Philips Up HD7880

Beoordeling op basis van 129 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

dijjol 29-04-2015 Product half jaar in bezit

4,2
Ik ben zeer slecht tevreden over de senseo up. Als je het apparaat aanzet moet je gelijk het kopje eronder zetten. Als hij opwarmt gaat hij water druppelen dit wordt steeds erger. Dit is nog koud water. Voordat hij klaar is met opwarmen is je halve kopje vol gedruppeld met alleen water. Opgestuurd naar Philips nou zeggen ze dat dit hoort bij dit apparaat. Raar wat in het begin waren het een paar druppeltjes en nu is het een half kopje voordat het apparaat begint.

Heeft iemand hier ook last van?

wilmeedoen19 04-05-2015

Bizar! Ik heb de mijne ongeveer een jaar en geen druppelprobleem. Wellicht komt dat omdat ik de tank niet verwijder om te vullen. Ik vul hem met een maatbeker. Reden: Philips heeft nog geen nieuwe vervangende watertank in het assortiment. Ik ben er dus extra voorzicht mee.

ronald 22-01-2016

Dit was bij mij ook. Daarom apparaat teruggestuurd.

Ronald

jackassen 12-02-2015 Product maand in bezit

7,4
Vind het een prima koffie apparaat compact en makkelijk speciaal voor de oudere ménsen de smaak van de koffie is goed en je zet hem zo in een hoekje

A Janvier 06-03-2017 Product paar dagen in bezit

Philips Up HD7880

Als ik een senseo-D.E.-Cappuccino pad in de dubbelle-padhouder doe past het deksel er niet meer op. Als ik een normale dunne pad in de enkelvoudige-padhouder doe kan ik het deksel ook niet meer sluiten, dus ik kan enkel een simpelle dunne pad in de dubbellepadhouder doen om het deksel wel dicht te krijgen.
De gebruikershandleiding beschrijft niet eens hoe dit ding te gebruiken of schoon te maken.

Minpunten

• geen fatsoenlijke handleiding
  • standaard pads passen er niet in
  • lekt koud water voor dat hij je kop vult

Cees Verbunt 15-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Senseo twist

Fijne manier om snel een lekker kopje koffie te zetten voor jezelf, en smel een potje voor als er visite komt. Dit alles met 1 apparaat

Pluspunten

• snel
  • lekker
  • handig
  • makkelijk schoon te houden

Minpunten

Jean 17-01-2016 Product paar dagen in bezit

gel
makkelijk apparaat met verschillende functietoetsen om de sterkte van je koffie te kunnen regelen en zo ook de goede smaak

omaz 20-11-2015

Heerlijke koffie in een mum bereid

Het schoon maken van het apparaat is een verademing. Schoon in luttele seconden.
Verder staat het apparaat te pronken op ons aanrecht. Een
geweldig design vinden wij het!
Er zijn vele smaken te verkrijgen voor het apparaat.
Wij krijgen niet gauw genoeg van het apparaat en de heerlijke koffie die er mee kunt bereiden.

Deianira 12-11-2015

Goed product, niet te groot, makkelijk in gebruik

Zeer tevreden met de Senseo Up, ik mis alleen een beschrijving hoe je moet ontkalken. wel staat er wat je moet gebruiken, maar niet precies welke handelingen je moet uitvoeren.

ankied 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

Waarom lees ik nergens over de koffiesmaak wat toch het belangrijkste is. Vind het zelf zeer slechte koffiesmaak. Heb verschillende merken Koffie pads geprobeerd, maar allemaal vieze bittere koffie smaak. Gaat niets boven de lekkere oude Filterkoffie, of misschien de grote oudere Senseo apparaten. Bij anderen vind ik de koffie namelijk uit die apparaten wel te drinken.

wilmeedoen19 30-10-2015

Wat denkt u van persoonlijke smaak?

Aster51 20-10-2015

Slecht apparaat

Het duurt te lang, het apparaat lekt en de koffie heeft steeds een andere sterkte. Ik gebruik altijd Senseo extra dark, omdat ik van sterke koffie hou. Vaak gooi ik de inhoud van het 1e kopje weg omdat het bijna water is. Ik ontkalk het apparaat regelmatig. Ik ben weer overgegaan op filterkoffie

raymondmanders 10-07-2015 Product maand in bezit

Heel fijn apparaat met kek design dat ik iedere dag met veel plezier gebruik. Watertankje is heel makkelijk afneembaar en snel bij te vullen. Afneembaar lekbakje is geniaal; Je favo mok past er dus ook onder. Ondanks zijn automatische spaarstand warmt ie verdomde snel op wat wel zo prettig is als je accuut een cafeïneshot nodig hebt. Er zijn slechts twee knopjes: Klein kopje sterk of een grote(re) kop 'normaal'. Meer standen heb je eigenlijk niet nodig. Enige minpunt vind ik de aanschafprijs: €85,- (bij de Blokker) is best een stevig bedrag voor een dergelijk eenvoudig apparaat. Goed; ik ben gevallen voor de 'Met 30 euro aan koffie cadeau' actie (waar ik nu al zes weken op zit te wachten by the way) maar liever had ik zes tientjes voor de machien betaald zonder 'gratis' koffie.

henriettew 08-07-2015 Product maand in bezit

vind het ideaal dat die uit zich zelf gaat lopen als je ingedrukt heb en dat je dan nog even na wat anders kan lopen, en stopt en gaat dan ook direct uit, schuimlaag is fantasties

mario.marielouise 31-05-2015 Product paar weken in bezit

Compact koffiezetapparaat, ideaal voor in onze camper en gebruiksvriendelijk.
ideaal voor op de camping om enkele kopjes koffie te zetten en nog mooi van ontwerp ook

kikki 1 09-05-2015 Product paar weken in bezit

Voor 1persoon een uitkomst,senseo schakeld na iedere kop koffie zelf uit wel zorgen dat je een zakje ontkalker in huis hebt.senseo up geeft zelf aan wanneer ontkalken nodig is.

jantexel 05-05-2015 Product jaar of meer in bezit

7,6
Heb ook geen probleem met druppelen en haal de watertank er wel af gebruik wel alleen senseo kofie....misschien een keer ontkalken?

wilmeedoen19 17-02-2015 Product paar weken in bezit

Ben zeer tevreden over het apparaat. Het ziet er leuk uit en doet waarvoor het gemaakt is. Absoluut minpunt is dat, mocht de watertank kapot gaan, Philips deze niet kan leveren! je wordt met een artikelnummer doorverwezen naar een onderdelenketen die het dus ook niet in het assortiment heeft. Je kan een nieuwe tank wel bestellen maar dat is dus niet online mogelijk. Daarvoor moet je naar een fysieke winkel van de onderdelenketen. Philips kijkt eerst naar de verkoopresultaten van deze toch vrij nieuwe Senseomachine en dan wordt er overwogen om de tank is het assortiment op te nemen. Ik ben hier niet blij mee! Ik vul vanaf heden mijn tank ook met een maatbeker. Neem geen enkel risico.

wilmeedoen19 01-06-2015

Inmiddels is een nieuwe tank online te koop. Ook al een keer ontkalkt. Ging probleemloos.

bergsmeske 12-02-2015 Product kwartaal in bezit

Top apparaat. Zeker een aanrader. Nooit bang te zijn of je het apparaat vergeten bent uit te zetten. Dit doet het apparaat automatisch.

primulaatje 08-02-2015 Product kwartaal in bezit

Behalve dat de Philips Senseo Up gewoon doet wat ie moet doen, snel een smakelijk bakkie koffie zetten in korte tijd, ben ik zeer gecharmeerd door het fraaie ontwerp van deze Senseo. Erg mooi in al zijn eenvoud!
Het lijkt simpel zo'n ontwerp maar bedenk het maar eens.

wilmeedoen19 17-02-2015

Ik heb er zelf ook een. Ben zeer tevreden. maar ben er inmiddels achter gekomen dat, mocht de watertank kapot gaan, Philips deze niet kan leveren. Je wordt doorverwezen naar een keten van onderdelenzaken die het dus ook niet in het assortiment hebben. Wellicht wel te bestellen maar dat moet dan fysiek in een winkel van die keten. Fijn van Philips!

M.p.j.m. 28-01-2015 Product maand in bezit

Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen, na 1 maand gebruik. Mogelijkheden zijn beperkt, maar dit wist ik al toen ik voor dit type koos.

birdx 27-01-2015 Product maand in bezit

5,4
als ik het nog eens opnieuw beoordeel begrijp het concept eigenlijk niet van dit model.
het kan maar 1 kopje per keer maken, maar heeft wel een dubbele houder voor 2 Patches?
er zit maar een tuit aan voor 1 kopje, maar 1 beker (= 2 kopjes ineens, kan niet.
waarom niet?
waarom deze beperking?

birdx 18-01-2015 Product maand in bezit

Leuk en handig model.
Maar mogelijkheden te beperkt.
Wachttijd tussen kopjes te lang.
Hoeveelheid koffie niet aan te passen aan kop/beker.
Voor beker 2X opstarten!
Hoogte niet iinstelbaar!
Samen met Tomado melkopschuimer brengt deze wel een goed en heet bakkie koffie.
Mijn half jaar! jonge en peperdure Duo Latte van Senseo gaat de kast in, want te onhandig schoonmaken.
Dit als deze terugkomt van reparatie na al eenmaand wachten!

birdx 27-01-2015

patches=pads

Bohemien 29-01-2015

Je bevinding is juist. Ik had de zelfde ervaring ruim een half jaar geleden. Daarna nooit meer geprobeerd. Maaaar het probleem heeft zichzelf opgelost !!!! Vraag me niet hoe.
N.a.v. jouw bericht de proef op de som genomen vanochtend.
Wat blijkt nu zomaar in eens:voor een grote beker koffie met de kleine of grote padhouder werkt het nu toch prima met 1x drukken op de grote knop. De grote padhoder + twee pads levert je ietsje meer koffie + sterker in de beker dan met de kleine padhouder. Probleem opgelost, mogelijk dat jij en ik toch niet op de grote knop hadden gedrukt. Succes.

Bohemien 29-01-2015

Lange wachttijd tussen twee kleintjes koffie is niet nodig.
Wacht niet op het uitdruppelen maar plaats direct een verse pad, druk op de knop en het apparaat start ogenblikkelijk.

Rudolf Wilschut 28-06-2015

Een dubbele padhouder wil niet zeggen dat deze alleen voor twee kopjes geschikt is. Er zijn bijvoorbeeld ook cappuchino pads te koop waarbij een melkpad zit die je dan samen met de koffiepad in de dubbele padhouder plaatst voor een lekker bakkie cappuchino ;)