Philips Senseo HD7857 zwart, titanium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 139 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Senseo HD7857 zwart, titanium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Danny 17-03-2017

Goede schuimlaag en hete koffie!

Geschreven voor: Philips Senseo HD7857 zilver

Gister gekocht en direct getest, heerlijke koffie en cappuccino (goed heet) makkelijk in gebruik en alles kan uit elkaar en zo de vaatwasser in.

Pluspunten

• Hete koffie
  • Dikke schuimlaag
  • Gaat na 15 min vanzelf uit
  • Alles kan uit elkaar en in vaatwasser

Minpunten

• Waterkan had groter gemogen

Elly 10-02-2017

Senseo

Geschreven voor: Philips Senseo HD7857 zilver

Helemaal het einde cappuccino in een hand omdraai fijn apparaat voor redelijk prijs.
Plus warme melk en lekkere espresso.

jak 17-01-2017

letters en symbolen slijten snel weg

model is mooi en ij heb altijd philips koffiezet machines gekocht koffie is ook lekker warm maar letters en symbolen slijten snel en je weet niet meer waar je moet drukken

mjtje1960 30-07-2017

Hoe snel verdwijnen de symbolen? Wat kan je er aan doen?

adrie3 12-11-2016

Heel goeie koffiemachine

Prijs apparaat en prijs pad heel goed, smaak en onderhoud heel goed .
( en geen drap ! )

Veel mensen hebben opmerkingen over het schoonmaken .
Melk is een " levend" produkt wat bederft
Als het buiten de koelkast staat , in de onderdelen of slang .
Daar kan deze machine niks aan doen .

Ik werk met een extra setje onderdelen .

1x kapot geweest , binnen 10dagen gerepareert !

Pluspunten

• "Verse" koffie in filter
  • Verse melk
  • Geen drap
  • Verse warme chocomelk
  • Verse warmemelk

Minpunten

Janzelf 06-07-2016

Perfecte koffiemachine

Geschreven voor: Philips Senseo HD7857 zilver

Apparaat nu een week in huis en alle koffiesoorten gedronken. Smaak is wat mij betreft iets beter dan gewone senseo.
Makkelijk wat betreft schoonhouden en makkelijk in gebruik, mede doordat je een pak melk zo uit de koelkast ernaast kan zetten.
Is war mij betreft en hele goede aankoop geweest en zijn geld zeker waard.

Andre 30-05-2016

Mooi apparaat 1 opmerking

Geschreven voor: Philips Senseo HD7857 zilver

Top apparaat kan veel en doet het goed en snel.
Een opmerking, Waterreservoir van dit type is helaas veel te klein.
Na 2 mokken koffie moet ik alweer bijvullen.
Had graag gezien dat dit aangepast wordt.

robdevet 04-03-2016
Geschreven voor: Philips Senseo HD7857 zilver

Heerlijke koffie, heerlijke cappuccino echt een verademing dit apparaat! gewoon 1 smaak simpele koffie halen, een pak melk eraan knopen en de lekkerste cappuccino :-). Zelfs mijn vader die daar niets van moet hebben vraagt om meer dan 1 kopje dus wat mij betreft enorm geslaagd.
De onderdelen uit elkaar halen om de melk zaken schoon te maken gaat ook erg eenvoudig en weerhoud mij ook niet om vaak de cappuccino zelf te maken.
De actie van 50 euro gratis koffie was ook snel geregeld en goed geslaagd het verrassingspakket zat echt bomvol koffie!!!

Hanneke 23-02-2016
Geschreven voor: Philips Senseo HD7857 zilver

Mijn Philips HD7857/50 Senseo Latte Duo bevalt me tot nu toe uitstekend. Lekkere koffie. Ook de cappuccino en de andere keuzes smaken heel goed. De koffie is lekker warm en het apparaat is goed en gemakkelijk schoon te maken.

raddrijer 11-02-2016
Geschreven voor: Philips Senseo HD7857 zilver

Philips HD7857/20 is een zeer goede vervanging van onze oude Senseo. Aangezien er nu geen apart reservoir is de melk, maar deze rechtstreeks uit het pak genomen kan worden is de Caffe Latte en de cappuccino nu nog lekkerder. De gewone koffie kun je zelfs op sterkte instellen en ook een espresso maken kan.

Ruud 04-02-2016
Geschreven voor: Philips Senseo HD7857 zilver

Goede handige automaat die lekker hete koffie maakt voor ieders smaak. Eenvoudig te bedienen en makkelijk schoon te maken. De automaat is niet te groot en past in ieder interieur. Snel warm en gaat schakelt uit zichzelf weer uit.

Ger60 01-02-2016
Geschreven voor: Philips Senseo HD7857 zilver

Prima apparaat en maakt heerlijke koffie producten. Een minpunt = Watertank is aan de kleine kant. Komen er grotere op de markt ?
Verder een sierstuk voor je keuken. Tip. Melkopschuimer dagelijks goed reinigen.Kleine moeite :)

Hakfoort 30-01-2016
Geschreven voor: Philips Senseo HD7857 zilver

Een leuk en mooi compact apparaat met diverse mogelijkheden, met volautomatische melkopschuimer. Een echte aanrader. Mijn vorige senseo heb ik inmiddels 15 jaar en doet het nog steeds!

Carla 26-01-2016
Geschreven voor: Philips Senseo HD7857 zilver

Hij doet het goed, handig en de cappuccino is zalig, alleen koekt het slangetje aan van de melk en met doorspoelen krijg ik hem niet schoon,kan iemand mij hiervoor een tip geven? Voor de rest is hij super!

Genieter 26-01-2016

Dat probleem had ik ook vandaar dat ik water heb gekookt in de waterkoker en daar de tuit van het slangetje in gedaan en doorgespoeld. Ging goed geen probleem meer. Slangetje moet wel regelmatig worden doorgespoeld.

Genieter 25-01-2016
Geschreven voor: Philips Senseo HD7857 zilver

Goede smaak koffie. Vind het alleen moeilijk om twee mokken op het plateau te zetten als je gewone koffie wilt. Dan moet het slangetje worden verwijderd. In sommige reviews staat dat je chocolademelk kan maken, zou graag willen weten hoe dat kan.

Douwe Egbers zou er goed aan doen om de karamelkoffie in de winkels te zetten is echt HEERLIJK. Met de karamel smaak kun je ook karamel cappuccino en machiatto/latte maken.

Peet 22-01-2016
Geschreven voor: Philips Senseo HD7857 zilver

Tot dusver zeer tevreden, lekkere smaak en goed warm. Het design mag er wezen.Nog een voordeel zijn de instellingsknopjes voor soort koffie en hoeveelheid koffie.

Emiel 21-01-2016
Geschreven voor: Philips Senseo HD7857 zilver

Wij zijn heel tevreden over Philips Koffiepadmachine vanwege de vormgeving maar vooral de smaak van een lekker bak koffie.

Veertje84 18-01-2016
Geschreven voor: Philips Senseo HD7857 zilver

Super goede schuimlaag op de latte en capuccino, net zoals in een restaurant! Werkt gemakkelijk met n pak volle melk dat je daarna weer terug in de koelkast zet. Alle onderdelen zijn goed schoon te maken. Koffie is goed warm en je hebt ook veel afwisseling in koffie door de verschillende Senseo pads. Ik ben zeer tevreden!!

pamelaesmee 18-01-2016
Geschreven voor: Philips Senseo HD7857 zilver

Wat een mooi apparaat lekkere koffie capetino enz mooi in de keuken makkelijk zo schoon zo fijn in gebruik heel blij mee eindelijk een mooie machine

Myranda 16-01-2016
Geschreven voor: Philips Senseo HD7857 zilver

Mooi vormgegeven apparaat dat heerlijke koffie maakt. Ook de speciale koffies zijn heerlijk. Apparaat biedt de mogelijkheid voor gewone en extra sterke koffie, capuccino, latte machiatto en cafe au lait. Ook alleen warme melk is mogelijk. Minpuntje: het schoonmaken na gebruik van melk zou iets handiger kunnen.

spectre0702 15-01-2016
Geschreven voor: Philips Senseo HD7857 zilver

Supermachine en ben er heel blij mee, als hij ook zolang mee gaat als mijn vorige senseo is hij qua duurzaamheid ook nog perfect.
Het toestel heeft slechts 1 nadeel (vind ik) en dat is het kleine waterreservoir.

Peter Camerik 15-01-2016
Geschreven voor: Philips Senseo HD7857 zilver

Door het kunnen aanpassen van de hoeveelheid koffie, is de smaak behoorlijk te beïnvloeden. De melkopschuimer is TOPPIE. Ben echt in mijn nopjes met het apparaat.

Ed 15-01-2016
Geschreven voor: Philips Senseo HD7857 zilver

Mooi product met prima mogelijkheden, afstelling hoeveelheid van de koffie is beperkt. smaak is prima bediening is eenvoudig en reiniging is simpel. Melk gedeelte wel dagelijks reinigen, maar dat is dan ook eenvoudig. wij zijn er blij mee.

306007 12-01-2016
Geschreven voor: Philips Senseo HD7857 zilver

Redelijke prijs voor een niet al te gelikt en luxe apparaat, maar hoe dan ook met een prima en bijzonder smakelijk resultaat. Heerlijk.
Voor de latte machiato adviseren wij de Senseo extra strong, vanwege de ruime hoeveelheid melk, waarmee deze lekkernij wordt bereid.

Artie Sibbald 10-01-2016
Geschreven voor: Philips Senseo HD7857 zilver

Het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk en eenvoudig in onderhoud. Fantastisch zo'n klein apparaat met zoveel verschillende mogelijkheden voor koffie.
Alleen de smaak van normale koffie is iets aan de slappe kant, maar smaken verschillen natuurlijk.

Jacqueline de Maar 09-01-2016
Geschreven voor: Philips Senseo HD7857 zilver

Smaak is heerlijk, alleen het schoonmaken en dan vnl het uit en in elkaar zetten van het systeem is lastig.