Philips Twist & Milk HD7874

Beoordeling op basis van 28 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,1

RobvH 08-11-2015

maakt wat fragiele gammele indruk, zeker nier robuust!

Koffie is goed.
Apparaat wat fragiel.
Lekbakje erg licht.
Waterbak plaatsing luisterd erg nauwkeurig, voor ouderen niet makkelijk. ook niet voor jongeren als apparaat wat dieper op de aanrecht staat. Of op wat donkerder plaats.

westerling 02-11-2015

uitstekende prestatie's design vind ik had anders gekund.

Koffie zetten is in korte tijd klaar. Apparaat gaat op stand by stand als men een kopje koffie heeft gezet en als je dan het tweede bakje koffie zet gaat hij tegelijk weer lopen.

ilka12 28-06-2015

een geweldig machine

een geweldige machine makkelijk in gebruik dat je ook sterkere koffie mee kunt maken dat is geweldig en de melkschuimer zorgt voor een lekkere extra schuim laag dat doet het altijd wel
in een woord geweldig

heintje81 28-06-2015

deze Senseo koop ik nooit meer.

Ik heb in gebruik de Senseo-Twist zonder melkopschuimer.
Na 4 andere Senseo's bevalt deze me het minst.
Heel veel waterlekkage en daardoor overal bruine kalkaanslag,helaas op plaatsen waar dit niet te verwijderen is.
Het ontkalkingslampje is na de eerste keer aangeven en na ontkalking nooit meer uitgegaan.
Alles samengevat zie boven.

gabber 05-06-2015

veel beter dan mijn vorige senseo

steeds maar weer zo vervelend dat de koffie niet meer zo lekker
smaakte ,dus nu maar eens een nieuw model ge kocht.
En ja hoor deze bevalt uitstekend en genieten we weer van een lekker bakkie koffie.

Sjosji 04-06-2015

Een prettige koffiemachine die makkelijk in gebruik is.

De koffiemachine is prima, hij lekt niet. (eerdere machines hebben altijd gelekt.) Alleen het ontkalken vind ik erg lastig. Ik heb het idee dat de machine automatisch na een x aantal keer zetten het ontkalken aangeeft. Je moet wel heel goed beide knoppen tegelijkertijd ingedrukt houden anders gaat het ontkalken niet goed en gaat de melding niet weg.

Kittekat 16-05-2015

Goed product

De melkopschuimer maakt stevige schuim. Staat ook mooi op het aanrecht. De Senseo padautomaat werk goed, lekkere koffie.

geert2111 17-01-2015 Product paar weken in bezit

Smaak is maar net welke pads je koopt natuurlijk, mogelijkheden zijn er maar 2 is een senseo geen super de luxe koffie zet apparaat.
Vind het knopje dat hij verder gaat zodra die op temperatuur is wel makkelijk doe onder tussen andere dingen en mijn kopje koffie staat klaar. Verder leuk apparaat om te zien.

Gerda76 07-01-2015 Product maand in bezit

Geen afwijkingen, prima bedieningspaneel, alles goed!
is betrouwbaar, mooi design makkelijk te onderhouden (lees Schoonmaken).

Pmatser 30-12-2014 Product maand in bezit

Philips en Senseo hebben al het denk/design werk al gedaan,dus alleen kopje eronder en genieten!
Het al aangeven dat je koffie wilt is een + en heb separaat een opschuimer gekocht, zodat ik alle koffie soorten kan maken en geen slangetjes etc hoef schoon te maken.

p.ijpelaar 19-12-2014 Product maand in bezit

9,4
Het apparaat past kleur en vormgeving bij onze keuken. De smaak is uistekend zeker in combinatie met de melkopschuimer. De mogelijkheden zijn divers, koffie,oploskoffie en thee.
De duurzaamheid moet bij normaal gebruik lang zijn.

georgeborger 18-11-2014 Product paar weken in bezit

mooi desine je kan er ook een sterk kopje koffie meezetten door op het half knopje te drukken snel op temperatuur en als ik het goed heb begrepen een ontkalker waarschuwingsknop een volledig toestel voor die prijs alleen het lipje van de koffiepad houder mocht wet iets langer

shelley90 17-11-2014

geweldig!

Deze senseo is echt een aanrader voor een ieder makkelijk in gebruik mooie ronde vormen en slaat na een kwartier automatisch uit zodat je als je hem een keer uit vergeet te zetten hij zo slim is dat hij zichzelf uitzet

opelrijder 12-09-2014 Product maand in bezit

Ten opzichte van de vorige Senseo de viva cafe is dit een 200% beter apparaat. wat ook prettig is dat je kan voorprogameren en ook de smaak kan instellen.

Enige nadeel is de vrij losse lekbak

johanvk57 05-09-2014 Product maand in bezit

Het apparaat is mooi vorm gegeven en gemakkelijk in gebruik.
ook verwarmt het apparaat beter dan dat dat ik van andere Senseo apparaten gewent ben.

Alleen haal de transparante sticker niet van de tip toetsen af, want dan weet je niet meer waar je op drukken moet, ik ontdekte het tijdig en heb het terug er op geplakt.

appelbolleke 16-08-2014 Product half jaar in bezit

6,4
moeilijk schoon te maken, het afdruipbakje heeft een bijzondere vorm en de koffiedrap is bijna niet te verwijderen door al die hoekjes. Het waterreservoir zet je niet ff snel erop en het dekseltje gaat niet ver genoeg open
het is allemaal maar zozo, ben niet echt tevreden over dit model had er meer van verwacht. Op zich ziet het er goed en leuk uit als je het koopt maar je komt er pas achter als je ermee werken moet.

appelbolleke 16-08-2014

ben vergeten te vermelden dat we wel heel blij zijn met de opschuimer, lekker handig en we hebben het meegenomen op vakantie, een superding! we hadden eerst een opschuimer die je met de hand moest kloppen en de melk moest eerst verwarmd in de magnetron

leiden65 15-08-2014 Product half jaar in bezit

4,6
zeer slecht. Senseo al 2x na laten kijken, maar nog steeds niet goed. Geeft halve kopjes koffie en geen schuimlaag. Heb al 2x ontkalkt, dus dat kan het niet zijn. Heb verschillende koffiepads geprobeerd. Zijn allemaal niet te drinken. Heb nu een oude Senseo van mijn ouders en die is wel goed.

appelbolleke 16-08-2014

u heeft waarschijnlijk de senseo ingesteld op halve kopjes, u moet op het knopje drukken van hele kopjes (zie gebruiksaanwijzing). Maar het klopt dat er weinig schuim op de koffie zit.

Paul141 22-07-2014 Product half jaar in bezit

Smaakvol-snel en uiterst simpel in gebruik!
Had voorheen een Senseo met melk-opschuimer ineen.
Melk-opschuimer nu los bijgekocht bevalt prima!
Senseo en melk-opschuimer goed te onderhouden.

erna651 22-07-2014 Product half jaar in bezit

Wij drinken alleen cafeïnevrij, dus weinig variatie in smaakjes. De melkopschuimer is super! Over de duurzaamheid kan ik nog weinig zeggen. Wel ging na een week of zes het verwarmingselement kapot. Het apparaat heb ik toen terug gebracht naar de Blokker en het duurde wel een week of zes voor ik hem weer terug had. Nu schijnt reparatie rechtstreeks via Philips ook te kunnen en in een veel kortere tijd...

goedmans 17-07-2014 Product half jaar in bezit

prima product jammer dat je hem iedere maand moet ontkalken,zakjes voor ontkalken zijn nog al aan de prijs