Tefal Koffiezetapparaat Glas zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Koffiezetapparaat Glas zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

frank197 21-02-2012

lekken vanaf dag 1 bij het inschenken
rare meetverdeling in kleine en grote koppen, dosering is moeizaam
warmhoudkan, nou daar heb je wat aan, kan je beter vervangen door een glazen kan, dan blijft je koffie
tenminste warm!!!
de reclame boodschap: tefal je denkt ook aan alles,
is wel zeer lang geleden verlaten,
niet kopen,
nu is de aan en uitknop kapot

Gied 20-12-2011

Thermoskan lekt vanaf dag 1. Je hebt steeds papier van een keukenrol nodig, gebruik geen tafelkleed anders draait de wasmachine dagelijks. Prima apparaat voor inlevering in het milieupark. Miskoop weg ermee!

cor53 27-11-2011

Made in China,dit klopt wel aardig.
Langgeleden dat ik zo,n kreng van een koffieset apparaat gehad heb.
Koffie in schenken kan inderdaad allen als je er een keukenrol bij hebt of het hele aanrecht ligt vol koffie,en je moet hem helemaal op de kop houden om de koffie er uit te krijgen.
Hij oogt mooi.vraag me af of ze in china de kan wel uit geprobeerd hebben.
Breng hem morgen terug naar de kijkschop.
Wil toch wel plezier van mijn koffiezetter hebben en zeker voor 49,95.

mark1961000 12-11-2011

in een woord een schande! Onhandig in gebruik, doet niets anders dan lekken met inschenken. Waardeloos apparaat en ik overweeg tefal aan te schrijven om mijn geld terug te vragen heb hem overigens gekocht bij de Lidl

ronaldrvd 14-11-2011

Hoi Mark,

Tefal had ik ook een leuke mail gestuurd over dit apparaat. Ze namen niet eens de moeite om te reageren...

Verkocht = verkocht is blijkbaar het motto!

Grt Ronald

kloekie 5 24-10-2011

koude, lauwe koffie, zwenkfilter waardeloos, houdt de pot op zijn kop, dan komt er wat uit, na 14 dagen kapot

Marisa Jansen-Miglioli 27-08-2011

Smaak van de koffie en vormgeving zijn goed. De duurzaamheid is na een paar weken nog niet te testen, maar de constructie van het zwenkfilter geeft geen hoop op een lange toekomst. De koffiepot is van een ondeugdelijk design. De binnenrand is te breed, zodat er altijd koffie achterblijft, tenzij men de pot over meer dan 90 graden kantelt. De schenktuit is slecht ontworpen. Bij het vullen van het waterreservoir en het uitschenken van de koffie morst men bij de geringste handbeweging of onachtzaamheid (in de praktijk gaat het in verreweg de meeste gevallen mis). Het apparaat verdient qua mogelijkheden en gebruiksvriendelijkheid de zwaarste onvoldoende. Kopen bij De Block is helemaal af te raden, want inruilen tegen een duurder alternatief wordt zelfs met de duurste bijgekochte garantie niet geaccepteerd.

eeichen 26-07-2011

Dit is het slechtste koffiezetapparaat dat ik ooit heb gekocht. Onhandig in gebruik. De kan moet helemaal ondersteboven gehouden worden om uit te schenken. Dan lekt de kan bovendien aan alle kanten, zodat er meer koffie naast- dan in de kop zit. Tefal had dit apparaat eerst moeten testen om het vervolgens linea recta terug te sturen naar China. Weggegooid geld.

yotota 15-05-2011

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen. Een zeer slecht product. Koffie is snel koud,waardeloos schenken en de juiste verhouding koffie en water heb ik ook nog niet gevonden. Spijt van de aankoop. Ik heb in ieder geval geleerd blijf bij je eigen vertrouwde merk.

van den Bosch 17-04-2011

Koffie heel snel koud. Zwenkfiter werkt moeilijk. Slecht water in te gieten. Gaan maar 6 kopjes koffie in. Eerste bakje is lekker, tweede altijd koud.

g koenen 24-11-2010

1210 gekocht bij lidl. koffiekan is slecht te vullen; bij schenken lekt deze hevig langs de kan naar beneden.
Maatvoering voor normale filters: trechter is te laag waardoor overlopen; bijknippen van normale filters of omvouwen van de onderkant is hiervoor een oplossing

ronaldrvd 06-06-2010

Prachtig apparaat, cadeau gekregen met Kerst. Prachtig om te zien bedoel ik dan...

Gebruiksvriendelijk is het apparaat allerminst. Het begint al met de filterhouder te openen: dit moet met 2 handen gebeuren, anders krijg je hem niet open of je trekt het apparaat de halve aanrecht over.

Je hebt anderhalve keer zoveel koffie nodig om een lauw/warm bakje koffie te krijgen dat net zo smaakt als bij mijn vorige apparaat.

Dan het inschenken... 1 groot drama. Deksel/kan lekt dusdanig dat alles onderzit, mok en aanrecht.

De naam Tefal is het niet waardig en het is een volkomen waardeloos product.

Taco Rojo 30-01-2010

Ik sluit me volledig aan bij de vorige reviewers. Waardeloos in gebruik. Praktisch onmogelijk om zonder morsen te schenken. Ik heb dit apparaat cadeau gekregen voor mn verjaardag, maar in dit geval kijk ik een gegeven paard wel in de bek, het is gewoon te slecht. (Kon de gever ook niet weten, normaal is Tefal top) Tefal onwaardig. De beoordeling voor smaak en duurzaamheid laat ik open, dat is niet relevant. Het apparaat is gewoon niet fatsoenlijk te gebruiken. Niet eerder schreef ik zo'n negatieve recensie maar ik hoop dat ik mijn mening (en frustraties...) zo goed verwoord heb.

AlbertusB 15-01-2010

Ziet er goed uit, koffie is best lekker en blijft goed warm maar nu komen we bij het belangrijkste: Totaal gebruiks onvriendelijk!.
Schenken is bijna onmogelijk zonder te morsen. De water niveau meter geeft pas iets aan als er al heel veel water in zit. Eerst dacht ik dat ik er even aan moest wennen maar dit went niet. Al met al een totaal ondoordacht ontwerp en de naam Tefal onwaardig.

psies 14-11-2009

ding gaat retour naar winkel. Wat een ongelooflijk slecht ontworpen model,
Worden die dingen niet getest voordat ze de markt op gaan?
Elke randdebiel kan toch zien dat de koffie er naast druppelt.
Bovendien komt er zo weinig koffie uit dat je die kan 10 minuten boven een kopje moet houden wil je hem vol krijgen. Tegen die tijd is de lauwe koffie die er uit komt ook alweer koud..
Schandalig dat ze hier ook nog 45 euro voor durven te vragen.
Echt ongehoord! Ik verwacht dit van merk joepiejoepie die 7 euro kost maar niet van een merk zoals Tefal.

geesje 19-03-2009

de kan schenkt zeer slecht. de dop gaat erg moeilijk open en zonder knoeien een kop koffie inschenken lukt niet.
je moet de kan helemaal op z'n kop houden om de laatste kopjes koffie eruit te kunnen schenken.
daarbij kwam nog dat ik meer koffie moest gaan gebruiken om een even sterke bak te krijgen als met mijn oude koffiezetter.
ook bleef de koffie niet echt warm in de thermoskan.
al met al,
ik heb het apparaat teruggebracht naar de winkel en een andere gekocht.