben zeer tevreden. Normaal drink ik altijd oploskoffie omdat ik voor 1 persoon koffiezetten alijd te veel tijd vind kosten.
Koffiezetten met dit apparaat is binnen 1 minuut gedaan en de koffie is lekker warm en met een mooie schuimkraag. De koffiesmaak komt helemaal tot zijn recht.
Je kunt voor 1 persoon of voor 2 personen tegelijk koffiezetten. Zelf zet ik een grote kop koffie door te kiezen voor de 2-kops toets. Je moet dan wel opletten dat je het apparaat op tijd uitzet anders loopt de kop over of je krijgt de kop niet zonder te knoeien onder het apparaat vandaan.
Ik ben erg blij met dit apparaat en gebruik deze voortaan altijd i.p.v. oploskoffie.

Bassira 16-04-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Wanneer je een drukke full-time baan hebt en in de ochtend vrijwel geen tijd hebt om een kopje koffie te maken dan is dit echt de ideale koffiemachine!
Hiervoor gebruikte ik (vaak in het weekend i.v.m. tijdgebrek door de weeks)een koffiezetapparaat met koffiefilters.
Wat een wereld van verschil zeg!
Ik vul de waterreservoir voor 1 kopje en het is binnen no time klaar.
De Senseo pads zijn verkrijgbaar in vele smaken, wat erg fijn is als je weer eens wat anders wilt proberen.
Het enige minpuntje van het apparaat is dat mijn lievelingsmok er bijna niet onder past.
Er bestaan natuurlijk speciale senseokopjes die er netjes onder passen maar het zou wel fijner zijn wanneer ook daarmee rekening gehouden kon worden :)

Bassira 16-04-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Wat een wereld van verschil zeg!
Ik vul de waterreservoir voor 1 kopje en het is binnen no time klaar.

Alexboerbooms 15-04-2015 Product paar weken in bezit

9,4
Als trouwe senseo fan was ik toe aan een niewe pad machine.
Het werd de nieuwe HD 7818.
Vertrouwd van uiterlijk en senseo die ik al jaren gewend ben alleen lijkt de temperatuur van de koffie iets warmer.
Kortom vertrouwde Senseo apparaat met nog betere temperatuur van de koffie.
Ik ben enthioussiast !

Dhr. Attema 14-04-2015 Product paar weken in bezit

Sinds kort ben ik in het bezit van de Philips SENSEO® Original (model HD7817/00). De machine doet wat ze moet doen namelijk een lekkere kop koffie maken in minder dan een minuut. De koffie is niet alleen lekker, maar vooral ook heet, maar ook niet te heet. Bij sommige oude SENSEO apparaten vond ik de koffie niet warm genoeg, maar met deze nieuwe SENSEO Original is dat verleden tijd.

De koffiepads zijn verkrijgbaar in verschillende smaken van diverse merken. Ik vind persoonlijk de koffiepads van Douwe Egberts het lekkerst, maar deze zijn over het algemeen wel een stuk duurder. De "goedkope" koffiepads zijn trouwens over het algemeen ook goed te drinken.

Het doorzichtige waterreservoir kun je eenvoudig losmaken en vullen onder de kraan. Het waterreservoir is met 0.7 liter (goed voor 5 kopjes) wel wat aan de kleine kant.
Het is een gebruiksvriendelijk apparaat en er is een houder meegeleverd om eventueel twee kopjes tegelijk te kunnen maken. Verder schakelt het apparaat zichzelf uit na een halfuur.

Conclusie Ik ben zeer tevreden over mijn SENSEO Original. Lekkere koffie in minder dan een minuut.

Belangrijke tip: lees de handleiding, want je moet De SENSEO doorspoelen voor het eerste gebruik.

Pluspunten:
Zeer eenvoudig in gebruik
Makkelijk schoon te maken
Mooi design

Minpunten:
Klein waterreservoir