WMF Coup AromaOne zwart, chroom

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WMF Coup AromaOne zwart, chroom op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

M. de C. 26-12-2015

Wat een slecht apparaat, koffie blijft in filter staan, koffiekan is scheef en lekt bij inschenken, zet meer koffie dan aangegeven, geen warmhoud plaatje en tech.dienst WMF wilt niet helpen en zegt stuur maar terug naar winkel

Ruud 04-11-2015

Apparaat gekocht, puur op basis van merk en uitstraling. De vorige koffieautomaat was al wat jaren oud, dus dacht in deze een goede vervanger te hebben. Maar tot nu toe heb ik nog weinig plezier van het apparaat gehad, en ik overweeg hem zelfs terug te brengen.
Het water loopt 9 van de tien keer niet door. maar bijft in het filter staan. Na enkele keren het inzet filter opnieuw te plaatsen gaat het goed, Dit kan niet de bedoeling zijn.

De koffie automaat kent geen warmhoudfunctie, dit is een puntje dat je in acht moet nemen.