Melitta Single 5 wit, grijs

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Melitta Single 5 wit, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Mirte 25-08-2020

Fijn apparaatje

Geschreven voor: Melitta Single 5 wit, grijs

Het stond op een werkplek, beviel goed. Thuis had ik een andere, grotere van Melitta met uitklapbaar filter wat niet handig was want als ie een beetje scheef stond bleef het water in het filter zitten. Bij deze zit het filtergedeelte vast, alles lekker stevig, lekker hete koffie. Ik ben blij dat ze nog steeds in de handel zijn.

Pluspunten

• robuust apparaatje
  • lekkere hete koffie

Minpunten

• beetje lastig inschenken waterreservoir
  • ik vind 45 minuten waarna hij afslaat, wat kort

elpo 16-12-2015
Geschreven voor: Melitta Single 5 wit, grijs

Nadat mijn tweede Melitta Single na 2,5 jaar kapot ging, heb ik bij Melitta gereclameerd. Ik kreeg het aankoopbedrag terug. Daarvan een Philips gekocht, die na 2 weken stuk ging. Geld terug bij Blokker. Vervolgens maar weer een Melitta Single 5 gekocht bij Kijkshop. Er zit nu een beveiliging op: na 45 min gaat de verwarming van de warmhoudplaat uit. Apparaat zet prima koffie en is zeer gemakkelijk in gebruik.

elpo 28-08-2015
Geschreven voor: Melitta Single 5 wit, grijs

Onze eerste Single 5 van juli 2007 ging in november 2012 stuk (verwarmingselement).
Op 25-11-2012 via bol.com een nieuwe gekocht. Deze is nu 28-8-2015 stuk gegaan.
De duurzaamheid is daarom zeer slecht beoordeeld. Het apparaat werkt verder prima. Goede koffiesmaak en goed warmhoudplaatje.

beusje-2 09-03-2014
Geschreven voor: Melitta Single 5 Zw 720-1/2

Aanvulling op eerdere review.
Ben nog steeds blij met dit apparaat. Door speciaal klepje gaat het water pas de filter in als het heet is. Dat geeft meteen hete koffie.
Een minpuntje; ik kan met mijn hand niet in het kannetje, dus moet steeds met azijn de kalk- en koffieaanslag verwijderen. Dat is niet handig.

beusje-2 01-11-2013
Geschreven voor: Melitta Single 5 wit, grijs

Leuk, klein apparaat, voor kleine huishoudens. Fijn kannetje, schenkt zonder te druppen, goed en prettig handvat. Inderdaad is het wat onhandig om het water in het reservoir te gieten.
Koffie is goed heet meteen na het zetten maar een enkel kopje in de kan wordt snel lauw.

beusje-2 20-02-2015

Na ruim een jaar heeft hij het begeven. Ik hoop niet dat het gaat zoals bij andere kopers, d.w.z. ieder jaar weer kapot!?
Geld wordt teruggestort maar ze zijn ondertussen wel ruim 5,- duurder.
Ik ga het nog een keertje proberen.
Wie heeft ondertussen een goed klein apparaat gevonden van een ander merk?

Anja59 28-04-2012
Geschreven voor: Melitta Single 5 Zw 720-1/2

Apparaat in mei 2011 gekocht.Begin januari 2012 teruggebracht naar leverancier ivm verwarmingsdefect. Vier weken later nieuw apparaat gekregen.Op 19 maart 2012 wéér verwarmingsdefect.Hetzelfde euvel als bij het eerste apparaat.Teruggebracht naar de leverancier en 26 april 2012 nieuw apparaat gekregen.Dus drie apparaten binnen één jaar in gebruik.Het is,dat er 2 jaar garantie op zit,daarom doe ik nog moeite om het terug te brengen.Maar gezien de huidige benzineprijs is het bijna niet meer lonend.Op naar het volgende defect denk ik, over vier maanden???

FriSe 28-02-2012
Geschreven voor: Melitta Single 5 Zw 720-1/2

Apparaat in 2009 aangeschaft. Na een half jaar defect (verwarmingselement de geest gegeven).Omdat het garantie betrof, een nieuw apparaat gekregen.Ook dat apparaat na een half jaar dezelfde klacht, maar nu geldt de garantie niet meer.
Een prima apparaat als je er maar een half jaar plezier van wilt hebben. Ik kijk nu toch naar een ander merk!!

Birgit_rs 10-02-2010
Geschreven voor: Melitta Single 5 wit, grijs

Een bijzonder fijn koffiezetapparaat. Het apparaat is bedoeld voor kleinere hoeveelheden. Mijn eerdere ervaringen met dergelijke apparaten was dat de koffie dan lauw was. Niet bij de Melitta. De koffie is heet en goed van smaak. Het gebruik is eenvoudig. Enige puntje van kritiek is het waterresevoir. Voor mij geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat het vooral voor oudere mensen of als je wat trilt wat lastig schenken is.

Robert2008 02-05-2008
Geschreven voor: Melitta Single 5 wit, grijs

Het apparaat zet prima koffie, goed van temperatuur. Er zit zelfs een voorziening op die het eerste doorgestroomde water, wat nog niet op temperatuur is terugvoert naar het reservoir. Het enige minpunt is dat het erg lastig is om het water in het reservoir te gieten. Zeker voor oudere mensen, die zullen er regelmatig naast gieten.