Tefal Koffiezetapparaat Subito rvs/zwart CM3608 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Koffiezetapparaat Subito rvs/zwart CM3608 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Tefal CM 3608 13-04-2017

goed apparaat

Dit apparaat heeft gelukkig een indicatie lampje,in de aan en uit knop, zo zie je tenminste dat het na 30 min automatisch uit gaat (tegen oververhitting). Mijn vorig apparaat was hetzelfde en beviel heel goed maar had geen afslag na 30 min. Deze stond dan ook vaak heel lang aan en is denk ik doorgebrand. Ik moet er wel een beetje aan wennen en zet nu het koffiezetapparaat pas aan als ik ook echt koffie ga drinken. Het zet snel en hete koffie.

Richard Bodde 25-11-2016

Goed en goedkoop, geen onnodige poespas

Goed, goedkoop, en vooral gebruiksvriendelijke koffiezetter zonder poespas.
Degelijk en eenvoudig.
Vulopening is iets klein maar het kannetje vult het water zonder te knoeien.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Degelijke kwaliteit
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Beetje kleine vulopening, maar knoeit niet

WvZw 06-04-2015

Nu ruim een half jaar in gebruik. Hoewel het ontbreken van een aan-uitlampje onhandig is kan je daar nog overheen komen. Ernstiger is dat het apparaat al een aantal weken lekt; er komt water onderuit het apparaat, elke keer weer bij het koffiezetten. Niet duur maar wel slecht dus. Weg ermee,

Marill 19-02-2015

Dit apparaat zet heerlijke koffie. De papieren filter klapt ook niet dubbel, wat ik wel vaker had bij mijn vorige apparaat(Philips).
Nadelen zijn: erg vlekgevoelig oppervlak, omdat het glanzend zwart is, en er zit geen lampje op de aan/uit knop, zodat je moeilijk kunt zien of deze nu aan of uit is.De vormgeving is oke, mooi strak.
Degelijkheid kan ik niet beoordelen omdat ik dit apparaat pas een aantal dagen heb.Al met al een prima koffiezetapparaat voor deze prijs.