Philips Daily Collection HD7474 zwart - Reviews

Type
filterzetter
Soorten koffie
koffie

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HD7474 zwart op Kieskeurig.nl.

Anja 03-04-2016
  • Product maand in bezit

Mooi maar onhandig

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart

Het apparaat is mooi vormgegeven en de koffie best lekker, maar in een aantal opzichten is het erg onhandig. Je kunt niet zonder veel te morsen water in het waterreservoir schenken met de kan. En je kunt niet zien hoeveel water je in het reservoir schenkt, dit moet op de gok. Ook zit er vaak koffiegruis in de koffie als je het maximale aantal kopjes zet. Ik zou dit apparaat nooit meer kopen.

walt1234 16-09-2016

wat een rotding!!

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart

Super slecht apparaat.water opschenken bijna onmogelijk. houdt altijd een doek gereed om je aanrecht en de koffiemachine droog te maken.de thermoskan houdt de koffie niet lang warm. handle na 2 weken afgebroken. de bewegende opschenk-arm in het apparaat, duwt het filter opzij, en dus geen koffie maar prut.

Karel 26-07-2016
  • Product kwartaal in bezit

Even snelle miskoop gedaan

3,4
Oude koffiezetapparaat kan gebroken , dus snel naar de winkel voor een nieuwe. Philips genomen om vertrouwde kwaliteit. Na een tijdje bleek dit toch een miskoop voor ons. Een aantal punten is gewoon niet goed over nagedacht. Minder inhoud dan gedacht, berekend voor erg kleine kopjes. Lastig te doseren, waterpeilmeter onduidelijk en na een aantal weken niet meer af te lezen, moeilijk om niet te morsen met water vullen, koffiestop als je de kan er onderuit haalt laat telkens druppels vallen, de hendel op de deksel van de kan zal geen lang leven beschoren zijn. We hebben het apparaat nog een kans gegeven op onze vakantie, maar waren na terugkomst overtuigd dat het voor ons een miskoop is geweest. Het apparaat staan nu te verstoffen in de schuur en hebben snel een andere gekocht die wel aan onze verwachtingen voldoet. Wat ons betreft geen blind vertrouwen meer Phillips

Frts 11-09-2020

Elegant en doeltreffend

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart

Het is een eenvoudig maar mooi vormgegeven apparaat, de koffie is uitstekend.
De onbreekbare thermoskan is erg handig en groot genoeg (6 mokken of 8 kopjes).
Precies wat wij zochten, dus wij zijn er tevreden mee.

Giganto 28-05-2020

Redelijk, maar

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart

goed is dat, indien de deksel nog openstaat, geen water lekt. Komt direct weer in de vuilbak.
Minder is dat de koffie wat lauw is. Ook weer een andere werking van de deksel. Heb een andere Philips, daar moet naar rechts draaien om koffie te krijgen. Hier valt hij er dan af. Je moet er op drukken.
Mijn andere Philips geeft wel hete koffie.

Oosterwechel 09-01-2020

Een blunder van een koffiezet apparaat

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart

Een hekel aan koffie zetten gekregen door dit apparaat. De kan morst voortdurend. Water in gieten gaat standaard mis. Grootste irritatie is het te ver gezochte systeem dat de hoeveelheid water aan moet geven. Daar moet je met het lampje van je telefoon of zaklantaarn bij schijnen om te kunnen zien hoeveel koffie je zet. De indicatie van 4 koppen is al na een maand ‘numb’. Terwijl je bij schijnt klettert er net zoveel water naast het apparaat dan in het apparaat. De ‘slimme’ arm die meeschuift wanneer je het bovenste deksel dicht doet blijft geregeld steken. De thermoskan is knudde, de koffie is in no time lauw. Serieus, een draak van een apparaat. Past totaal niet bij Philips. Geen € en geen koffie waard.

Dirkie01 11-09-2019

Te onvriendelijk

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart

Om de koffie warm te krijgen in de kan moet deze eerst gespoeld worden met heet water. Dit zorgt er voor dat het apparaat onvriendelijk wordt in gebruik. Spoel je de kan niet om met heet water, is de koffie pislauw in de kan nadat deze gezet is. Mijn oordeel is dat je te veel heet water moet gebruiken om tot een aanvaardbaar resultaat te komen.

Kleintje44 04-09-2019

Miskoop

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart

Onhandig in gebruik. Waterstand niet te zien, zelfs met bril en zaklamp een probleem. Wat is er mis met het doorschijnende buisje?
Koffie snel lauw.

Geert30 06-08-2019

Uitstekend koffiezetapparaat zonder poespas

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart

Dit apparaat heeft mij vele jaren uitstekende koffie afgeleverd! Jaren geleden tweedehands gekocht en bijna dagelijks meermaals gebruikt. Helaas is zojuist het schenkknopje afgebroken, maar na zoveel jaren trouwe dienst vind ik dat niet heel vreemd. Ik ga op zoek naar een vervangende bovenkant voor de koffiekan, want ik blijf de machine graag gebruiken.
Ik herken de vele klachten van anderen niet, vandaar deze review. Dosering is goed te doen, lekkere koffie en de koffie blijft een paar uur prima op temperatuur.
Enige echte nadeel is dat je de filterhouder en koffiekan goed op zijn plek moet zetten/klikken, anders kan de koffie niet in de kan, met als gevolg dat dit overstroomt. Als de kan niet op zijn plek staat houdt dit een plas koffie op de vloer in.

Janice 24-07-2019

mooi maar niet handig

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart

Indicatie van het waterreservoir is ronduit slecht, je ziet niet hoeveel water je in doet, die staafjes werken voor geen meter. Druppelstop is prima, mooi design, maar liever minder mooi design en zien aan hoeveel water ik zit...

Pim01 19-01-2019

Waterindicator is zelfs met goede ogen slecht te lezen

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart

De waterindicator is voor een slechtziende al niet leesbaar maar voor iemand met goede ogen ook niet. Als ik minimaal 4 kopjes wil is de kleur van de indicator iets van grijzig tegen antraciet aan. Slechtzichtbaar dus. Het is alleen handig in gebruik als je de kan vol doet dan zijn alle lichtjes iets lichter dan zwart en omdat ze dat allemaal zijn dus zichtbaar. Slechtste koop ooit hoezo makkelijk in gebruiksgemak?
Als het apparaat niet gebruikt was had ik het teruggebracht.
Koffie is ok.

Leguaan 16-03-2018

Onpraktisch en vraagt veel koffie

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart

Slechtste koffiezet die ik had!
Ik kreeg ze als nieuwjaarsgeschenk maar zou ze niemand aanraden.waterreservoir moeilijk te vullen, filter klapt gemakkelijk dicht, veel koffie nodig voor goede kop koffie!

Smittimmer 07-03-2018

Goed apparaat behalve de kan

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart

Pas aangeschaft helaas wij dachten lekker koffie blijft warm maar na een uur is het al zo afgekoeld dat ik nieuwe
koffie moet zetten jammer

koffie moet zetten jammer
Vorige koffie apparaat ook Philips deze was kwalitatief stukken beter
Helaas

Gymp 18-01-2018

Koffie blijft niet warm in de kan.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart

Slecht apparaat. Doet niet wat je er van verwacht. Koffie blijft niet warm in de kan. 2e kopje is na een 30 min koud.

Jasje 14-09-2017

Had er meer van verwacht.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart

De thermos functie houdt maar een zeer beperkte tijd warm. Na één uur is de koffie niet meer echt warm.Het water loopt iets te langzaam door waardoor het filterzakje kan overlopen met koffiegruis tot gevolg in uw koffie.

Ludivine 11-09-2017

Thermos

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart

De thermos kan houdt de koffie al na twee uur niet meer warm. Is dat iets bekent bij elke thermoskan??? Een maand geleden gekocht. Dus nieuwe product.

direct 19-08-2017

QUA UITZICHT MOOI ONTWERP doch belangrijke gebreken

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart

maatjesstreep na enkele weken wit en niet meer leesbaar dus ook niet meer bruikbaar & vullen met isoleerkan is bijna onmogelijk (reeds 3x ontkalkt met witte azijn)

xblij 21-03-2017

Product voldoet totaal niet!!!

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart

De koffie koelt heel erg snel af in de isoleerkan.
De maatstreepjes bevinden zich aan de binnenzijde van het apparaat bij het waterreservoir. Is na een aantal maanden gebruik bijna niet meer af te lezen. Er moet rechtstreeks een lamp op gericht staan, anders lukt het sowieso niet. Voor mij het 2e apparaat na een eerdere klacht hierover. Ook nu voldoet het apparaat echt niet!

BOA54 18-02-2017

Is een niet Philips-waardig slecht product

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7474 zwart

De thermoskan isoleert beroerd slecht. Na een uur is je koffie koud ! Het apparaat is voorzien van een energie verslindend warmhoudplaatje voor het opwarmen van de thermoskan (???).