Philips Up HD7880 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 124 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Up HD7880 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

A Janvier 06-03-2017

Philips Up HD7880

Als ik een senseo-D.E.-Cappuccino pad in de dubbelle-padhouder doe past het deksel er niet meer op. Als ik een normale dunne pad in de enkelvoudige-padhouder doe kan ik het deksel ook niet meer sluiten, dus ik kan enkel een simpelle dunne pad in de dubbellepadhouder doen om het deksel wel dicht te krijgen.
De gebruikershandleiding beschrijft niet eens hoe dit ding te gebruiken of schoon te maken.

Minpunten

• geen fatsoenlijke handleiding
  • standaard pads passen er niet in
  • lekt koud water voor dat hij je kop vult

Cees Verbunt 15-12-2016

Senseo twist

Geschreven voor: Philips Up HD7880 zwart, wit

Fijne manier om snel een lekker kopje koffie te zetten voor jezelf, en smel een potje voor als er visite komt. Dit alles met 1 apparaat

Pluspunten

• snel
  • lekker
  • handig
  • makkelijk schoon te houden

Minpunten

• geen

Jean 17-01-2016

gel
makkelijk apparaat met verschillende functietoetsen om de sterkte van je koffie te kunnen regelen en zo ook de goede smaak

ankied 29-10-2015
Geschreven voor: Philips Up HD7880 zwart, wit

Waarom lees ik nergens over de koffiesmaak wat toch het belangrijkste is. Vind het zelf zeer slechte koffiesmaak. Heb verschillende merken Koffie pads geprobeerd, maar allemaal vieze bittere koffie smaak. Gaat niets boven de lekkere oude Filterkoffie, of misschien de grote oudere Senseo apparaten. Bij anderen vind ik de koffie namelijk uit die apparaten wel te drinken.

wilmeedoen19 30-10-2015

Wat denkt u van persoonlijke smaak?

raymondmanders 10-07-2015
Geschreven voor: Philips Up HD7880 zwart, wit

Heel fijn apparaat met kek design dat ik iedere dag met veel plezier gebruik. Watertankje is heel makkelijk afneembaar en snel bij te vullen. Afneembaar lekbakje is geniaal; Je favo mok past er dus ook onder. Ondanks zijn automatische spaarstand warmt ie verdomde snel op wat wel zo prettig is als je accuut een cafeïneshot nodig hebt. Er zijn slechts twee knopjes: Klein kopje sterk of een grote(re) kop 'normaal'. Meer standen heb je eigenlijk niet nodig. Enige minpunt vind ik de aanschafprijs: €85,- (bij de Blokker) is best een stevig bedrag voor een dergelijk eenvoudig apparaat. Goed; ik ben gevallen voor de 'Met 30 euro aan koffie cadeau' actie (waar ik nu al zes weken op zit te wachten by the way) maar liever had ik zes tientjes voor de machien betaald zonder 'gratis' koffie.

henriettew 08-07-2015
Geschreven voor: Philips Up HD7880 zwart, wit

vind het ideaal dat die uit zich zelf gaat lopen als je ingedrukt heb en dat je dan nog even na wat anders kan lopen, en stopt en gaat dan ook direct uit, schuimlaag is fantasties

mario.marielouise 31-05-2015
Geschreven voor: Philips Up HD7880 zwart, wit

Compact koffiezetapparaat, ideaal voor in onze camper en gebruiksvriendelijk.
ideaal voor op de camping om enkele kopjes koffie te zetten en nog mooi van ontwerp ook

kikki 1 09-05-2015
Geschreven voor: Philips Up HD7880 zwart, wit

Voor 1persoon een uitkomst,senseo schakeld na iedere kop koffie zelf uit wel zorgen dat je een zakje ontkalker in huis hebt.senseo up geeft zelf aan wanneer ontkalken nodig is.

jantexel 05-05-2015
Geschreven voor: Philips Up HD7880 zwart, wit

Heb ook geen probleem met druppelen en haal de watertank er wel af gebruik wel alleen senseo kofie....misschien een keer ontkalken?

dijjol 29-04-2015
Geschreven voor: Philips Up HD7880 rood

Ik ben zeer slecht tevreden over de senseo up. Als je het apparaat aanzet moet je gelijk het kopje eronder zetten. Als hij opwarmt gaat hij water druppelen dit wordt steeds erger. Dit is nog koud water. Voordat hij klaar is met opwarmen is je halve kopje vol gedruppeld met alleen water. Opgestuurd naar Philips nou zeggen ze dat dit hoort bij dit apparaat. Raar wat in het begin waren het een paar druppeltjes en nu is het een half kopje voordat het apparaat begint.

Heeft iemand hier ook last van?

ronald 22-01-2016

Dit was bij mij ook. Daarom apparaat teruggestuurd.

Ronald

wilmeedoen19 04-05-2015

Bizar! Ik heb de mijne ongeveer een jaar en geen druppelprobleem. Wellicht komt dat omdat ik de tank niet verwijder om te vullen. Ik vul hem met een maatbeker. Reden: Philips heeft nog geen nieuwe vervangende watertank in het assortiment. Ik ben er dus extra voorzicht mee.

wilmeedoen19 17-02-2015
Geschreven voor: Philips Up HD7880 rood

Ben zeer tevreden over het apparaat. Het ziet er leuk uit en doet waarvoor het gemaakt is. Absoluut minpunt is dat, mocht de watertank kapot gaan, Philips deze niet kan leveren! je wordt met een artikelnummer doorverwezen naar een onderdelenketen die het dus ook niet in het assortiment heeft. Je kan een nieuwe tank wel bestellen maar dat is dus niet online mogelijk. Daarvoor moet je naar een fysieke winkel van de onderdelenketen. Philips kijkt eerst naar de verkoopresultaten van deze toch vrij nieuwe Senseomachine en dan wordt er overwogen om de tank is het assortiment op te nemen. Ik ben hier niet blij mee! Ik vul vanaf heden mijn tank ook met een maatbeker. Neem geen enkel risico.

wilmeedoen19 01-06-2015

Inmiddels is een nieuwe tank online te koop. Ook al een keer ontkalkt. Ging probleemloos.

bergsmeske 12-02-2015
Geschreven voor: Philips Up HD7880 zwart, wit

Top apparaat. Zeker een aanrader. Nooit bang te zijn of je het apparaat vergeten bent uit te zetten. Dit doet het apparaat automatisch.

jackassen 12-02-2015
Geschreven voor: Philips Up HD7880 zwart, wit

Vind het een prima koffie apparaat compact en makkelijk speciaal voor de oudere ménsen de smaak van de koffie is goed en je zet hem zo in een hoekje

primulaatje 08-02-2015
Geschreven voor: Philips Up HD7880 rood

Behalve dat de Philips Senseo Up gewoon doet wat ie moet doen, snel een smakelijk bakkie koffie zetten in korte tijd, ben ik zeer gecharmeerd door het fraaie ontwerp van deze Senseo. Erg mooi in al zijn eenvoud!
Het lijkt simpel zo'n ontwerp maar bedenk het maar eens.

wilmeedoen19 17-02-2015

Ik heb er zelf ook een. Ben zeer tevreden. maar ben er inmiddels achter gekomen dat, mocht de watertank kapot gaan, Philips deze niet kan leveren. Je wordt doorverwezen naar een keten van onderdelenzaken die het dus ook niet in het assortiment hebben. Wellicht wel te bestellen maar dat moet dan fysiek in een winkel van die keten. Fijn van Philips!

M.p.j.m. 28-01-2015
Geschreven voor: Philips Up HD7880 zwart, wit

Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen, na 1 maand gebruik. Mogelijkheden zijn beperkt, maar dit wist ik al toen ik voor dit type koos.

birdx 27-01-2015
Geschreven voor: Philips Up HD7880 rood

als ik het nog eens opnieuw beoordeel begrijp het concept eigenlijk niet van dit model.
het kan maar 1 kopje per keer maken, maar heeft wel een dubbele houder voor 2 Patches?
er zit maar een tuit aan voor 1 kopje, maar 1 beker (= 2 kopjes ineens, kan niet.
waarom niet?
waarom deze beperking?

birdx 18-01-2015

Leuk en handig model.
Maar mogelijkheden te beperkt.
Wachttijd tussen kopjes te lang.
Hoeveelheid koffie niet aan te passen aan kop/beker.
Voor beker 2X opstarten!
Hoogte niet iinstelbaar!
Samen met Tomado melkopschuimer brengt deze wel een goed en heet bakkie koffie.
Mijn half jaar! jonge en peperdure Duo Latte van Senseo gaat de kast in, want te onhandig schoonmaken.
Dit als deze terugkomt van reparatie na al eenmaand wachten!

Bohemien 29-01-2015

Lange wachttijd tussen twee kleintjes koffie is niet nodig.
Wacht niet op het uitdruppelen maar plaats direct een verse pad, druk op de knop en het apparaat start ogenblikkelijk.

birdx 27-01-2015

patches=pads

Bohemien 29-01-2015

Je bevinding is juist. Ik had de zelfde ervaring ruim een half jaar geleden. Daarna nooit meer geprobeerd. Maaaar het probleem heeft zichzelf opgelost !!!! Vraag me niet hoe.
N.a.v. jouw bericht de proef op de som genomen vanochtend.
Wat blijkt nu zomaar in eens:voor een grote beker koffie met de kleine of grote padhouder werkt het nu toch prima met 1x drukken op de grote knop. De grote padhoder + twee pads levert je ietsje meer koffie + sterker in de beker dan met de kleine padhouder. Probleem opgelost, mogelijk dat jij en ik toch niet op de grote knop hadden gedrukt. Succes.

Rudolf Wilschut 28-06-2015

Een dubbele padhouder wil niet zeggen dat deze alleen voor twee kopjes geschikt is. Er zijn bijvoorbeeld ook cappuchino pads te koop waarbij een melkpad zit die je dan samen met de koffiepad in de dubbele padhouder plaatst voor een lekker bakkie cappuchino ;)

Katjaroos 18-01-2015
Geschreven voor: Philips Up HD7880 zwart, wit

Tot nu toe perfect apparaat.
Het is compact neem weinig ruimte in.
Zeker een aanrader voor met mensen die kleine keuken hebben.

hamari 13-01-2015
Geschreven voor: Philips Up HD7880 zwart, wit

heel makkelijk in gebruik. alleen vaak bij vullen omdat we de melk opschuimer nog steeds niet hebben ontvangen. grote koppen dus met koffie.

hetty ockeloen 10-01-2015
Geschreven voor: Philips Up HD7880 rood

twee kopjes gelijktijdig zetten zou wel handig zijn.
Opwarmtijd tussen 2 kopjes duurt net iets te lang om handig te zijn

jaria 09-01-2015
Geschreven voor: Philips Up HD7880 zwart, wit

Ik vind de koffie goed en ook goed heet, maar heb het idee dat ik langer op het doorlopen moet wachten als bij mijn vorige senseo! Ook voor het tweede kopje duurt dat best lang!
Mijn ervaring met de senseo vind ik dat de allereerste uitgave en dus het gewoonste senseo apparaat nog steeds het beste schuimt en het heetst is en zou zeker weer die aanschaffen bij evt volgende koop!!

haagie11 09-01-2015
Geschreven voor: Philips Up HD7880 zwart, wit

prima klein ding die we heerlijk en gemakkelijk mee op vakantie nemen al tijd een heerlijk bakkie koffie dan hebben zeker omdat je er maar één tegelijk kan zetten

goofy06 08-01-2015
Geschreven voor: Philips Up HD7880 zwart, wit

zo fijn dat je er ook een mok onder kunt zetten.
Heb bij het ontkalken nog wel even goed moeten zoeken op internet hoe ik dat moest oplossen, maar als je het weet is het eenvoudig. Recht reservoir vullen gaat makkelijker als bij gewone senseo. Prima apparaat voor 1 of 2 personen!!!

bugter 07-01-2015

zeer handig voor op de camping, compact, voordeel dat het apparaat vanzelf uitschakelt en hete koffie. duurzaamheid kan ik nog niet zeggen omdat we de up nog niet zo lang hebben, maar in huis hebben we al jaren een senseo apparaat en onze kinderen ook, zijn zeer tevreden. hier ook over de duurzaamheid.

jantexel 07-01-2015
Geschreven voor: Philips Up HD7880 zwart, wit

zeer goed de mogelijk heid voor een espresseo (2e knop voor een halve kop )
Het enigste nadeel is dat er nog geen grotere waterbak voor dit apparaat is....

wilmeedoen19 06-05-2015

Er zit een waarschuwingslampje op als het apparaat ontkalkt moet worden.