AEG KAM 300 zwart, roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG KAM 300 zwart, roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,4

tonia 13-09-2018

Slecht apparaat. Koop gewone machine en koffiemolen.

Maalsysteem werkt niet naar behoren. Koop een gewone koffiemolen en een simpel koffie apparaat. Na een half jaar werkt het maalsysteem niet meer. Gepoetst , gereinigd. Niks helpt.

Pluspunten

• lJe kan koffie gemalen koffie zetten
  • Je kan koffie zertten.

Minpunten

• Bonen ding werkt niet.

Prullaria eerste klas 20-08-2017

De nr 1 onder de prullen

We hebben dit apparaat 1 week gebruikt. Helaas kon ik geen 0 als cijfer geven.
Gelukkig heb ik wat ICT ervaring want mijn partner snapte het programma niet (hbo)
Wel na deze eerste week hebben we gelijk een nieuw apparaat gekocht, een Melta cafeo Solo bonen machine. Een top apparaat en muisstil.
De AEG is een prul eerste klas. Veeeel lawaai - veeeel Stoom en de koffie is niet te pruimen.
Het lijkt meer op een stoomreiniger dan op een koffie zetter. Hier betaal je dan ook nog eens
€ 170,= voor. Miskoop van de eeuw.
Nu ongeveer drie jaar zeer intensief gebruik, (bedrijfsmatig) is onze melita ten einde.
Noodgedwongen haalden wij de AEG van zolder.
Ff schoon maken en opnieuw geprobeerd koffie te zetten met dit apparaat.
Wederom een stoommachine eerste klas en ruim een cijfer 10 hiervoor.
Koffie........ nee dat kwam er niet uit. Teer, ja dat wel.
Deze gaat naar de milieustraat en dus niet naar de kringloop we willen dit niemand aan doen.
AEG haal dit apparaat terug uit de winkel en maak er een stoomreiniger van.
Tip: koop dit apparaat niet. Zeer luidruchtig en zeer veel stoom en zeer slechte koffie.
Gr. Jan

Pluspunten

• Veel stoom maakt je meubel oid goed schoon
  • Mooie kan

Minpunten

• Alles

L.J.Huizing 10-05-2017

Lawaaimachine

Zeer luidruchtige maalinrichting, waarvan de afsluiter onvoldoende afdicht waardoor het achtergebleven condenseert en voor verstoppingen zorgt. de hoeveelheid water moet zelf worden bepaald. Servicedienst reageert op klachten met "Stuur maar op"

Pluspunten

• goedkoop
  • leuk design

Minpunten

• luidruchtig
  • vaak verstopte koffietoevoer

cas Boots 27-12-2016

Verse koffie

Gezien de prijs is dit een prima investering. De geur van vers gemalen koffie en bovenal de smaak daarvan is iets wat ik al een tijd niet meer ervaren heb. Heb gelijk mijn senseo de deur uit gedaan.

Pluspunten

• draaivoet voor makkelijk bijvullen
  • groot bonenreservoir

Minpunten

• licht lawaaiig tijdens het malen

HO 10-07-2016

Perfect apparaat

Ik snap alle negatieve reacties niet goed, ik vind het een super koffiemachine!
1 keer per maand gebruik ik speciale korrels om het maalgedeelte schoon te houden.
Er wordt een kwastje bijgeleverd om het kanaal schoon te maken, als je dat gewoon regelmatig doet is dat een klein werkje en dan koekt er niks aan!
Het klepje moet je natuurlijk aan de onderkant ook af en toe schoonmaken met een vochtige doek maar ook dat is geen grote klus!
Mijn advies voor deze koffiemachine is wel om een sterke smaak bonen te gebruiken, ik haal zelf gewoon koffiebonen bij de Lidl, na verschillende soorten geprobeerd te hebben is de koffie hiervan gewoon het lekkerst!

B Born 13-03-2016

Niet kopen

Heb het apparaat nu 3 maanden,gebruik alleen nog met gemalen koffie de maalfunctie is een drama. Het kanaal is zeer snel verstopt en moeilijk te reinigen. Had beter een standaard koffiezetter kunnen kopen. Dacht met dit apparaat verse koffie te kunnen zetten maar helaas een misser van AEG.

wes 02-02-2016

voor een gerenormeerd merk als AEG is dit koffie zet apparaat een regelrechte mispieper na 1 of 2 keer koffie zetten zit het maal kanaal verstopt en doet hij het niet meer .
schoonmaken is een kledderboel en er gaat een flinke hoeveelheid koffie verloren .
gezien de vrij hoge prijs mag je toch wel wat verwachten maar helaas .
géén aanrader.

B Born 24-11-2015

Na 2 weken alleen nog slappe koffie, oorzaak is het kanaal waar de gemalen koffie door naar het filter moet. Door het vocht gaat de koffie aankoeken in het kanaal is zeer moeilijk schoon te maken. Zou handig zijn als dit gedemonteerd kan worden om goed schoon te maken. Ga nu maar gemalen koffie gebruiken maar dat is niet de bedoeling van dit apparaat. Kijk het nog even aan en overweeg terug te gaan. € 169,00 voor een slecht apparaat.

A.Lere 16-11-2015

als hij koffiemaal dan word het nat in de bonenmaler en gaat het klepje niet open kan de koffie niet in de filter dan bijf de koffie inde maler zitten en heb je water inde kan het kom door stoom heb hem 6 weken en zet 2x daags koffie breng hem terug moet hem niet meer hebben ik wil een goede koffie machine en mij niet ergeren om dat hij het niet doet kost daar veel te veel voor

d.oudeman 06-05-2014

We hebben 2 exemplaren gehad die het allebei na 3 maanden begaven. Gaf alleen maar nog stoom en dat sloeg door in het display. Erg jammer want zet verder goede koffie. Nu op zoek naar een ander merk en dat is niet zo eenvoudig.

jooppie 04-02-2014

We hebben dit apparaat nu sinds 3 maanden. Helemaal prima maar vandaag gaf hij de geest. Kunnen we weer met dat ding slepen om te laten repareren. Dit verwacht je niet van dit kwaliteitsmerk.

jooppie 21-02-2015

inmiddels heeft binnen 12 maanden nummer 2 ook de geest gegeven. Koffie wordt gemalen maar belandt niet in de filter zak. Zelden zo een stuk schrot gekocht als deze rommel. Voor dat geld mag je veel meer verwachten. Doodzonde van je geld, ondanks dat dit apparaat heerlijke koffie zet.