Philips Original HD7810

Philips Viva Café HD6569

Philips Viva Café HD6569 Best Reviewed mei 2018
9,1 (36)
Bekijk alle Koffiezetapparaten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 172 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,1

michel.roofthooft 27-07-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Onze Senseo original was ondertussen 10 jaar oud geworden, dus hadden onze kinderen het idee om ons een nieuwe te schenken,... zo gezegd zo gedaan, jammer genoeg werkte dit nieuwe apparaat niet naar behoren, we kregen geen of quasi geen schuimlaag meer met dit nieuwe toestel?, jammer genoeg kan ik geen foto's uploaden maar het verschil met het nieuwe en het oude toestel was hallucinant, met het nieuwe toestel kregen we een schuimlaag van ± 3mm en met het oude ruim 10mm. We hebben het toestel ondertussen naar de winkel teruggebracht en daar te horen gekregen dat "de nieuwe senseo's niet meer zijn wat ze geweest zijn" Jammer, maar mss toch eens iets voor Philips om over na te denken,...?

burgkop 28-07-2015

Ik heb nog nooit een schuimlaag van een centimeter gehad.
Eerder de 3 mm. en ik gebruik de Senseo ook vanaf het begin, ben met het 2e toestel bezig, zelfde model.

Het kan uiteraard ook te maken hebben met de koffiepads, van DE zijn ze het beste, er zijn zoveel merken, ik gebruik ze zelf van de Hema, mij goed genoeg.

Misschien was het eerste toestel juist niet goed!!!!!
Ben er nog best tevreden over, behalve de wachttijden tussen de kopjes is een ergernis en het steeds vast zitten van de magneet in de waterbak. Ik gebruik de 1 literbak, ook al jaren.

sandrahuis1 27-07-2014
  • Product jaar of meer in bezit

ik ben erg tevreden over mijn senseo maar hij gaat maar niet kapot, ik heb hem nu 7 jaar en ik wil graag een nieuwe.
nu wil ik graag een ander model maar ben dan bang dat deze niet zo lang mee gaat. twijfel dus.

Knefknok 19-05-2013

7,4
Prima apparaat. Gaat alleen snel kapot. Dit komt wel beetje overeen met vele andere gebruikers van dit apparaat. Bij mij blijft het lichtje knipperen alsof het apparaat vraagt om water. Er zit dan uiteraard wel water in... Zelf was ik geen actieve gebruiker (drink geen koffie). Dus daarom heeft het apparaat het misschien een ander half jaartje ofzo volgehouden.

Wim 09-09-2018

Weggooi koffie-apparaat?

Wat smaak betreft sterk afhankelijk van het koffiemerk maar meestal matig hoewel dat een persoonlijke ervaring is en wat duurzaamheid betreft gewoon slecht. Inmiddels de derde weg kunnen gooien die niet erg lang in gebruik was en eigenlijk nog maar weinig in gebruik was. Herkent U dit? Waarschijnlijk wel, Philips staat wat mij betreft door meerdere ervaringen niet voor duurzaamheid, ik loop er meestal omheen.Geloof de Youtube filmpjes over reparatie niet, het apparaat is niet of nauwelijks zonder brokken open te maken. Het is gewoon: doet ie het niet en garantie kwijt of verlopen? Gooi het maar liever weg, is ook veiliger. Waarom niet duurder en degelijk, zo moeilijk kan dat toch niet zijn. Ik koop er geen meer. Momenteel zijn er andere cartridge apparaten met alternatieve patronen. Zo een heb ik nu ook en die voldoet qua smaak veel en veel beter. Hopelijk ook qua levensduur.

Frog 24-08-2018

Zeer goed dit Senseo koffiezetapparaat.

Uitstekend toestel, gebruik ik meerdere malen per dag alhoewel ik er eerst sceptisch tegenover stond wegens de relatief dure pads. Gekregen als geschenk.

Alex 20-10-2017

Senseo bagger

Als je van koude smerige koffie houd.
Senseo gekocht met koffiepadactie. Moet je in de winkel eerst onderop kijken of het ook voor dat typenummer telt. Belachelijk

Minpunten

• Niet heet genoeg
  • Smaak

Nick 13-06-2017

valt tegen

De eerste senseo had zijn beste tijd gehad en daarom heb ik deze aangeschaft. De kwaliteit van het nieuwe apparaat valt zwaar tegen. De koffie is minder heet en minder lekker. De shuimlaag op de koffie is te dik. Het gebruikte materiaal is allemaal wat slechter. Het rooster waar het kopje op staat is van goedkoop krom plastic en schuift er regelmatig af.
Dit is erg jammer want met het oude apparaat was ik zeer tevreden.
De prijs is netjes.

Pluspunten

• Mooi apparaat.

Minpunten

• Rooster valt er af.
  • koffie is minder lekker.

JM11 14-06-2016

na 2,5 jaar al kapot

De Senseo al na 2,5 jaar kapot. Zou toch niet moeten kunnen, ik dacht met Philips een kwaliteits product te hebben. Niet dus!

Mir11 27-10-2015

Dit product is vooral gebruikersvriendelijk!

Ik ben in het algemeen zeer tevreden over mijn Senseo apparaat. Het is met name gebruikersvriendelijk.

burgkop 25-10-2015

6,8
Mijn eerste Senseo 7810 is veel langer meegegaan dan de 2e. deze ging 5 jaar mee tot er van alles mis mee was, o.a. kleine kopjes en minder heet.
Reset etc. hielp niet, ontkalken ook niet.
Laten repareren doe je niet en een afschrijving van € 14 per jaar is nog wel te doen.
Verleden maand een nieuwe gekocht, een Zwarte 7810.
Gelijk weer goede - warmere en volle bakkies koffie, gebruik altijd de 1 kops mogelijkheid.
De wachttijd tussen een volgende kop is korter geworden, was 50 sec. is nu 40 sec., blijft lang.

Wat ook op viel, de stand-by tijd is verkort van 60 min. naar 30 min.
Heb persoonlijk liever de 60 min.

Lijkt toch dat de kwaliteit stiekem slechter is dan de eerste serie.

Vraag: hebben jullie misschien een verklaring voor dit: Soms als je hem niet meer gebruikt, zeg na een 20 min., dus lampje zou constant moeten branden, staat hij toch langzaam te knipperen !!!!!!! net alsof je hem net nog gebruikt hebt en hij weer gaat opwarmen.
Er is dus genoeg water en dicht zitten van de kalk kan ook niet.
Viel mij op, paar keer gezien.
Meestal doet hij dit niet en brandt continu, af en toe dus niet.
Als je er mee terug gaat naar de winkel, doet hij het daar, of bij Philips, natuurlijk prima en krijg je hem zo weer retour, waar je dan niets aan hebt, vandaar de vraag maar gesteld, of ik de enige ben.

jeroenjansen1979 15-09-2015
  • Product maand in bezit

Prima koffie en snel gezet. De koffiepads soms even aandrukken, anders komt er wat water langs sijpelen.

Koffiemuts 28-06-2015

koffiepadapparaat

Fijn apparaat, werkt prima en het water is snel op temperatuur dus heb je snel een zalig kopje koffie

Frip 28-06-2015

We hebben tot op heden een heerlijk kopje koffie van de Senseo.

Gemakkelijk in gebruik, lekker kopje koffie, apparaat gaat jarenlang. mee, wordt dagelijks gebruikt en geen verlies van smaak.
Was een goede koop!

JKrooder 27-06-2015
  • Product maand in bezit

Hij geeft een heerlijk kopje koffie .
En met de nieuwe plastic deksel waar de kopje op staat gaat de kopje ook niet meer heen en weer hij staat nu veel steviger.
En dat is een hele verbetering.
Ga zo door en ik ga in lengte van dagen door met senseo.

mvrgroet

luci_1960 23-11-2014

6,6
Jammer maar de allereerste Senseo's waren super maar de nieuwere zijn kansloos. Zo snel kapot en na 3 Senseo's kan ik dat wel zeggen. Nu een Senseo twist gekocht en nu maar hopen dat hij langer dan een jaar mee gaat. Vervelend dat ik de smaak van pad koffie zo lekker vind anders had ik geen nieuwe gekocht.

Metalfyre 24-10-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Ik heb veel negatieve berichten gelezen over dit apparaat. Nadat ik het al gekocht had. Ik had hat idee dat er niet zo heel veel mis kon gaan met zo'n apparaat. Ik ben nu bijna een jaar verder en het apparaat werkt nog fantastisch. Ik gebruik het toch zeker zo'n 4 x per dag gemiddeld en zet steeds een enkel kopje. Geen problemen mee gehad nog. Het ontkalkingslampje gaat netjes branden wanneer het nodig is. Tot dusver erg tevreden over.

peeweew 06-08-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Binnen 2 jaar weer een defecte Senseo. Inmiddels de 4e die kapot gaat binnen veel te korte tijd. 2 jaar gelden veel gemaild met Philips en na veel heen en weer een nwe quadrant gekregen en de oude op moeten sturen. Voor op de camping (dus beperkt gebruik en in de winter niet)een gewoon model gekocht. En vandaag weer de oude problemen. Half kopje en apparaat schakelt zelf uit. 2 x aan/uitknop gebruiken en opwarmen voor 12 kopje koffie. En onderkant zoals alle Senseo's lekken als de pest. ga Philips weer aanschrijven want heb nu hier een defecte kwadrant en een 7810 staan. Hopeloze dingen.

werkmens 25-04-2015

Er zitten goedkopere onderdelen in en te zwakke.. geloof me vrij, ik zelf heb er 14 gerepareerd die buiten garantie vallen. En der zijn nog geen elke terug gekomen.

Mvg.

Miss Klinkie 24-04-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Die van mij heeft het eergisteren begeven. Een bodempje water in het kopje en de aanrecht vol water van het lekken. Maar... mag dat na een intens gebruik van bijna 9 jaar!!!
Altijd heel blij geweest met deze machine en heb ondanks de negatieve berichten weer precies dezelfde gekocht hoewel ik moet zeggen dat ik de quadrante veel mooier vind.
Wel is het vreemd dat hij het direct na het ontkalken begaf. Ik heb daar eerder last mee gehad en me voorgenomen om dan maar niet meer te ontkalken. Ik had nog een Senseo ontkalker dus toch maar gedaan en direct kapot.
Maar nogmaals... ik ben er blij mee geweest dus ik hoop dat de nieuwe het weer net zo goed doet en vooral net zo lang meegaat.

burgkop 25-04-2014

Misschien simpel iets: Slangetje los of stuk, komt ook nog wel eens voor.

Miss Klinkie 26-04-2014

kan het slangetje zijn geweest, maar technisch ben ik niet en laten maken was de moeite niet waard geweest met de prijzen die ze daarvoor rekenen!

burgkop 27-04-2014

Inderdaad is laten repareren buiten garantie geen optie in dit soort gevallen.
Zelfs onderdelen kopen is niet de moeite waard, alleen een losgeschoten slangetje vast zetten als je het zelf kunt, of een handige buurman, is nog te doen.

Maar aan de andere kant heeft ie het lang volgehouden, dus eigenlijk geen klagen.

Miss Klinkie 28-04-2014

Maar je hebt gelijk, misschien had ik gewoon even moeten kijken. Meestal doe ik dat wel, maar hij was al zo oud, dus... dan maar een nieuwe.

jennifer75 05-01-2014

prima apparaat

prima apparaat voor lekkere koffie. nadat onze oude senseo na 2 jaar is stuk gegaan, wederom nieuwe gekocht

Ghans51 17-12-2013

Dit product is zeer makkelijk om snel lekkere koffie te zetten.

Mijn beoordeleing van mijn vorige Senseo is matig tot slecht. Aangezien ik totaal er een 2½ jaar plezier van heb gehad. Normaal 1 keer drukken voor een kopje koffie, nu moest ik drie tot vier keer drukken voor een bakkie troost. Maar we hebben er weer een aangeschaft en hopen dat deze het wat langer uithoud.