Philips Up+ HD7884/60

servings/koffiepads
Philips Up HD7880/81

Jan 05-11-2016 Product paar maanden in bezit

Mevrouw

We zijn erg tevreden over de kwaliteit van de koffie, zowel de pot als de cups.
Alleen het geluidsniveau is hinderlijk hoog, mijn mede huisgenoten worden er wakker van, ik hoop van harte dat daar nog eens iets aan gedaan kan worden, ik heb het apparaat al op tempex gezet maar geen resultaat

Pluspunten

• Goede koffie
  • 2apparaten in een
  • Gunstige prijs

Minpunten

• Lawaai

mario1964 01-11-2016 Product paar weken in bezit

koffie apperaat

een fijn apperraat allen jammer dat het waterresevoir klein is. en hij begint meteen te lopen dus moet je eerst de pad of koffiekan eronder zetten.je kunt niet eerst even naar de wc.

Pluspunten

• wisselen van kan of kopje

Minpunten

• klein waterreservoir
  • direct water aanloop

John 1956 17-07-2015 Product maand in bezit

Over de duurzaamheid kan ik nog geen eerlijk oordeel geven , het apparaat is handig en makkelijk te bedienen .

JGZ 05-07-2015 Product maand in bezit

Lekker hete koffie. Heel makkelijk te gebruiken. Perfect voor een persoon. Echt een aanrader. Dik tevreden.

Leeuw31764 24-06-2015 Product maand in bezit

Heel goede koffie, alleen maakt mijn Senseo uno wel veel herrie. Verder is het prima, ik ben er zeer tevreden mee, ondanks de negatieve reviews op het internet, dat de koffie te slap zou zijn

silona 26-05-2015 Product maand in bezit

6,5
De mogelijkheden zijn te beperkt, een grote beker eronder kan NIET zonder het lekbakje eronderuit te halen, dus extra schoonmaak werk omdat de machine altijd wel een paar druppels koffie na lekt. Water resevoir niet afneembaar waardoor er altijd water in de tank blijft zitten, kans op basicellen is dus groot!! Geen mogelijkheid om twee koppen koffie te gelijk in te schenken. Ieder kopje duurt ± 45 seconden.

getru2 17-05-2015 Product paar weken in bezit

Goed en makkelijk apparaat neemt weinig ruimte in tevens is de bediening erg makkelijk en ziet hij er mooi uit

ebeau 28-04-2015 Product kwartaal in bezit

7,4
Het schoon maken van deze koffieset apparaat is moelijk.Samen met senseo pads is de espresso echt lekker.

HEJM 20-04-2015 Product half jaar in bezit

Het is een gebruiksvriendelijk apparaat.De koffie is lekker.
Het is niet zo luidruchtig en na gebruik gaat het apparaat ook meteen uit.
Kortom, ik ben echt heel tevreden hierover.

A.Vros 19-04-2015 Product kwartaal in bezit

Mooi klein apparaat die precies doet wat hij moet doen...
Werkt erg makkelijk en de koffie is goed qua temperatuur.
Erg mooi als je niet zoveel koffie drinkt of de enigste bent in huis.
Drink je veel koffie of met meerdere personen, zou ik een ander type kiezen.
De watertank is slechts voor 4 kopjes en je kunt maar 1 kopje per keer zetten.
Voor mij geen probleem, maar voor iemand die veel koffie drinkt is dit denk ik erg lastig.

Ik vind het een erg fijne machine die niet veel ruimte inneemt op het aanrecht en lekkere koffie zet!

henk123hui 19-04-2015 Product half jaar in bezit

9,4
DE mogelijkheden zijn prima, door te spelen met de waterhoeveelheid kan de smaak nog verder worden aangepast met dezelfde koffiepads.

Marleen_T 22-02-2015 Product kwartaal in bezit

Ik ben erg tevreden over mijn Senseo Up! Makkelijk in gebruik, goed schoon te houden en lekkere koffie. Ook de compactheid is een groot pluspunt, hij neemt niet veel ruimte in beslag op het aanrecht. Het enige nadeel is het kleine waterreservoir. Je dient vaak water bij te vullen, ongeveer na drie grote koppen.

Audrey Angela 03-02-2015 Product half jaar in bezit

Het is een handig eenvoudig apparaat. Voor een 1 persoonshuishouding uiterst geschikt. Ik vul het water bij door mijn waterkoker te gebruiken zodat ik niet steeds het tankje er af moet halen. Jammer dat deze niet in de kleur roze te krijgen is.

Fox23 27-01-2015 Product paar weken in bezit

Leuk klein apparaatje! Makkelijk voor als je niet zo veel koffie drinkt. Niet handig als je heel veel visite krijgt, maar dat weet je als je hem koopt.

jolandajole 15-01-2015 Product kwartaal in bezit

Compact apparaat. Niet zo handig dat je hem niet gewoon aankunt zetten, maar per kopje aan moet zetten. Ook vind ik het niet handig dat je er niet 2 tegelijkertijd kunt zetten. Daarom vind ik de keuze tot grote of klein kopje overbodig. Dat gebruik je gewoon niet. Jammer!

therlaar 14-01-2015 Product maand in bezit

Het is een modern vormgegeven koffiezetapparaat dat weinig ruimte nodig heeft. Het heeft geen extra mogelijkheden. De smaak van de koffie bepaal je zelf door te experimenteren met diverse koffiesoorten. Die zijn er voor de Senseo te kust en te keur. Overigens zijn wij Nespresso drinkens, maar voor de snelle kop koffie drinken wij Senseo...

Daeltje 08-01-2015 Product kwartaal in bezit

Nadat mijn oude kofiepadapparaat zijn diensten had bewezen,besloot ik om de senseo up te nemen,mede vanwege de gratis melkopschuimeraktie die toen gaande was.Die combinatie bleek ideaal te zijn,in een handomdraai een heerlijk kopje latte maciato.
De up is handig klein,neemt dus weinig plaats in.Een klein nadeel is het kleine reservoir,maar de snelheid van het zetten van een kopje kofie compenseert het bijvullen van het reservoir,kortom,ben ik zeer tevreden met mijn up.

js1958 07-01-2015 Product kwartaal in bezit

Je kunt er een lekker bakje koffie mee zetten uiteraard bepaal je zelf welke pads je gebruikt , het enige minpunt vindt ik dat de koffie niet erg warm is .

sputnick24 01-01-2015 Product paar weken in bezit

Heb geen opmerkingen ben gewoon heel tevreden en ben al meer dan 12 jaar gebruiker van een Senseo machine

WilVeldhoven 30-12-2014 Product maand in bezit

Mooie vormgeving, klein, stabiel. Waterreservoir is gemakkelijk te hanteren, maar wel snel te klein.