Krups KM760D Aroma Partner KM760D filterkoffiezetapparaat - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups KM760D Aroma Partner KM760D filterkoffiezetapparaat op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

i*********@g******** 03-07-2021

Apparaat met handige toepassingen

Mooi design met veel bruikbare en handige toepassingen wat het apparaat een plus geeft op een standaard koffiemachine
Top: 1 instelbare timer zodat je koffie hebt op jouw gewenst moment
2 gemalen koffie al klaar in bewaarbak zodat je alleen nog moet toevoegen (met een handel)
3 smaakdossering
1 minpunt : een half uur warme koffie dus snel drinken voor je tweede kop koffie.

Pluspunten

• Timer
  • Smaakinsteller

Minpunten

• Half uur warm
  • Groot

jantina.bd 29-06-2021

design koffiezetapparaat met opslag.

Mooie design koffiezetapparaat.
Waarbij de filterkoffie al bovenin kan opslaan.
Gaat ongeveer 250 gram koffie in. Deze blijft vers en goed behouden.
Koffiesterkte is goed in te stellen en naar smaak te veranderen.
Apparaat is stil.
Touchscreen is voor mij soms moeilijk te bedienen maar partner heeft hier geen last van.

Pluspunten

• stil
  • koffie hoef je niet met schepjes te doseren

Minpunten

• touchscreen soms moeilijk te bedienen

Suzanne 28-06-2021

Mooi apparaat

Ik vind het koffieapparaat een mooi design hebben en het is een leuk apparaat voor in de keuken. Door de doseerbak hoef je niet per pot je koffie erin te scheppen. Superhandig en snel!

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen functie om bonen te malen

k********@h********** 24-06-2021

Lekkere warme koffie!

De koffie is goed op temperatuur en doordat de koffie automatisch gedoseerd wordt, is de koffie constant van smaak. De machine zelf is wel vrij hoog maar er komt geen stoom uit de bovenkant wat tegen de kastjes aan kan komen. De machine heeft een antikalk programma wat makkelijk uit te voeren is. De machine beschikt over een timer zodat je 's ochtends uit bed de koffie klaar hebt staan.

Pluspunten

• constante dosering
  • hete koffie

Minpunten

• warmhoud tijd niet instelbaar
  • hoog model

s*********@h********** 23-06-2021

Lekkere hete koffie.
Een mooie machine. Wellicht iets groot op het aanrecht.
Het is erg handig dat je koffie kan bewaren in de machine. En doormiddel van de hendel aan de zijkant kan doseren. Helaas geeft de machine niet aan wanneer de voorraad op is.
Fijndat het apparaat na een pieptoon nogmaals kan verwarmen door een druk op de knop

s*******@t********* 23-06-2021

Het apparaat is eenvoudig in gebruik dankzij het luchtdichte, afneembare reservoir waarin je tot wel 400g gemalen koffie kunt bewarenStaat stevig op het aanrecht. Alleen is het wel wennen als je al een tijdje geen filter koffie heb gemaakt . Filters vergat ik er in te doen maar na 2 keer ging het gelukkig goed

Kimn90 20-06-2021

Groot koffiezetapparaat voor lekkere koffie

Dit is een erg mooi koffiezetapparaat. Alleen is hij voor ons aanrecht iets aan de hoge kant omdat we de keukenkastjes een beetje dicht op het aanrecht hebben staan. Dit is voor ons dus erg onhandig.
Het handige aan dit koffiezetapparaat is dat je een heel pak koffie kunt bewaren in het koffiezetapparaat. Er zit een handige deksel op die de koffie luchtdicht kan afsluiten. Hierdoor heb je dus geen apparte koffiebus meer nodig. Dit vind ik erg handig.
Als je water en een koffiefilter in het apparaat hebt gedaan dan hoef je alleen in te stellen hoeveel kopjes je wil zetten en hoe sterk je de koffie wil hebben. Dan hoef je alleen de hendel van het koffie resevoir open te doen en wordt de goede hoeveelheid koffie toe gevoegd. Het gebeurt bij ons alleen geregeld dat het koffiefilter dubbelklapt. Dat vind ik wel erg vervelend van dit koffiezetapparaat. Wel is de koffie erg lekker. Meestal zet ik de sterkte van de koffie op 1 boon. Al met al een mooi koffiezetapparaat voor mensen die veel ruimte op het aanrecht hebben. Bij ons in de keuken komt hij alleen helaas niet zo goed tot zn recht.

Pluspunten

• lekkere koffie
  • mooie uitstraling

Minpunten

• filter klapt snel dubbel
  • erg groot koffiezetapparaat

v************@g******** 20-06-2021

Verse filterkoffie zonder gedoe

Luchtdicht koffie bewaren en automatisch de hoeveelheid dosering. Geen gedoe met schepjes of lepeltjes. Timer zetten en wakker worden met een verse pot goede koffie. Wel even de juiste hoeveelheid water afmeten en de filter niet vergeten. Filterkoffie is terug van weggeweest!

Pluspunten

• Automatische koffie dosering
  • Timer
  • Luchtdicht koffie bewaren

Minpunten

• Relatief groot
  • Geen automatische water dosering

Marly010 19-06-2021

Geweldig koffiezetapparaat

Heel blij ben ik met deze Krups Aroma Partner. Niet alleen een mooi design, ook nog eens een eenvoudig apparaat dat eenvoudig te bedienen is. Je kunt de koffie automatisch doseren en ook is de sterkte van de koffie apart in te stellen. Je moet even oefenen om de juiste dosering / sterkte te vinden, maar als je dat eenmaal door hebt is het een heerlijk bakkie koffie! Wat wel een nadeel is dat het koffie aan één kant van het filter wordt gestort, daardoor krijg je slappe koffie. Daarom haal ik het filter er vaak even uit en schud ik het, zodat de koffie gelijk wordt verdeeld. Verder moet je niet meer water dan nodig in het koffieapparaat gieten, omdat hij het hele waterreservoir leeg trekt. Wat ik verder handig vind is dat je de koffie in het apparaat kunt bewaren. De timer vind ik ideaal voor in de ochtend. Ik kom vaak tijd te kort en nu staat er gewoon een heerlijk kopje koffie op mij te wachten!

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Bewaarreservoir voor de koffie

Minpunten

• Waterreservoir vullen voor hoeveelheid kopjes
  • Koffie niet goed verdeeld in filter

Ben 19-06-2021

Mooi en praktisch!

Het is echt een mooie en praktische koffiemachine. Heel gemakkelijk in gebruik te nemen, de hoeveelheid koffie is automatisch in te stellen en smaakt echt heerlijk!
Pluspunt is ook het luchtdichte reservoir waarin je de koffie kan bewaren, de koffie blijft inderdaad heerlijk vers.

Enige minpuntje is dat bij het doseren van de koffie in het filter de koffie niet altijd gelijkmatig wordt verdeeld in het filter waardoor de koffie soms aan de slappe kant is.

• Makkelijk in gebruik
  • luchtdicht reservoir voor bewaren van de koffie
  • Automatisch reinigen

Minpunten

• Automatisch doseren werkt soms niet goed

s*******@t********* 15-06-2021

Het is een mooi koffiezetapparaat . De knop aan de zijkant daar kan je de hoeveelheid instellen de filter kan er makkelijk in en uit gehaald worden . Het is wel jammer dat het geen melk opschuim functie heeft . Maar er zit ook een opbergvak aan de bovenkant waar je een pak of half pak gemalen koffie in kan bewaren . Dus dan kan je hem bijna meteen gebruiken alleen een koffiefilter er in en water en dan aan de knop aan de zijkant naar beneden duwen . En klaar ben je j. Je kan ook de tijd instellen wanneer je de koffie klaar wil hebben . Dus een mooi koffiezetapparaat die ook nog eens supper makkelijk is

innc 15-06-2021

leuk, maar niet voor mij

Het apparaat is heel eenvoudig in te stellen en te gebruiken, wat een pluspunt is! Het staat ook heel mooi in de keuken door het nette en strakke design. Na de eerste test bleek de koffie echter wat slap te zijn (op maximale sterkte), wat een beetje jammer is. Hierna toch handmatig het aantal schepjes en hoeveelheid water bediend (wat dus ook mogelijk is, nog een pluspunt!). Alsnog bleef de koffie slapjes. Na wat verdere tests, gerealiseerd dat de drupgaten veel groter zijn dan bij een standaard filterautomaat. Dit betekent dus dat het water sneller eruit loopt en verklaart waarom de koffie slapjes is ten opzichte van een gewoon apparaat. De Krups is dus helaas niks voor mij. Voor de rest is het een goed product met hele leuke extra functies. Raad ik het aan? Ja, tenzij je sterke koffie gewend bent.

NathalieJ4 10-06-2021

Mooi apparaat, zet heerlijke koffie

Een prachtig design, snel en lekkere koffie. Handig dat je de koffie (een heel pak) boven in luchtvrij kan bewaren. Daardoor geen geknoei met koffie over je aanrecht. Je stelt super snel het aantal kopjes in (natuurlijk afhankelijk van hoeveel water je in het apparaat hebt gedaan), stelt de sterkte (1, 2 of 3) in en met de hendel laat je het filter met de juiste hoeveelheid koffie vollopen. Super handig.
Uitgestelde start is even gedoe om onder de knie te krijgen maar werkt verder wel prima.
Enige maar ook wel grote nadeel aan dit apparaat vind ik dat hij na 30 minuten al uitschakelt. Ik heb er maar een losse thermoskan bij gekocht.

• Gemak
  • Pieptoon wanneer koffie klaar is

Minpunten

• Slaat na 30 minuten uit

Eyla 10-06-2021

Aroma goed

Een mooi design. De handleiding was heel makkelijk te begrijpen. Echter vind ik de apparaat niet heel stabiel staan op mijn keukenblad. Misschien komt het door het lichte materiaal dat is gebruikt. Het zetten van een kopje koffie is heel eenvoudig en binnen no-time konden we genieten van een heerlijke kop filterkoffie. Het hendeltje is handig en natuurlijk ook de storage gedeelte. Echter vind ik de sterkte van de koffie tegenvallen. Normaal regel je dat zelf en nu met een knopje. Al met al is het gebruiksvriendelijke koffieautomaat, die de koffie ook uitstekend warm houdt.

Patricia 09-06-2021

Wat een fijn apparaat!

Wij hebben de Krups Aroma Partner nu een week in gebruik. Wij zijn zeer tevreden met deze machine. De koffie kan je in de bovenkant van het apparaat doen, dit sluit vervolgens af met een goed deksel. Hierdoor blijft de filtermaling lekker vers en heb je dus geen separate bewaarbus meer nodig. Vervolgens selecteer je op het mooie display van de machine het aantal kopjes dat je zojuist aan water in de machine hebt gedaan. Daarna kan je nog de sterkte van de koffie bepalen door een handige toetst met 1,2 of 3 koffieboontjes. Hoe meer boontjes je selecteert des te sterker zal je koffie worden gezet. Daarna doe je het hendeltje aan de zijkant van de machine naar beneden en de machine strooit vervolgens automatisch de juiste hoeveelheid filtermaling in het filter, dit is echt enorm handig. Je drukt vervolgens op start en je koffie is binnen een mum van tijd gezet. De machine loopt lekker vlot door en geeft een geluidssignaal wanneer de koffie klaar is om te schenken. Helemaal top! Daarna blijft de plaat nog 30 minuten warm, daarna zal de machine zichzelf uitschakelen. De koffie is heerlijk, ik kan niet anders zeggen. De machine werkt perfect en is lekker vlot. Ook kan je een timer instellen zodat de machine zelf de koffie zet zodra de timer afloopt. Erg fijne functie van deze Krups machine. Het is een erg mooie machine om te zien en hij zet heerlijke koffie, ik kan iedereen deze fijne machine adviseren!

Pluspunten

• Prima koffie
  • Timerfunctie

BartTilburg 09-06-2021

Geweldig fijne koffiemachine

Geweldig fijne koffiemachine, ik heb deze nu bijna twee weken in bezit en ben er super blij mee. De timerfunctie is echt geweldig, ‘s-ochtends als ik opsta wordt de koffie automatisch gezet door deze Krups machine. Zo is het wel heel erg relaxed wakker worden met de geur van verse koffie. Met tal van cup-machines op de markt is een ouderwetse bak met filterkoffie toch eigenlijk stiekem gewoon weer het lekkerste. Geen gezeur met cups, deze machine heeft een eigen vershoudbak geïntegreerd. Ideaal natuurlijk, zo blijft de koffie lekker lang vers. Ook kan je aangeven hoe sterk de koffie moet worden gezet en met 1 druk op de knop komt er de juiste hoeveelheid koffiepoeder uit het apparaat. Het apparaat is een aanwinst voor de keuken, een prachtig RVS design is een lust voor het oog. Ook de tijdsaanduiding op het display is erg fijn, zo heb je altijd een klokje in de keuken, handig! Kortom, erg fijne machine, echt een aanrader voor iedereen die van heerlijke verse koffie houdt.

Pluspunten

• timerfunctie
  • vershoudbak koffie

Jouke 06-06-2021

Mooi apparaat maar niet mijn ding

Een mooi koffiezet apparaat met een handige functie om je snelfiltermaling bovenin te bewaren. De timer functie die erop zit maakt het ook makkelijk om je bakkie klaar te hebben staan op het moment dat jij het wilt.
Ik heb lang moeten kijken wat de juiste hoeveelheid koffie was om een lekkere kop koffie te krijgen. Wanneer ik twee koppen koffie ging zetten deed ik er filtermaling voor 4 koppen in. Dit omdat de koffie anders niet sterk genoeg was. Ik heb dit geprobeerd met diverse verschillende koffie dus aan de koffie lag het niet.
De koffie komt via rechts het filter in waardoor er een klein hoopje ontstaat en deze was soms nog gewoon droog, dit omdat links het water het filter invalt en daar ontstond juist weer een gat in de filtermaling.

• timer functie
  • bewaren van filtermaling

Minpunten

• Filtermaling komt op een hoopje in filter
  • Sterkte van de koffie is lastig te bepalen

m********@g******** 05-06-2021

Prima apparaat, met goede warme koffie

Het is een mooi apparaat om te zien, en het vershoudbakje bovenop houdt de koffie goed vers. Het instellen is makkelijk, alleen had ik verwacht dat als je 2 kopjes aangeeft, dat hij dan ook 2 kopjes water en 2 koffie zou snappen. Dat is niet zo, je moet wel de juiste hoeveelheid water toevoegen want hij gebruikt al het water wat je erin doet.
Het lijkt er ook op of hij meer koffie verbruikt als ons vorige apparaat. Na een half uur moet je de koffie op hebben anders gaat hij uit en wordt de koffie koud.
Je kunt zelf de sterkte van de koffie bepalen, wat fijn is. En hij piept als de koffie klaar is. De koffie is goed warm en het apparaat is goed schoon te houden.

Pluspunten

• Temperatuur koffie
  • Koffiebakje

Minpunten

• Na half uur automatisch uit
  • Meer werk als normaal

Chandan 05-06-2021

Luxe koffiezetapparaat

Bij het uitpakken van deze koffiezetter dacht ik “wauw “ erg groot.
Heb inmiddels mijn eerste bakkies genoten en zeer gebruiksvriendelijk apparaat
Lekkere verse koffie en opvallend snel klaar.
Instelbaar voor het aantal kopjes dat je op dat moment nodig hebt met afgemeten sterkte knop.
Je doet aan de bovenkant in 1 keer een pak koffie in de goed afsluitbare houder en je hebt er geen omkijken naar.
Prachtig uiterlijk met timer zodat je wakker wordt met de geur van verse koffie.
Minpuntje voor mij is dat de koffiezetter na 30 minuten uitschakelt.

Pluspunten

• Timer
  • Snel klaar

Minpunten

• Na 30 min schakelt apparaat uit

e**********@h********** 05-06-2021

Lekkere koffie uit een mooi apparaat

De Aroma Partner van Krups is een mooi apparaat wat lekkere koffie zet. Je kan zelf de koffiesterkte instellen. Erg handig is het grote reservoir bovenop waar je ongeveer 400 gram koffie in kan bewaren. Ondanks de duidelijke aanwijzing is het wel een gepruts om de uitgestelde starttijd te programmeren. het water reservoir zit achteraan het apparaat en omdat hij bij ons in een hoekje van het aanrecht staat, is dit niet handig. Een nadelige bijkomstigheid is ook, dat als je per ongeluk te veel water in het reservoir hebt gedaan je dit er met geen mogelijkheid meer uitkrijgt, juist omdat dat handige koffiereservoir bovenop je apparaat zit....Daarbij vind ik het jammer dat het apparaat na 30 minuten automatisch uitgeschakeld wordt waardoor het warmhoudplaatje ook uitschakelt.

Pluspunten

• lekkere koffie
  • mooi design
  • koffie reservoir
  • uitgesteld koffie zetten
  • koffiesterkte zelf bepalen

Minpunten

• behoorlijk groot
  • prutsen om uitgestelde koffie te zetten
  • apparaat gaat na 30 minuten uit

emstelon 03-06-2021

Mooi design koffiezetapparaat

Het heeft een mooi design, is licht, maar wel tamelijk groot, Wat mij verder opvalt is dat het Koffiezetapparaat niet stabiel staat. Je kan het apparaat laten "wippen" door op de bovenkant, aan de voorkant en achter het apparaat omlaag te drukken. Hierdoor merk je dat die niet op de 4 rubberen dopjes staan. Aan de onderkant zitten aan de zijkanten rechthoekige strips, en deze raken de aanrecht . Dus ik weet niet of dit normaal is, hebben andere testers dit probleem ook. Even navragen of dit normaal is of toch een productiefout. De 1e getapte koffie duurde even, want ik had steeds teveel water in het reservoir. Ik wilde koffie zetten met gebruik van het magazijn met gemalen koffie. Ik was eerst een beetje naïef door te denken als ik voor 2 kopjes koffie instel, je dan voor 2 kopjes koffie in het filter krijgt en voor 2 kopjes water. Dat laatste gaat dus niet op. 2 x geprobeerd, 2x teveel water!? Ligt dat aan de instellingen? Heb ik daar wat gemist? Nee hoor, het is geen koffieautomaat. Een ezel stoot zich geen 3 keer tegen dezelfde steen. Na dit eindelijk door te hebben echte koffie gemaakt, en ik ben niet ontevreden, De koffie smaakt prima. Ik drink normaal koffie uit een koffiebonen automaat, maar de filterkoffie wordt gezonder geacht en is handiger bij verjaardagen. Je kunt op 2 manieren de koffie in het koffiefilter doen, nl via het programma met aantal ingegeven koppen koffie. Dan de hendel rechts bedienen totdat de hoeveelheid koffie automatisch wordt toegediend of gewoon met schepje in filter doen. 2 kopjes is minimaal. Maar persoonlijk vind ik dit apparaat niet geschikt voor 2 kopjes, als je de koffie na automatische dosering niet goed verdeeld, krijg je een slap bakkie koffie. Ik vind de koffie met de automatische dosering sowieso te slap. Stel meer kopjes in om enigszins lekkere koffie te krijgen, Verder kan je de koffiezetapparaat ook zo instellen dat op een bepaalde tijd de koffie automatisch wordt gezet. Helaas heb ik nog steeds geen reactie ontvangen van Krups inzake klacht onstabiele koffiezetapparaat. Hierdoor ben ik geneigd om deze koffiezetapparaat niet aan te bevelen.

Pluspunten

• koffiereservoir
  • automatische dosering koffie
  • schakelt automatisch uit
  • uitstelbare starttijd

Minpunten

• instabiel
  • slechte klantenservice

heavenonearth7 02-06-2021

Handig apparaat en lekkere koffie

Meteen de functie timer gebruikt zodat ik de volgende dag heerlijke koffie klaar had staan toen de wekker ging. Het apparaat is wel groot dus je hebt wel wat ruimte nodig maar hij staat echt supergaaf. De koffie kan je na eigen wens op sterkte instellen wat echt een pré is! Schoonmaken en ook ontkalken is echt super eenvoudig. Dit apparaat is echt aan iedereen aan te raden!