Philips Daily Collection HD7478 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HD7478 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Lankveld 20-11-2020

Zet goede koffie is het enige positieve punt

+ De gezette koffie is goed
- Koffie kan schenkt moeilijk leeg; lastig bij water overschenken
- Koffiekan tuit lekt ontzetten bij water overschenken
- Het apparaat blijft van binnen kletsnat door condens. Zeer ongehyënisch en kans op schimmelvorming
- Maatverdeling geldt voor Italiaanse kopjes

Pluspunten

• Smaak koffie

Truus 27-10-2019

Teleurstellend product.

Op alle fronten gewoonweg onvoldoende tot slecht.
Warmt niet goed op, vullen met water is lastig, een goed gevouwen filter slaat met regelmaat dubbel, de koffie smaakt minder lekker.

Minpunten

• Moeilijk te zien hoeveel water je erin giet.
  • De kan en dus ook de koffie worden niet echt warm.
  • De kan is lastig leeg te schenken.
  • Papieren filter slaat vaak dubbel, ondank vouwen.

Johan 10-06-2019

Voor deze prijs een prima apparaat

Klein maar fijn en bij schenken van koffie geen geknoei vanwege een aangebrachte lip op deksel. Werkt feiloos.
Je moet wel een maatbeker gebruiken, aangezien onduidelijk is hoeveel water in reservoir zit.

Pluspunten

• Inschenken koffie
  • lekker warme koffie welke lang warm blijft
  • de prijs

Minpunten

• water reservoir moeilijk af te lezen hoeveel water

Anja 10-03-2017

Van mij mag de koffiezetter de deur weer uit.

Enige weken dit apparaat in ons bezit.
De ergernis wordt steeds groter. Koffie is ondanks de thermoskan niet warm. Kan lekt bij het uitschenken en het grootste minpunt is het aflezen van de hoeveelheid water in het reservoir. Niet of nauwelijks te zien. Wij gaan snel op zoek naar wat beters.

Lenny 06-05-2016

Waterhoeveelheid slecht afleesbaar

Dit apparaat gekocht voor mijn al wat oudere schoonmoeder. Je kunt praktisch niet zien hoeveel water je in het reservoir giet. Zeker bij wat slechter licht. Wat mij betreft niet geschikt voor oudere mensen en mensen die niet zo goed zien.

Jikke2012 04-07-2015

Het is een fijn, degelijk een gebruiksvriendelijk apparaat. Zet zeer snel, lekkere, warme koffie. De koffie blijft goed warm in de rvs kan. Het schenken van het laatste bakkie is wat lastig, maar verder ben ik blij!

Thijshermus 03-07-2015

Philips Daily HD7478/20

Dit koffiezetapparaat ziet er mooi uit. De roestvrijstalen thermoskan en filterhouder geven een modern aanzicht. Er kunnen 10 bescheiden kopjes mee gezet worden, in een snel tempo. De koffiekan houdt goed warm. Het laatste kopje is er niet eenvoudig uit te schenken, vanwege de vorm van de rand. Je moet de kan helemaal kantelen.
Je kunt goed zien voor hoeveel kopjes er water in zit. Het percolatorpijpje klapt bij openen automatisch naar links, hetgeen lastig is als je linkshandig het water in het apparaat wilt gieten.
Filterhouder is uitneembaar, het hengseltje zorgt meteen voor het vastzetten. Dit moet je goed doen, anders kun je de klep niet sluiten. Het hengseltje laat wel vrij gemakkelijk los van de filterhouder.
Kortom:
Dit is een mooi, praktisch apparaat voor filterkoffie. Meteen in een stijlvolle, robuuste rvs thermoskan.

mdeman74 25-06-2015

Sinds een paar weken heb ik een Philips Daily HD7478/20. Een fijne koffiezetter waarmee je heel snel meerdere koppen koffie zet en die makkelijk schoon te maken is. Door de thermos kan blijft de koffie lekker warm, en zeker bij meer bezoek is het fijn dat je de meerdere koppen snel klaar hebt. De nette thermos houdt de warmte goed vast en kan je goed op tafel laten staan. Het apparaat schakelt zichzelf uit. De filterhouder is makkelijk schoon te maken, en de anti drup werkt prima. Het aantal kopjes lees je aan de binnenkant af, waarbij je ziet of je 4,6,8 of 10 kopjes zet. Je kunt niet heel goed zien of je nu 4 of bijna 6 kopjes water hebt toegevoegd.

Dit apparaat doet wat het zegt, snel een makkelijk voor dagelijks gebruik.

Voor mij een apparaat waar ik blij van wordt en dat me snel van koffie van mijn voorkeur voorziet.

Suzannevandijk 24-06-2015

Heel fijn apparaat in de omgang. Binnen ongeveer 5 minuten staat er een volle kan koffie. Heel blij met de kan, dit is een goed afsluitbare thermoskan. Wij nemen deze graag mee op reis in de auto.
Mooi afgewerkt door het aantal te vullen koppen aan te geven aan de binnenkant van de klep.
Wel een klein minpuntje, hij gaat maar tot 10 koppen.

Iepjes 19-06-2015

Ik heb dit apparaat nu 1 week in bezit en zet 1-2 x per dag koffie hier mee. Het zet lekker warme koffie, zowel bij het 1e als 2e kopje koffie.Minpuntje is dat je niet voor 2 kopjes koffie kunt kiezen. Je moet op de gok voor 2 kopjes water er in doen. Dan nog is de koffie erg lekker.Een leuk, compact koffiezetapparaat, tot nu toe zou ik hem wel aanbevelen ( na 1 week bezit).