Philips HD6592 zwart, roestvrijstaal

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 44 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD6592 zwart, roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

jb 04-03-2024

ontzettend veel pech

Helaas is onze vorige Senseo switch stuk gegaan door dat die niet meer warm werd en op den duur geen water mee uit kwam, hij was ook 8 jaar oud.
nieuwe besteld deze kwam water uit de onderkant vandaan, andere gekregen die maakte een lawaai dat je er van schrikt, gebeld laten horen ook terug gestuurd weer een nieuwe besteld maar die maakt ook een ontzettende lawaai. Het lijkt wel als die koffie wil geven na het opwarmen en knal geeft en daarna komt de koffie uit.
ook trilt me beker onder de padshouder vandaan.
dus deze gaat ook weer terug.
weet iemand hier raad mee?
het is z'n fijn apparaat maar niet met zo veel lawaai.

Pluspunten

• compact
  • handig 2 in 1

Minpunten

• veel lawaai
  • beker trilt onder de houder vandaan

Lioness50 09-11-2023

bevalt goed als filterapparaat, minder als pad-apparaat

Gekozen omdat ik ook een filterapparaat wilde. Minimum-waterhoogte is te snel bereikt, er is dan nog bijna de helft van de container aan water, zegt dan al dat er te weinig water in zit. Werkt verder prima

Minpunten

• te snel minimum waterpeil bereikt

v******@k********* 28-10-2023

Senseo Philips prima

Ik ben zeer tevreden over dit apparaat, koffie is warm , ziet er goed uit past in de keuken op het aanrecht, en neemt weinig plaats in. ik heb een goede keuze gemaakt.

Marjan 04-08-2023

Handig apparaat, mooi design

Handig formaat, mooi design, makkelijk schoon te maken en houden.
Apparaat is prima te gebruiken in een kleinere keuken.
Wij zijn om 😄

• Handig in gebruik

Marjan1986 01-08-2023

Makkelijk in gebruik

Met veel plezier heb ik de senseo switch mogen testen.  De combinatie van pads en filterkoffie is voor ons een echte uitkomst. Mijn man en ik zijn van de pads, lekker snel en makkelijk maar met visite is de filter koffie functie een echte uitkomst! De koffie is beide keren snel gezet en is heerlijk warm. Ook de smaak is super, echt koffie. Het omzetten van pads naar filter is met een paar simpele handelingen zo gedaan en de koffie blijft goed warm in de koffie kan. Ook neemt de senseo switch niet veel ruimte in op het keukenblad en heeft een mooi en strak design. De senseo switch is zijn geld zeker waard en raad ik dan ook aan.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Warme koffie

Minpunten

• Cappuccino houder lekt lang door

linglchoy@gmail.com 30-07-2023

Handig 2 in 1 koffieapparaat

Dit apparaat heb ik ontvangen om te mogen testen. Ik moet zeggen dat dit apparaat echt handig is. Je kan kiezen uit koffiepad of filterkoffie en dat in 1 apparaat! Het is een smal apparaat en past in alle keuken van klein tot groot. Het is licht van gewicht en het model is mooi om te zien. Ik heb al ervaring met Senseo koffiepad maar nog nooit met een filterkoffie maken. Koffie zetten is heel makkelijk. Het duurt wel even voordat de koffie klaar is. Je proeft de smaak, is zo goed als de koffie die ik buitenshuis koop! Enige nadeel is dat het apparaat lawaai maakt tijdens het koffie zetten maar dat vind ik niet storend. Verder is het een goed apparaat.

Pluspunten

• 2 in 1 apparaat
  • Licht van gewicht

Minpunten

• lawaai

Hillie 30-07-2023

Een aanrader !

Wij vinden deze Senseo switch een erg handig apparaat, Een bakje koffie of een kan het maakt niets uit . De koffie is altijd lekker en warm . Voor ons zou deze Senseo ook fijn zijn om op de camping te gebruiken . Een apparaat in plaats van twee. Wat wel wat tegenvalt is de ruimte die het nodig is op het aanrecht. Je gebruikt of de pad houders en een lekbak , of de koffiekan met filter. Voor de spullen die je niet gebruikt moet je ruimte zoeken. Energiezuinig is de Senseo ook, hij schakelt gelijk na het zetten uit wat wel fijn is. Het is gewoon ook nog een heel mooi apparaat om mee te pronken op je aanrecht. We hebben de Senseo twee weken mogen testen en zijn zeker niet teleurgesteld.

Pluspunten

• Twee en een

Minpunten

• het geluid

m****@l****** 28-07-2023

fijne combinatie in 1 apparaat

Ik ben echt heel blij met deze nieuwe test aanwinst .

Ik wist niet dat de combi bestond , maar met mij en mijn man als combi echt ideaal.

Ik drink in de ochtend graag in de haast een pad koffie en mijn man gaat echt voor de filter . Wij wisselen in de ochtend dus al af. Het apparaat is heel makkelijk aan te passen en de koffie is snel gezet. Door de wisseling hebben we wel te maken vet veel losse onderdelen ( kan, deksel, filterhouder, lekschaal, 2x pad houder). Ik zou een houder wel waarderen voor alle onderdelen .

We schrokken de eerste paar keer wel echt van het geluid / herrie , maar het went snel , duurt niet lang en de koffie is super snel gezet . Ik vindt het heel fijn dag ik 1 keer op de knop hoef te drukken en dat hij bij opgewarmd dan automatisch gaat zetten .

Wij zijn onder de indruk van de temperatuur van de koffie en hoelang hij warm blijft.

Heerlijk om koffie te kunnen zetten voor een gezelschap veel fijner dan losse kopjes te zetten.

Het snoer vindt ik wat aan de korte kant dus controleer even vooraf of hij op het gewenste plekje past ook omdat de Senseo wat lager is dan dat ik vooraf dacht.

Ik vindt de prijs echt we oké wij zijn echt heel enthousiast dus raad hem zeker aan.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Snelheid zetten koffie
  • Weinig handelingen
  • Koffie blijft lang heet
  • Grotere en kleinere hoeveelheden te zetten

Minpunten

• Kort snoer
  • Lawaai
  • Lang
  • Veel losse onderdelen

Marjan1986 26-07-2023

Gebruiksvriendelijk koffiezetapparaat

Met veel plezier heb ik de senseo switch mogen testen. De combinatie van pads en filterkoffie is voor ons een echte uitkomst. Mijn man en ik zijn van de pads, lekker snel en makkelijk maar met visite is de filter koffie functie een echte uitkomst! De koffie is beide keren snel gezet en is heerlijk warm. Ook de smaak is super, echt koffie. Het omzetten van pads naar filter is met een paar simpele handelingen zo gedaan en de koffie blijft goed warm in de koffie kan. Ook neemt de senseo switch niet veel ruimte in op het keukenblad en heeft een mooi en strak design. De senseo switch is zijn geld zeker waard en raad ik dan ook aan.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Warme koffie

Minpunten

• Cappuccino houder lekt lang door

Ivonne1980 20-07-2023

Prima apparaat voor groot en klein

Hij is echt ideaal omdat je als je alleen koffie drinkt je dan een pad kunt gebruiken en mocht er een grote groep komen dan kun ken een pot koffie zetten die het ook nog warmhouder. Enige nadeel is dat hij wel wat lawaai maakt net koffie zetten

Pluspunten

• Voor grote en kleine groepen
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Maakt veel lawaai

f**************@g******** 09-12-2022

Super koffie

Mooi apparaat doet wat hij moet doen ,! Wanneer hij koffie heeft gegeven slaat hij meteen af , goed voor het milieu

Pluspunten

• Hete koffie
  • Slaat of meteen af na het geven van de koffie
  • Mooi model
  • Drie sterktes

Minpunten

• Iets te klein water reservoir

Esther 11-07-2022

Handig oor een klein huishouden

Heel fijn koffiezetapparaat.

Je kunt makkelijk je senseo zetten en ook heel simpel gaan voor een sterker kopje senseo door 2x op het knopje te drukken
Om een pot koffie te zetten hoef je alleen maar de senseopadhouder eruit te halen en het plateautje simpel er af te pakken. Vervolgens kun je een pot filterkoffie zetten. Hier maakt het toestel wel wat lawaai maar niet hinderlijk vind ik.
Het apparaat schakelt zichzelf uit nadat je koffie hebt gezet dus ook erg energievriendelijk.
Ik ben heel tevreden.

Pluspunten

• Makkelijk wisselen van pad naar filterkoffie
  • Schakelt meteen uit na koffie zetten
  • Met functie om senseo sterker te zetten

Minpunten

• Vrij lawaaiig als je filterkoffie zet.

Hanneke 24-03-2022

Senseo Switch

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Voor mij is het even wennen. De senseo neemt een heel andere ruimte in beslag dan de bekende oudere versie. Het langwerpige slanke model is super mooi ontworpen, je hoort hem in tegenstelling tot de oudere versies bijna niet. Ook is het handig dat ie na gebruik gelijk uitgaat. Tot nu toe erg tevreden.

Pluspunten

• Vernieuwd model
  • Bijna geen geluid
  • Energiebesparing

Minpunten

• Neemt anders de ruimte in beslag
  • Geen verstelbare mond in hoogtes

Schorpioenrat 05-01-2022

Senseo Switch ideale uitkomt op het aanrecht

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Fijn dat ik met 1 apparaat zowel Senseo koffie als filter koffie kan zetten. Slank apparaat en zeer gebruiksvriendelijk. Enige wat ik minder vind: vergeleken met vorige Senseo apparaat komt er nu meer water door waardoor de koffie slapper is dan voorheen. Ga nu over van normale naar dark roast. Het meegeleverde maat schepje is perfect voor de juiste sterkte koffie naar mijn smaak. En de klachten over lawaai zijn makkelijk te verhelpen: rubber of ander materiaal eronder. De trillingen veroorzaakten het geluid, niet zozeer het apparaat zelf.

Pluspunten

• Model
  • Gebruiksvriendelijk

Annet M. 04-01-2022

S. Smaakvol
E. Eindeloos
O. Ontspannen

e**********@l****** 20-11-2021

Elke x een heerlijk bakkie

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Al jaren zet ik koffie met de senseo, helaas door het vele gebruik moet het af en toe vervangen worden, maar het blijft een prima apparaat en zet heelijke koffie.

Pluspunten

• Altijd verse koffie
  • In verschillende sterkte in te stellen

Minpunten

• Klein water reservoir

steen 11-10-2021

Een afknapper

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Ik kocht dit apparaat omdat je er ook een hele pot koffie mee kan zetten, dat klopt ook. Het maakt alleen een verschrikkelijke herrie, elke paar seconden een indringend en erg luid bromgeluid, net zo lang totdat de hele pot gevuld is. Omdat het best langzaam gaat, duurt de herrie een hele poos. Ik dacht eerst dat het apparaat defect was, maar het hoort zo. Als ik dat van tevoren geweten had, zou ik het apparaat nooit gekocht hebben.

Pluspunten

• kan ook een hele pot koffie zetten

Minpunten

• maakt ontzettend veel herrie
  • herrie houdt aan totdat pot helemaal gevuld is

ILMilco 22-04-2021

Prahtig koffiezet apparaat, senseo pads als gemalen koffie

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, rood

Prachtig koffiezet apparaat voor senseo pads en losse gemalen koffie. Komt met lichtmetalen koffie kan. De afgebeelde glazen kopjes zitten er helaas niet bij. Toch een 10 voor dit prachtige apparaat. Was prima aanbieding van BCC. Zal er heel lang veel plezier van hebben. Ook super makkelijke bediening.

Pluspunten

• Prachtig design
  • Eenvoudig in gebruik
  • Goede prijs/kwaliteit

Minpunten

• Kan geen nespresso in

Douma 10-11-2020

Lijkt handig dan dat het is

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, wit

Ik dacht dat het een handig koffieapparaat zou zijn...
Kom er tijdens gebruik achter dat er veel handelingen moeten gebeuren voor switchen en je hebt dan losse onderdelen naast je apparaat.
Toch denk ik dat er verbeterpunten zijn aan dit apparaat zodat je niks hoeft los te halen en losse onderdelen hebt bij de switch.
Dan zou ik het een ieder aanraden!

Pluspunten

• Mooi disign en smal

Minpunten

• Veel losse attributen
  • Veel handelingen om te switchen
  • Veel lawaai

Andre 03-05-2020

Goeie machine

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, wit

Ik heb deze machine bij blokker besteld,en in huis meteen koffie gezet,wat een fijn apparaat is dat,goeie warme koffie,en met een kan koffie gaat ook goed,lekker warm en vers,en met de thermoskan inschenken gaat goed zonder te knoeien etc.
Ik zou zeggen kopen.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Schakelt meteen uit naar koffie zetten
  • Zeer mooi

j wijering 22-04-2020

koffiezetapparaat HD 65

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, wit

Het apparaat is een miskoop ten eerste vanwege het minuten lange irritante lawaai tijdens het koffiezetten in kan . Ten tweede is de koffie niet warm . We gaan op zoek naar een betere versie.

Kms 02-11-2019

Twijfelgeval

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Dat je kunt switchen van Senseo naar een pot koffie is ideaal.
Het is ook fijn dat hij aangeeft wanneer je hem moet ontkalken.
Ik heb het apparaat nu ongeveer 2 jaar en de koffie direct uit de pot is niet heet meer.
Ik gebruik hem niet eens elke dag.
Het Senseo gedeelte kan ik nog wel gebruiken, die koffie is wel goed heet.
Ik zou het apparaat daarom niet meer kopen.

Pluspunten

• Switchen
  • Neemt niet veel plaats in.

Minpunten

• Koffie uit de pot is lauw
  • Maakt veel lawaai

Jan JJJ 01-09-2019

Handig, wel laaierig bij kan koffie zetten

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Handig apparaat. Een koffiekan voor verjaardagen, en normale Senseo bakkies voor dagelijks gebruik. De koffiekan optie maakt wel veel lawaai omdat hij 8 minuten lang in feite minikopjes Senseo zet. Apparaat heeft ook intensity select voor als je een sterkere kop koffie wilt. Nadeel is dat het lampje dan niet minder sterk gaat branden, dus je weet niet zeker of intensity select wel werkt. Bij normale Senseo apparaten gaat het lampje wel zwakker branden.
Voordeel, geen aparte aan/uit knop. Gewoon op het knopje drukken voor een of twee bakkies koffie, en klaar. Het apparaat warmt eerst op en zet meteen koffie.

Pluspunten

• Senseo en koffiekan zetten ineen
  • Intensity select.
  • Geen aparte aan/uit knop

Minpunten

• Bij intensity select geen zwakker lampje

Mevr Gr Zijlstra Dokkum 22-07-2019

HD7892

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, rood

Wat een groot nadeel is aan dit apparaat en zitten nog voor 3 kopjes water in het reservoir maar het lichtje knippert en moet je eerst weer bijvullen.
Dit begint steeds irritanter te worden.

Loesje 01-03-2019

Jammer

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, wit

Mooi om te zien, makkelijk in gebruik.
Maakt alleen een gigantisch lawaai.
Als de machine aanstaat moet de tv/radio harder.
Daarom doen wij hem weer weg.

Pluspunten

• Makkelijk om te schakelen van 1 kopje naar kan

Minpunten

• Vreselijk veel lawaai