Tefal Koffiezetapparaat therm Subito rvs/zwart CI3608 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Koffiezetapparaat therm Subito rvs/zwart CI3608 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

Erik 28-05-2018

Allereerst de deksel. Nog nooit zoiets raars, onlogisch en onmogelijks gezien. De deksel zit goed als deze scheef op de pot zit. Voor het uitschenken moet de pot in z’n geheel op de kop worden gehouden. Het is dan ook niet raar dat je bij het vullen van het apparaat snel morst. Bovendien is de vul ruimte erg nauw. Maar het ergste is dat het apparaat slecht sluit: meerdere keren lag mijn aanrecht vol met koffie en de pot was leeg. Ik maak wel eens een foutje, maar zoveel keer is te wijten aan de slechte constructie.
Ik ben het zat: het apparaat gaat na een paar maanden gebruik vandaag de deur uit.
Een beroerd apparaat.

Pluspunten

• Mooie vormgeving

Minpunten

• Deksel
  • Uitschenken
  • Vulopening
  • Sluiting

Willy H 15-01-2018

Apparaat ziet er goed uit. Vullen is echter lastig want vulopening is vrij nauw. Koffiezetproces erg luidruchtig en er komt water op de warmhoudplaat. Bij kan verwijderen dus eerst onderzijde droogmaken. Bij koffie inschenken ook weer snel geknoei. Tussen snel en langzaam inschenken zonder geknoei is oefenen. Ik beveel dit product dan ook niet aan.

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Zet redelijk snel koffie

Minpunten

• Bij het vullen snel water ernaast
  • Tijdens zetten veel lawaai
  • Steeds water op warmhoudplaat
  • Moeilijk zonder druppen koffie inschenken
  • Koffie is ook niet echt heet

Edward Leijen 23-08-2017

fijne machine met super service van coolblue

Lekker eenvoudig koffie zettertje met een zeer goede warmhoudkan
lekker een bakkie pruttelend uit het automaatje

Pluspunten

• warmhoudkan
  • auto off functie

Minpunten

• geen

Laurens 14-02-2017

De grote miskoop. Temperatuur van de koffie is te laag. De veerdruk van de druppelstop is zo groot dat het niet mogelijk is de thermoskan terug te plaatsen zonder het apparaat met een hand vast te houden. De filterhouder is te moeilijk afneembaar en terug te plaatsen. Het waterreservoir is vrij smal, daardoor slecht te vullen. De thermoskan is niet leeg te schenken en de deksel is moeilijk te positioneren.

Pluspunten

• Misschien de prijs

Minpunten

• Eigenlijk alles

angeliehelmond 22-09-2014
Prima koffiezetapparaat, maar de vormgeving van de kan is niet goed. Er is altijd lekkage bij inschenken.

Angelie van der Zanden

Aicey 13-07-2014
Koffie is goed heet. Apparaat gaat vanzelf uit als de koffie klaar is. Smaakt heerlijk. Gewoon één knop om het apparaat aan te zetten. Geen poespas met meerdere knoppen en functies, apparaat doet wat die moet doen; koffie zetten.

Hugo Visser 27-05-2014
De smaak hangt in grote mate af van de gebruikte koffie.
Gebruiksgemak/vormgeving: door de vorm moet de kan bijna op z'n kop gehouden worden. Hierdoor is er nogal veel lekkage. Een hoge smalle kan is beter. Jammer, dat we dit niet hadden voorzien. Anders hadden we dit apparaat niet gekocht.