Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips CSA230 antraciet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Stacey 08-08-2023

Goed koffie apparaat

Ik heb dit koffie apparaat mogen testen via Review.nl! Leuk om te doen, ik hou wel van een lekkere cappuccino en andere lekkere smaakjes koffie. Ik ben koffie cup machines gewend, dit was met pads, dus dat was wel even wennen qua smaak. Ik persoonlijk vind dan de koffie apparaten met cups lekkerder.

Het apparaat heeft en mooi design en is makkelijk in gebruik. Wanneer je gewoon van 'niet te moeilijk' houdt en van een 'simpel lekker bakje koffie' raadt ik dit product zeker aan!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

1**********@c******** 05-08-2023

Gemiste kans

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Heb deze gelukkig met cash back gekocht ,ik mis veel met wat er op mijn oude apparaat zat ,een aan en uit knop is wel handig voor als je hem nu aanzet en een kopje vergeet,
Het water niveau klopt niet ,als ik 2 kopjes wil zetten stopt hij halfer wegen omdat er te weinig water inzit bij de oudere kon je hem dan niet aanzetten ,het waterreservoir kan je niet goed plaatse en is te klein,en dan het armoedigge lekbakje , hebben ze de ontwerper al ontslagen.?

Pluspunten

• Goede koffie

Minpunten

• LekBakje zit te los
  • Water niveau te laag
  • Water reservoir te klein
  • Geen aparte aan uit knop

hummer1972 04-08-2023

Wat moet je van het zoveelste model senseo apparaat zeggen. Zie vooral veel plastic. Vraag me wel eens af, wie ontwerp zo'n gedrocht, waarom niet een lekkere stevige voet waar de kopjes op staan, maar een gammel plateautje. Waarom weer een te kleine watertank die vrijwel zeker de eerste keer dat je hem vul, uit je handen glijd, Ontwerp eens een degelijk apparaat wat wel goed is en het water beter opwarm,dit is weer Philips onwaardig....jammer

Pluspunten

• gaat automatic uit
  • geef echt kleine kopjes koffie met de regel knop
  • echt wel warme smaak volle koffie

Minpunten

• de watertank veel te glad
  • het voet steun

Anne 04-08-2023

Super goed apparaat

Als koffiedrinker en nieuwsgierige keukenontdekker was ik enthousiast om de SENSEO® Select Koffiepadmachine aan een grondige proef te onderwerpen. Na een periode van intensief gebruik en verschillende koffie-experimenten, ben ik verheugd om mijn review te delen. Het moderne, slanke ontwerp voegt een vleugje elegantie toe aan mijn keuken. Het gebruiksgemak van de machine was een aangename verrassing. Daarnaast is het fijn dat als de koffie klaar is er geen lampjes aan blijven. Voor mijn gevoel is de koffie in dit apparaat ook veel lekkerder dan in de oude koffieapparaat van Senseo. Alsof de smaak voller is. Kortom, ben je op zoek naar een koffiemachine dan kan ik je deze zeker aanraden.

Gerda B 02-08-2023

Prima apparaat

Ik heb het product enige tijd mogen testen.
Het design is mooi en strak en neemt niet veel ruimte in.
Ik had een er een hard hoofd in of het waterreservoir er makkelijk uit te halen was. Dat ging vrij soepel. Je legt hem eigenlijk tegen achterkant aan en dan valt hij er weer in. Reservoir lekt ook niet.
Staat alleen geen maximum streepje op. Heb je ook niet nodig.
Het klepje werkt soepel.
Hij heeft 3 verschillende standen op sterkte te bepalen. Ook kun je middels de aan/uit-knoppen nog instellen hoeveel water het afgeeft. Ook zit er een memory stand op om je lekkerste koffie op te slaan. Daardoor ben ik positief over de smaak.
Als ik één nadeel mag noemen, is dat er redelijk wat water in padhouder blijft staan, omdat deze schuin geplaatst is. Ikzelf haal het padje er na het koffiezetten direct uit en draai de padhouder om, zodat het laatste water nog in je kopje valt. Daardoor geen last van lekken.
De meeste onderdelen kunnen in de vaatwasser wat ook fijn is.
Al met al een fijn apparaat die niet veel herrie maakt.
Prijs wat aan de hoge kant.

• Maakt niet veel herrie

Minpunten

• Blijft water in padhouder staan

j**********@g******** 24-07-2023

Ideaal koffiezetapparaat

Ik vind het een perfect apparaat om snel koffie te zetten. Smaakt lekker en je kan in principe alles zetten wat je wilt met de verschillende soorten pads! Ideaal dat er verschillende koffie zet standen op staan, waardoor je een ‘espresso’ kan zetten, grote of normale koffie. Aanrader wanneer je van koffie houdt maar niet van té veel gedoe!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Snel
  • Opties tot verschillende smaken!

Minpunten

• Redelijk groot formaat
  • Geen bonen

j********@g******** 21-07-2023

Geweldig stille SenSeo en een mooi slank figuur

Hij bevalt me heel goed. Omdat hij zo moii slank is past hij veel beter in de keuken. Het feit dat hij tijdens het koffie zetten bijna geen geluid maakt is een uitkomst voor mij. Van de oude word ik elke ochtend wakker dit is een uitkomst. Hij is zeker niet te duur. Dat scheelt weer. En dat je er meerdere soorten koffie mee kan zetten is geweldig. Daar hou ik erg van. Het schoonmaken gaat heel makkelijk dat scheelt weer tijd.

Pluspunten

• Super stil
  • Mooi slank

Minpunten

• Geen indicator voor het water

Antoinette 14-07-2023

Mooie Senseo.

Fijn Senseo apparaat, koffie sterkte is in te stellen en het apparaat schakelt zelf uit na het koffie zetten. Dit is fijn ivm energieverbruik. Klein minpuntje is dat als je het reservoir voor water plaatst er telkens een beetje water lekt.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Sterkte instelbaar
  • Slaat automatisch uit
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Lekt iets water als je het waterreservoir plaats

Ronca 16-01-2023

Philips CSA230/00

De Philips Senseo CSA230/00 in sept 22 aangeschaft, ziet er mooi uit. Helaas valt de werking tegen, de koffie is regelmatig erg slap, net sterke thee. De crème laag valt ook tegen. Het apparaat is tot 2x toe bij de reparateur geweest en zou goed moeten werken. Weer contact gehad met de klantenservice: weer naar de reparateur. In plaats hiervan gaat dit apparaat naar de milieu straat. Zonde van het geld.

u*********@g******** 09-01-2023

ziet er netjes uit maar is veel plastiek in verwerkt. Bedieningsknoppen onhandige plaats en lijkt mij gauw kapot te gaan. De koffiesmaak is redelijk maar absoluut te koud. Geen aanrader

1***********@k********* 09-12-2022

tegen valler

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Philips CSA230 antraciet het is een mooie machine om te zien maar valt tegen het waterreservoir is te glad het lekt bij de aansluiting op de machine en na een maand gebruik moet hij al ontkalkt worden daarbij wordt er gesteld dat het goedkoper met stroom om gaat wat ik betwijfel want voor elk kopje moet het opnieuw opwarmen terwijl de oudere machines aan bleven en was het volgende kopje sneller klaar

Minpunten

• waterreservoir
  • leeg zijn van watereservior

d************@g******** 20-11-2022

Senseo select lekt

De senseo geeft lekkere warme koffie volle kopjes.
De enigste nadeel is dat het apparaat lekt, via de padhouder en via de koffie tuit. Het maakt niet uit of je de tuit naar boven of naar onder schuift de koffie lekt dan onder het apparaat. Hij blijft het doen ook na het schoonmaken. Verder wordt hij goed in elkaar gezet. Toch jammer.

Pluspunten

• Koffie is heerlijk warm

Minpunten

• Apparaat lekt via de tuit.

m******************@h********** 03-09-2022

Bevalt niet zo goed

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Vind het super fijn dat het apparaat opwarmt en daarna meteen koffie zet maar als het reservoir leeg is geeft die dat pas bij de volgende keer dat je hem aanzet aan.
Daarbij als het reservoir terug geplaatst moet worden ligt 9 van de 10 keer de aanrecht helemaal vol met water omdat het reservoir er niet makkelijk terug op gaat

Pluspunten

• warmt op en zet meteen koffie

Minpunten

• reservoir lekt vaak met terug plaatsen

f*****@g******** 02-08-2022

Oudere Senseo’s zijn degelijker. Koffie is hetzelfde.

De Senseo Select valt me tegen.
Het waterreservoir is veel te glad en valt makkelijk door je handen.
Het apparaat is geheel van gerecycled materialen gemaakt en dat is te voelen.
Het apparaat ziet en voelt er kwetsbaar uit.
Niet bepaald degelijk.
De enige pluspunt is dat je de sterkte kan bepalen met 3 standen. Maar dat gebruik je zelden. Het apparaat schakelt zichzelf uit nadat het kopje is gevuld. Maar dat hebben alle Senseo’s nu.
Als ik het allemaal geweten had, dan ik de gewone gekocht en houd je een paar tientjes in je zak.
Grootste manco is het waterreservoir. Echt waardeloos.
De oudere Senseo apparaten zijn een stuk degelijker. Koffie is niets veranderd.

Pluspunten

• Schakelt zichzelf uit.
  • Gerecycled materialen

Minpunten

• Waterreservoir
  • Ziet er fragiel uit.
  • Weegt niks.

Arno 10-07-2022

Prima select koffiepadmachine

Bijzonder is je koffie op sterkte en warm. Energiegebruik enkel voor een kopje! Gemakkelijk en snel je eigen smaak koffie door pad-variëteit.

Pluspunten

• Koffie op sterkte
  • Energie gebruik
  • Verstelbare uitloop

Minpunten

• Geen- naar verwachting bij aankoop

z*********@h********** 07-07-2022
Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

In eerste instantie ziet het apparaat er mooi en degelijk uit totdat je het gaat gebruiken. Het begint al met het plaatsen van het waterreservoir, dit is gevuld met water niet makkelijk zeker niet als de Senseo ver naar achteren staat. Het plateau waar de kopjes op komen te staan is voor grote bekers net iets te klein waardoor het al gauw gaat wiebelen. Je kan het apparaat ook niet naar voren trekken aan dit plateau want dit zit erg los je moet echt het apparaat van achteren naar voren trekken. Je kan ook de hoogte instellen voor verschillende kopjes alleen lukt het bijna niet om dit onderdeel uit elkaar te halen voor het schoonmaken wat volgens de handleiding wel zou moeten kunnen. Conclusie: de koffie is goed en smaakt goed afhankelijk van het merk koffie maar ik zou dit apparaat niet opnieuw willen kopen.

Charles 06-07-2022

Goed koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Al jaren ben ik een fan van het Philips Senseo koffiezetapparaat, en wat mij erg bevalt aan dit apparaat is de mogelijkheid om verschillende sterkte te selecteren. Het is echt van invloed op de koffie smaak.

Mijn oordeel prima apparaat voor zijn geld. Een aanrader.

Pluspunten

• Selecteren koffie sterkte
  • Goed warm
  • Neemt niet veel ruimte in beslag

Edwin 04-07-2022

Topapparaat

Is een perfecte machine of je nou van niet zo sterke koffie hou of juist wel .
Kan je mooi insteelen voor ieder zijn sterkte.
Snel klaar en super lekere koffie.
Zoek je een apparaat waar je normale wat sterkere en espressokoffie kan zetten?
Maar geen financiele middelen heb voor een duur espresso apparaat?
Dan raad ik deze zeker aan.

Pluspunten

• Lekker koffie
  • Snel gezet
  • Mooi apparaat
  • Meerdere sterkte zetbaar

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken tot nu toe

r***********@a****** 13-06-2022
Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Prima apparaat alleen duurt het lang voordat hij warm is. Dit maakt koffie serveren voor meerdere mensen een langdurig proces.

De verschillende standen (dus sterkte van de koffie) is wel heel fijn. Zo heeft ieder wat wils.

Amanda 08-04-2022

Prima Senseo

Dit apparaat aangeschaft omdat de vorige Senseo het langzaam begaf na 6 jaar. De werking van het apparaat is hetzelfde, er zit alleen geen aan / uit knop meer op. Je 'klikt' nu de 1 of 2 kops toets aan en hij begint met opwarmen en zet daarna gelijk je kopje koffie. Na het zetten van je koffie schakelt hij dan ook gelijk weer uit, of dit per definitie zal schelen in het stroomgebruik durf ik niet te zeggen. Product werkt wederom prima en hopelijk kunnen we er weer lang plezier van hebben.

Pluspunten

• Compact
  • Prima temperatuur koffie
  • Staat stabiel en 'schuifvast'

CH 03-04-2022

Super Senseo slank en Senseo Specials

Mooi slanke model en kleuren passen goed bij keuken. Heerlijke Senseo Specials bereid. Ben super blij met deze vernieuwde look en krijg weer zin in koffiezetten

a*************@g******** 08-03-2022

Goede aankoop

Al jaren een Senseo apparaat.
Deze gekocht vanwege meldingslampje om te ontslakken.
Positieve bijkomstigheid is dat de aanknop uit gaat
als het kopje vol is.
Het oudere model bleef hier door iemand onnodig lang aanstaan.
Minpuntje: onder het waterreservoir komt water.

Pluspunten

• Melding voor ontslakken.
  • Aanknop gaat uit bij vol kopje.

Minpunten

• Water onder waterreservoir

j**********@u********* 31-12-2021

leuke koffiezetter met heerlijke senseo smaak

ik vindt deze senseo een prachtig design, de kleuren vindt ik mooi om te zien, staat leuk in mijn keuken, het apparaat werkt goed, en fijn is dat je de sterkte kan instellen, naar smaak, staat garant voor een heerlijk kopje koffie, met schuimlaag, het apparaat, is makkelijk te bedienen, en makkelijk schoon maken van de losse onderdelen, ik heb wel een klein min puntje, de koffie is niet zo heet als
het zou moeten zijn, want ik heb nog een ander senseo apparaat, en wordt de koffie veel heter, het verschil is duidelijk te merken, maar ondanks dit min puntje, smaakt de koffie heerlijk, ik ben heel tevreden, met mijn koffie senseo apparaat, ik kan hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• mooi design
  • zet heerlijke koffie
  • makkelijk te bedienen
  • 3 verschillende sterkte instellingen

Minpunten

• koffie wordt niet zo heet

e******@c******** 19-12-2021

Topaankoop

Top apparaat voldoet aan onze eisen beslist een aanrader zeker
ook qua prijs en kwaliteit

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Prijs

Janny 08-12-2021

Nieuwe Senseo

Geschreven voor: Philips CSA230 antraciet

Van deze Senseo kan je de sterkte zelf instellen.
Voldoet heel goed, maar het waterresvoir zou wat groter moeten zijn. Ook het vastpakken vergt enige handigheid, maar na een weekje gaat het wel.
Het aan lampje is erg handig, want er gaat wat wachttijd voorbij ,waardoor je tussendoor nog iets klaar kan zetten of serveren

Pluspunten

• Aan/uit lampje
  • Sterkte zelf in te ste

Minpunten

• Nog steeds klein waterreservoir
  • Moeilijk vast te pakken