AEG KF7800 koffiezetapparaat roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG KF7800 koffiezetapparaat roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

erhak72 01-10-2015

Goede machine, warm/hete koffie.
Warmhoudplaatje in te stellen op 3 niveau's.
Goede aroma standaard wil je een pittige bak even je aroma aan passen.
Heerlijk als je s morgens beneden komt dat je de koffie geur tegemoet komt, heerlijk.
Ideaal zowel vast filter die je kunt leeg gooien en uitspoelen en weer gereed voor gebruik of toch met papieren koffie filter te gebruiken.
Leuke vormgeving.

bugsfunny 14-12-2014

Prima koffiezetter die goede hete koffie zet. Voordelen:
Je kunt gebruik maken van het permanente koffiefilter,papieren koffiefilters kunnen ook;
Je kunt 2 smaak sterktes selecteren;
Je kunt 3 warmhoud temperaturen selecteren (tussen 80-90 graden);
Voelt kwalitatief degelijk aan;
Afneembare watertank;
Nadelen:
Priegelknopjes om in te stellen, je moet goede ogen hebben;
Vrij luidruchtig apparaat;
Warmhoud plaat schakelt na 40 minuten uit;
Geen elegant gebouwd model.

bugsfunny 24-07-2015

We schrijven nu 24 juli 2015. Het koffiezetapparaat is inmiddels terug genomen binnen de garantie door de MediaMarkt. We zijn nu ruim 7 maanden verder en van de tevredenheid is niets meer over. Grootste probleem is de afneembare watertank. Deze gaat spontaan scheuren en barsten vertonen tijdens het gebruik, en niet zo'n beetje ook. Medio maart is de watertank kosteloos vervangen binnen de garantie. Medio juli hetzelfde verhaal met de nieuwe watertank. Heb mijn geld terug gekregen en een apparaat van een ander merk aangeschaft.