Bosch TAS3203 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 39 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TAS3203 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Tatee 05-11-2015
Geschreven voor: Bosch TAS3203 rood

Heb 'm nu 'n jaar in gebruik, op zich een handig apparaat, maar......ik vind het schoonmaken een crime. Als je wilt ontkalken trek er dan maar een paar uur voor uit. Omdat het water of ontkalkspul niet in één keer doorloopt, moet je er constant bij blijven om op het knopje te drukken.

Aga 18-10-2015
Geschreven voor: Bosch TAS3203 rood

Lekkere dranken, vooral de latte macchiato en de cappuccino zijn erg goed. Het apparaat is makkelijk te bedienen en schoon te maken. Betreft de levensduur kan ik nog niks zeggen gezien wij hem pas een paar dagen hebben. Qua vormgeving past hij mooi bij onze andere rode apparaten. De Tasimo is wat ons betreft een aanrader!

Jolin 03-10-2015
Geschreven voor: Bosch TAS3203 rood

Het apparaat gisteren voor het eerst gebruikt met de koffiecapsule "Jacobs Cappuccino Classico". De Cappucino smaakte sterk en erg lekker.
Wij hebben een bordeaux kleurige Tassimo. Het ziet er chic uit.
Voor de rest hoef je maar op 2 knopjes te drukken om koffie te krijgen. Dus zeer gebruiksvriendelijk.
We zijn er heel blij mee.

tassimo Suny 30-09-2015
Geschreven voor: Bosch TAS3203 rood

In gebruikname lukte niet meteen. Earl Grey smakt niet lekker. Ziet er mooi uit gemakkelijk in gebruik.

Rakesh 29-09-2015
Geschreven voor: Bosch TAS3203 rood

Gemakkelijk en prima machine met heerlijke smaken koffie en chocolademelk. Snel en efficiënt. Geen opstarttijd.

JF 27-09-2015
Geschreven voor: Bosch TAS3203 rood

Mijn moeder heeft deze Tassimo gisteren gekocht. Haar (onze) 1e ervaring is dat de gebruiksaanwijzing, vanwege alleen maar plaatjes niet echt duidelijk is. Ook in het boekje staat maar weinig omschreven. Helaas stond hier ook niet in hoe je bijv cappuccino moet maken. Hierdoor ben je genoodzaakt om de website te raadplegen. Ook was het niet duidelijk hoe je meer/minder water toevoegt, dit antwoord hebben wij bij "oplossen probleem" gevonden. De verkooppromotor (ivm prijzencircus) kon helaas niet
al te veel informatie geven over waar je de cups kunt kopen en hoe duur ze zijn. Blijkt bij diverse supermarkten, maar we moeten hierbij echt zeggen dat we de TASSIMO cups in vergelijking met bijv. Senseo (zowel echt als de kopieen en Nespesso zowel echt als kopie) "ECHT DUUR VINDEN". Dit is een behoorlijke tegenvaller. Helaas zaten er bij aankoop ook geen "testcupjes" bij. Dit zou je toch wel, ook al is het een actie, voor het eerste gebruik verwachtten.

Baron Luna 26-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS3203 rood

Super koffie voor een goede prijs. Hoef nu niet meer naar een restaurant om lekkere koffie te drinken. En voor ieder wat wils. Ben er erg blij mee.

IwI123 15-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS3203 rood

Het is lekker en werkt goed.
De koffie is erg lekker en het maken van de dranken gaat heel makkelijk.

anka73 31-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS3203 rood

Mooi uiterlijk en een prima smaak van datgene wat we tot nu toe hebben uitgeprobeerd.
Zowel de koffie, thee als de chocolade smaakten prima.

a.j.van.doorn 30-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS3203 rood

Het apparaat is een aanwinst. Het draagt zeker bij aan de vakantievreugde in de caravan. Ook thuis is het een ware aanvulling voor het snel zetten van allerlei drankjes. Het complimenteert elk gezellig etentje met vrienden.

Victoria77 29-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS3203 rood

een prachtig apparaat, kleur valt me me, is mooier dan op het plaatje
kwaliteit van de dranken is zeer goed!
erg blij mee!

XXXXXX12 26-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS3203 rood

Makkelijk te bedienen en schoon te maken. Een ruime keuze aan soorten koffie.
Prijs / kwaliteit verhouding is goed.

Elsa80 25-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS3203 rood

Mooi klein en compact,neemt weinig ruimte in,goede variatie aan producten van gerenommeerde merken.
Smaakt geweldig.

Umlingo21 19-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS3203 rood

Soms is de aan knop moeilijk te bedienen om de drank te verkrijgen. Verder een goede machine met heerlijke soorten koffies enz. Wel jammer dat de cupjes vrij duur zijn en niet overal verkrijgbaar.

naamlos 15-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS3203 rood

Prettig in gebruik. Koffie snel klaar en goed op temperatuur. Smaken van koffie prima. Installeren goed de plaatjes bekijken. Mis tekst hierbij.

Sietse Pieter 12-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS3203 rood

Prima apparaat. Niks mis mee. En hij ziet er verbluffend uit bovendien. De bereide kopjes koffie ed smaken prima. Tassimo is top !

Melvin01 06-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS3203 rood

Fantastisch apparaat, een echte alles-in-1. De Latte Macchiato is van koffiebarkwaliteit, maar had naar mijn mening wel wat zoeter gemogen.

mario lou 04-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS3203 rood

Leuk en goed apparaat, goede prijs.
Makkelijk in de bediening en heeft meerdere smaak variaties
Gebruik makkelijk door het kopje onder de uitloop te zetten, machine start automatisch

IngridTuuk 26-04-2015
Geschreven voor: Bosch TAS3203 rood

Dit is de ideale oplossing voor mensen die te vaak koffie halen buiten de deur! Ik heb de latte macchiato, cappuccino, chai latte en milka chocomel geprobeerd. Ze zijn allemaal heel erg lekker!
Bij de koffies kun je ervoor kiezen om iets meer espresso in je koffie te doen.
Je moet er wel op letten dat de melk redelijk zoet is, daar moet je wel van houden (of dus iets meer espresso er in doen voor de balans?)

Snackbar de buurman 24-04-2015
Geschreven voor: Bosch TAS3203 rood

beste koffie machine die ik ooit heb gehad! gebruik is makkelijk en heel handig, je hoeft niks intestellen het is met barcode systeem echt een super machine!!

e.keyzer 24-04-2015
Geschreven voor: Bosch TAS3203 rood

een heel mooi apparaat zelfs ik kan er mee over weg, met twee linker handen .Ik heb geen verstand van apparaten en toch krijg ik hier koffie uit .

J.J. van ballegoie 20-04-2015
Geschreven voor: Bosch TAS3203 rood

Paar verschillende bakkies gedronken eruit en de koffie smaak is veel beter dan een Senseo en dan de traditionele koffie zetmachine.
Mooie vormgeving en snel gezet de koffie en ruikt ook naar koffie en een smaak die ik al jaren gemist hebt.
aanrader voor iedereen die een echte koffie kenner is.

JanDriesse 14-04-2015
Geschreven voor: Bosch TAS3203 rood

fijne apparaat en de koffie, thee, cappuccino zijn precies op smaak. Daarnaast is er behoorlijk wat keuze.

Maria-Nicolina 13-04-2015
Geschreven voor: Bosch TAS3203 rood

De eerste kennismaking is zeer positief. De smaak is bijzonder goed en de variatie ruim. Duurzaamheid kunnen we nog niet beoordelen na een paar dagen. We zijn uitermate content met de aanschaf

Bart Peters 12-04-2015
Geschreven voor: Bosch TAS3203 rood

Heel mooi apparaat en het maakt hele lekkere koffie! Past heel goed in onze kleine keuken en het gebruikt niet meer stroom dan nodig is. Ook nog milieubewust dus. En er zijn zoveel smaken voor te krijgen! Echt een koffietoppertje dus!