Philips Up+ HD7884 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 146 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Up+ HD7884 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

rob 14-12-2016

eenvoudig te bedienen, goede koffie

Geschreven voor: Philips Up+ HD7884 zwart

erg makkelijk dat je twee soorten koffie kunt zetten.
je moet wel wennen aan het geluid.
koffie blijft goed warm in de thermoskan.
goed apparaat!

Pluspunten

• twee soorten koffie
  • smal apparaat
  • blijft goed warm

Minpunten

• geluid

Jan 05-11-2016

Mevrouw

Geschreven voor: Philips Up+ HD7884 zwart

We zijn erg tevreden over de kwaliteit van de koffie, zowel de pot als de cups.
Alleen het geluidsniveau is hinderlijk hoog, mijn mede huisgenoten worden er wakker van, ik hoop van harte dat daar nog eens iets aan gedaan kan worden, ik heb het apparaat al op tempex gezet maar geen resultaat

Pluspunten

• Goede koffie
  • 2apparaten in een
  • Gunstige prijs

Minpunten

• Lawaai

mario1964 01-11-2016

koffie apperaat

Geschreven voor: Philips Up+ HD7884 zwart

een fijn apperraat allen jammer dat het waterresevoir klein is. en hij begint meteen te lopen dus moet je eerst de pad of koffiekan eronder zetten.je kunt niet eerst even naar de wc.

Pluspunten

• wisselen van kan of kopje

Minpunten

• klein waterreservoir
  • direct water aanloop

John 1956 17-07-2015
Geschreven voor: Philips Up+ HD7884 zwart

Over de duurzaamheid kan ik nog geen eerlijk oordeel geven , het apparaat is handig en makkelijk te bedienen .

JGZ 05-07-2015
Geschreven voor: Philips Up+ HD7884 zwart

Lekker hete koffie. Heel makkelijk te gebruiken. Perfect voor een persoon. Echt een aanrader. Dik tevreden.

Leeuw31764 24-06-2015
Geschreven voor: Philips Up+ HD7884 zwart

Heel goede koffie, alleen maakt mijn Senseo uno wel veel herrie. Verder is het prima, ik ben er zeer tevreden mee, ondanks de negatieve reviews op het internet, dat de koffie te slap zou zijn

silona 26-05-2015
Geschreven voor: Philips Up+ HD7884 zwart

De mogelijkheden zijn te beperkt, een grote beker eronder kan NIET zonder het lekbakje eronderuit te halen, dus extra schoonmaak werk omdat de machine altijd wel een paar druppels koffie na lekt. Water resevoir niet afneembaar waardoor er altijd water in de tank blijft zitten, kans op basicellen is dus groot!! Geen mogelijkheid om twee koppen koffie te gelijk in te schenken. Ieder kopje duurt ± 45 seconden.

emildewilde 27-05-2015

Hallo Silona,..

Onze Up is gewoon voorzien van een afneembaar waterresevoir anders zou je het hele aparaat onder de kraan moeten houden.

Groeten van Emil,..

getru2 17-05-2015
Geschreven voor: Philips Up+ HD7884 zwart

Goed en makkelijk apparaat neemt weinig ruimte in tevens is de bediening erg makkelijk en ziet hij er mooi uit

ebeau 28-04-2015
Geschreven voor: Philips Up+ HD7884 zwart

Het schoon maken van deze koffieset apparaat is moelijk.Samen met senseo pads is de espresso echt lekker.

HEJM 20-04-2015
Geschreven voor: Philips Up+ HD7884 zwart

Het is een gebruiksvriendelijk apparaat.De koffie is lekker.
Het is niet zo luidruchtig en na gebruik gaat het apparaat ook meteen uit.
Kortom, ik ben echt heel tevreden hierover.

A.Vros 19-04-2015
Geschreven voor: Philips Up+ HD7884 zwart

Mooi klein apparaat die precies doet wat hij moet doen...
Werkt erg makkelijk en de koffie is goed qua temperatuur.
Erg mooi als je niet zoveel koffie drinkt of de enigste bent in huis.
Drink je veel koffie of met meerdere personen, zou ik een ander type kiezen.
De watertank is slechts voor 4 kopjes en je kunt maar 1 kopje per keer zetten.
Voor mij geen probleem, maar voor iemand die veel koffie drinkt is dit denk ik erg lastig.

Ik vind het een erg fijne machine die niet veel ruimte inneemt op het aanrecht en lekkere koffie zet!

henk123hui 19-04-2015
Geschreven voor: Philips Up+ HD7884 zwart

DE mogelijkheden zijn prima, door te spelen met de waterhoeveelheid kan de smaak nog verder worden aangepast met dezelfde koffiepads.

Marleen_T 22-02-2015
Geschreven voor: Philips Up+ HD7884 zwart

Ik ben erg tevreden over mijn Senseo Up! Makkelijk in gebruik, goed schoon te houden en lekkere koffie. Ook de compactheid is een groot pluspunt, hij neemt niet veel ruimte in beslag op het aanrecht. Het enige nadeel is het kleine waterreservoir. Je dient vaak water bij te vullen, ongeveer na drie grote koppen.

Audrey Angela 03-02-2015
Geschreven voor: Philips Up+ HD7884 zwart

Het is een handig eenvoudig apparaat. Voor een 1 persoonshuishouding uiterst geschikt. Ik vul het water bij door mijn waterkoker te gebruiken zodat ik niet steeds het tankje er af moet halen. Jammer dat deze niet in de kleur roze te krijgen is.

Fox23 27-01-2015
Geschreven voor: Philips Up+ HD7884 zwart

Leuk klein apparaatje! Makkelijk voor als je niet zo veel koffie drinkt. Niet handig als je heel veel visite krijgt, maar dat weet je als je hem koopt.

jolandajole 15-01-2015
Geschreven voor: Philips Up+ HD7884 zwart

Compact apparaat. Niet zo handig dat je hem niet gewoon aankunt zetten, maar per kopje aan moet zetten. Ook vind ik het niet handig dat je er niet 2 tegelijkertijd kunt zetten. Daarom vind ik de keuze tot grote of klein kopje overbodig. Dat gebruik je gewoon niet. Jammer!

Audrey Angela 03-02-2015

Ik vind de keuze een groot of klein kopje niet overbodig, het is maar net hoeveel koffie je drinkt in 1 keer. Van te voren weet je dat je maar 1 kopje tegelijk er onder kan zetten. Ik vind het juist handig dat ik maar 1 keer op het knopje hoeft te drukken en aks deze warm is komt de koffie er van zelf uit. Bij andere apparaten moet je op een knopje drukken en als deze warm is weer op 1 knopje voor 1 of 2 knopjes.

therlaar 14-01-2015
Geschreven voor: Philips Up+ HD7884 zwart

Het is een modern vormgegeven koffiezetapparaat dat weinig ruimte nodig heeft. Het heeft geen extra mogelijkheden. De smaak van de koffie bepaal je zelf door te experimenteren met diverse koffiesoorten. Die zijn er voor de Senseo te kust en te keur. Overigens zijn wij Nespresso drinkens, maar voor de snelle kop koffie drinken wij Senseo...

CarolaSabic 11-01-2015
Geschreven voor: Philips Up+ HD7884 zwart

Van mij had het reservoir wel wat groter gemogen, aan de andere kant gebruik je nu natuurlijk wel steeds vers water :)

Daeltje 08-01-2015
Geschreven voor: Philips Up+ HD7884 zwart

Nadat mijn oude kofiepadapparaat zijn diensten had bewezen,besloot ik om de senseo up te nemen,mede vanwege de gratis melkopschuimeraktie die toen gaande was.Die combinatie bleek ideaal te zijn,in een handomdraai een heerlijk kopje latte maciato.
De up is handig klein,neemt dus weinig plaats in.Een klein nadeel is het kleine reservoir,maar de snelheid van het zetten van een kopje kofie compenseert het bijvullen van het reservoir,kortom,ben ik zeer tevreden met mijn up.

59EHBO 07-01-2015
Geschreven voor: Philips Up+ HD7884 zwart

vormgeving is small ,makkelijk voor een klein aanrecht en de senno altijd uitgaat als hij klaar is en lekkere koffie geeft welk merk je ook gebruikt het maakt niet uit

gineke52sleeboom 07-01-2015
Geschreven voor: Philips Up+ HD7884 zwart

Doet wat het moet doen. Gemakkelijk in gebruik. Apparaat is ook eenvoudig schoon te maken. Melkopschuimer ideaal erbij. Lekkere koffie.

emildewilde 07-01-2015
Geschreven voor: Philips Up+ HD7884 zwart

Over smaak valt altijd wat te twisten daar die niet voor een ieder lelijk is, wel zijn er veel mogelijkheden van Senseo keuze. De mogelijkheden verschillen niet veel van een 2 kops machine behalve dat het iets meer tijd neemt voor het zetten van 2 kopjes. De vormgeving gaf voor ons ce doorslag, het is een klein model en daardoor goed inpasbaar in onze caravan. Het gebruiksgemak van deze Up wijkt niet veel af van onze Twist.

js1958 07-01-2015
Geschreven voor: Philips Up+ HD7884 zwart

Je kunt er een lekker bakje koffie mee zetten uiteraard bepaal je zelf welke pads je gebruikt , het enige minpunt vindt ik dat de koffie niet erg warm is .

Jipje 07-01-2015
Geschreven voor: Philips Up+ HD7884 zwart

Het apparaat heeft een leuke uitstraling, geeft kleine hoeveelheden koffie om een mokje te vullen moet je 2 keer op de grote mok(knop) drukken en dat duurt even, het apparaat moet zich elke keer opnieuw opwarmen, als je eindelijk de koffie mokje gevuld hebt is die niet echt warm meer.
Als ik dat van te voren geweten had, had ik het apparaat nooit aangeschaft!
Heb ook gauw weer een klassieke Senseo gekocht.

Eleo Nora 07-01-2015
Geschreven voor: Philips Up+ HD7884 zwart

lekker makkelijk, klein, fraai en mooi vormgegeven Senseo, gelukkig is het waterreservoir behandeld met iets dat het niet snel verkalkt. ben nog altijd superblij met deze Senseo.