Kenwood CM 030 BK - Reviews

filterzetter
Soorten koffie
koffie
Ingebouwd display

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,6

• Slecht

Corrie1 10-09-2015 Product paar weken in bezit

Op zoek naar een koffiezetapparaat met een beperkt aantal kopjes kwam ik deze Kenwood tegen. Wat de doorslag gaf was dat er ook één mok/kopje gezet kan worden. De smaak is prima. OP de kan twee maatverdelingen van 2 tot 6 kopjes of van 1 tot 3 voor mokken. Mijn ervaring is dat je ook 1 kopje kan zetten. Koffie is lekker warm en het gaat behoorlijk snel. Zit een permanente filter bij maar bij snelfiltermaling (van DE) laat hij wat prut door. Filterzakje 2 van papier kan ook gebruikt worden. Kortom een aanrader voor het zetten van een beperkt aantal kopjes!

Manon 25-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Prachtig maar kwalitatief slecht

Wij hebben twee keer dit koffiezetapparaat gekocht. De eerste ging na twee jaar stuk, lekkage. We vonden het apparaat mooi en hebben een tweede gekocht. Deze ging na een paar maanden bladderen. De verf van de behuizing viel er in stukken af. Kenwood heeft ons netjes voorzien van een nieuwe. Deze is exact na twee jaar weer lek. Hoe mooi dit koffiezetapparaat ook is ik koop geen nieuwe meer.

Pluspunten

• mooi design
  • geschikt voor 4 mokkken koffie

Minpunten

• na 2 jaar lekkage