Melitta Aroma Elegance Deluxe 1012-03 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Melitta Aroma Elegance Deluxe 1012-03 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Marian van der kruijs 13-12-2017

Rand langs warmhoudplaat is aan het barsten

Ik heb een 5 gegeven omdat de rand helemaal aan het barsten is rond warmhoudplaatje. Apparaat heb ik 14 mnd.verder was hij me een dikke 10 waard. Vind hem mooi en handig. Helaas heb ik geen bon meer

Pluspunten

• Mooi
  • Handig vullen
  • Makkelijk schoonmaken
  • Filter kun je makkelijk eraf halen

Minpunten

• Barsten rand

Henkqp 10-06-2016

Melitta aroma Elegance de luxe

Sinds april 2015 in bezit, prima koffiezetter en ben er zeer tevreden over. Een minpunt blijf ik aangeven het automatisch uitschakelen van de machine na X minuten. Daarnaast breek nooit de koffiekan want die is nagenoeg nergens te bestellen. Ik heb hem gevonden na heel lang zoeken echter die kost ruim 45,00 euro. bijna de helft van de aanschafwaarde. Mooi apparaat maar de aftersales bij een probleem is .....

laurie 16-02-2016

Zeer mooie koffiemachine om te zien maar vind hem wel een beetje wankel.
Vind de prijs dan ook erg aan de hoge kant. Bovendien vind ik de koffie niet overdreven heet ik kan de koffie na het zetten vrijwel gelijk opdrinken. Heb hiervoor een gastroback gehad die was veel heter daar moest ik echt wachten met opdrinken. Maar verders een prima machine met een makkelijke timer en afneembare waterreservoir ook zeer handig goede degelijke koffiekan met goede grip en fijne koffiefilterhouder.

yac. 15-01-2016

Fantastisch apparaat en prachtig om te zien !
En inderdaad heerlijke koffie , zelfs bij 3 kopjes.
Handige timer , makkelijk de hardheid van het water instellen voor het antikalk waarschuwingslampje.
Een grote aanbeveling voor iedereen die van lekkere koffie en een mooi apparaat houdt !!

Anne 18-01-2016

Dag Yac.,
Ik overweeg om dit apparaat ook te kopen, maar zou graag willen weten hoe de koffie smaakt als je maar één kopje/grote mok zet.

Ik heb nu (tijdelijk) mini-koffiezetapparaatje van Douwe Egberts in gebruik. Deze is voor maximaal twee kopjes; de koffie smaakt prima, ook bij één kopje. Het apparaat/de doorloopsnelheid zal ingesteld zijn op kleine hoeveelheden.

Ik wil graag een mooi en duurzaam apparaat op het aanrecht èn natuurlijk vooral lekkere koffie (:
Alvast dank voor het antwoord!
Anne

Henkqp 22-04-2015

Laat ik beginnen met dat het een prachtig apparaat is om te zien, echt een aanwinst in je keuken. Apparaat is goed verpakt, voorzien van een duidelijke Nederlandstalige gebruiksaanwijzing. Uitpakken en binnen 10 min het eerste kopje koffie.

Er zijn voldoende instellingen, bijvoorbeeld voor smaak maar ook een timer om op een gewenst tijdstip koffie te zetten. Niets is zo lekker als je bed uitkomen en de koffie staat al klaar.

Ik heb nog nooit iets gekocht van het merk Melitta, en verbaasde mij over de kwaliteit en de details van afwerking, in een woord erg mooi en vooral ook handig. Het water reservoir is makkelijk af te nemen en te vullen onder de kraan.

1 minpuntje is dat hij na 20,40 of 60 min (zelf in te stellen) vanzelf uitgaat. Ik snap werkelijk niet waarom er geen keuze is naar een eigen acceptabele tijd. Nu al enkele keren meegemaakt bij het laatste kopje dat apparaat al uit is en je met lauwe koffie zit.

Toch ben ik blij met mijn aankoop, had wellicht voor het model met thermoskan moeten kiezen, dan had ik ook niet met lauwe koffie gezeten.