Philips Up HD7880/80

Moccamaster KBG 741 AO

8,1

dijjol 29-04-2015 Product half jaar in bezit

4,2
Ik ben zeer slecht tevreden over de senseo up. Als je het apparaat aanzet moet je gelijk het kopje eronder zetten. Als hij opwarmt gaat hij water druppelen dit wordt steeds erger. Dit is nog koud water. Voordat hij klaar is met opwarmen is je halve kopje vol gedruppeld met alleen water. Opgestuurd naar Philips nou zeggen ze dat dit hoort bij dit apparaat. Raar wat in het begin waren het een paar druppeltjes en nu is het een half kopje voordat het apparaat begint.

Heeft iemand hier ook last van?

wilmeedoen19 17-02-2015 Product paar weken in bezit

Ben zeer tevreden over het apparaat. Het ziet er leuk uit en doet waarvoor het gemaakt is. Absoluut minpunt is dat, mocht de watertank kapot gaan, Philips deze niet kan leveren! je wordt met een artikelnummer doorverwezen naar een onderdelenketen die het dus ook niet in het assortiment heeft. Je kan een nieuwe tank wel bestellen maar dat is dus niet online mogelijk. Daarvoor moet je naar een fysieke winkel van de onderdelenketen. Philips kijkt eerst naar de verkoopresultaten van deze toch vrij nieuwe Senseomachine en dan wordt er overwogen om de tank is het assortiment op te nemen. Ik ben hier niet blij mee! Ik vul vanaf heden mijn tank ook met een maatbeker. Neem geen enkel risico.

primulaatje 08-02-2015 Product kwartaal in bezit

Behalve dat de Philips Senseo Up gewoon doet wat ie moet doen, snel een smakelijk bakkie koffie zetten in korte tijd, ben ik zeer gecharmeerd door het fraaie ontwerp van deze Senseo. Erg mooi in al zijn eenvoud!
Het lijkt simpel zo'n ontwerp maar bedenk het maar eens.

birdx 27-01-2015 Product maand in bezit

5,4
als ik het nog eens opnieuw beoordeel begrijp het concept eigenlijk niet van dit model.
het kan maar 1 kopje per keer maken, maar heeft wel een dubbele houder voor 2 Patches?
er zit maar een tuit aan voor 1 kopje, maar 1 beker (= 2 kopjes ineens, kan niet.
waarom niet?
waarom deze beperking?

birdx 18-01-2015 Product maand in bezit

Leuk en handig model.
Maar mogelijkheden te beperkt.
Wachttijd tussen kopjes te lang.
Hoeveelheid koffie niet aan te passen aan kop/beker.
Voor beker 2X opstarten!
Hoogte niet iinstelbaar!
Samen met Tomado melkopschuimer brengt deze wel een goed en heet bakkie koffie.
Mijn half jaar! jonge en peperdure Duo Latte van Senseo gaat de kast in, want te onhandig schoonmaken.
Dit als deze terugkomt van reparatie na al eenmaand wachten!

hetty ockeloen 10-01-2015 Product maand in bezit

twee kopjes gelijktijdig zetten zou wel handig zijn.
Opwarmtijd tussen 2 kopjes duurt net iets te lang om handig te zijn

Skuumkoppe 07-01-2015 Product kwartaal in bezit

Snel en makkelijk een bakje koffie, zeker met koffiepads van DE is dit prima te drinken.De huidige vormgeving spreekt mij aan en de rode kleur geeft een fris tintje aan deet apparaat.

neoceras 07-01-2015 Product kwartaal in bezit

9,6
Uitstekende machine en een grote verbetering in vormgeving, werking en vooral Smaak!
Van de duurzaaamheid kan ik nog niet zovel zeggen dat zal op termijn moeten blijken en de prijs van de koffiepads zou wel wat lager kunnen.
Maar voor de rest is deze machine een grote aanrader

Jan Nagels 30-10-2014 Product maand in bezit

De vormgeving is super. Wel voor alle zekerheid ondersteunen wij het uiteinde van het apparaat, toch wel bang, dat dit mogelijk een zwak punt is. De ondersteuning doen wij als de pad er in ligt en hij dicht geklapt wordt.

wimvt 27-10-2014 Product maand in bezit

Dit is precies de grootte en het model wat ik wilde hebben.
Compact, gebruiksvriendelijk en modern vormgegeven.

bohemien12 29-09-2014 Product maand in bezit

Dit is de 3e keer dat ik gevraagd wordt een beoordeling te geven. Wil best wel een nieuwe positieve reactie geven.

Mijn vorige 8 jaar oude SENSEO had ook de mogelijkheid voor een, matig, espresso kopje koffie.
De SENSEO UP HD levert, middels de keuze knop, een goede espresso waardoor ik minder gebruik behoef te maken van m'n NESPRESSO apparaat voor een echt lekkere en sterke espresso.

Kikker12 24-09-2014 Product maand in bezit

Wij zijn uiterst tevreden over onze Philips Senseo Up. De koffie is altijd lekker warm en is altijd goed van smaak. Met ons oude apparaat kregen wij nog al eens een half kopje, maar nu zijn de kopjes even vol. Voor ons is dit een goede keuze gebleken.

Anoniem 24-09-2014 Product maand in bezit

gaat snel en smaakt lekker.is niet te groot en stijlvol voor in een kleinere keuken, ben zeer tevreden.

JanW Ros 21-09-2014 Product kwartaal in bezit

maakt koffie met een goede smaak die ook nog aan persoonlijke sterkte is aan te passen. mooie compacte vormgeving en lijkt een duurzaam product, enige nadeel is dat je niet weet wanneer die de koffie gaat schenken, dus voor die aangaat moet pad erin en kopje eronder staan.

henkie stoffie1961 09-09-2014 Product paar weken in bezit

Vindt het jammer dat er geen aan uit knop op zit
Hij is wel fijn klein
En de koffie is lekker en goed warm

annemonne 09-09-2014 Product paar weken in bezit

Deze Senseo Up bevalt echt super! Staat onwijs gezellig in de keuken, en maakt hele lekkere koffie! Met één druk op de knop begint het apparaat vanzelf het water te verwarmen en vervolgens de koffie te maken. De koffie wordt heerlijk heet, waardoor de smaak lekker is en je er lekker van kunt genieten! Echt een aanrader :) Minpuntje is dat het apparaat wel echt klein is met een grote diepte, het is wel een beetje een gek gezicht naast het grote koffiezetapparaat..

bohemien12 09-09-2014 Product paar dagen in bezit

Door gebruik te kunnen maken van de keuze knop voor een kleintje koffie geniet ik meer van de sterkere koffiesmaak.
Het gebruiksgemak zit vooral in de handige kleine uitvoering.
De vormgeving was voor mij doorslaggevend om tot de aanschaf over te gaan.

huib12345 07-09-2014 Product paar weken in bezit

in verschil met de Senseo quatro vind ik dat de koffiepads vrij nat uit het apparaat komen uit het andere apparaat kwamen waren de koffie pads vrij droog na het koffie zetten

lupine 07-09-2014 Product paar weken in bezit

heel prettig geen gedoe met knoppen etc.

heeeeeeel gemakkelijk en heeeel snel, een vrolijke kleur,

een uitstekend bakki koffie. dit is en blijft mijn

koffie-potje

knoopzak 07-09-2014 Product maand in bezit

Het duurt telang voor je eenkopje koffie hebt
ende acties dat duurt ook te lang heb nog steets mijn melk opschuimer niet