De'Longhi EPAM960.75.GLM zwart, roestvrijstaal - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi EPAM960.75.GLM zwart, roestvrijstaal op Kieskeurig.nl.

Marc 15-06-2021

Machine heeft een mooie uitstraling

Geschreven voor: De'Longhi EPAM960.75.GLM zwart, roestvrijstaal

Machine ziet er mooi strak uit.
Heb voor deze machine gekozen vanwege de mogelijkheid 2 soorten bonen tegelijkertijd te kunnen gebruiken. Daar ik al meerdere Delonghi machines heb gehad ben ik overtuigd van de kwaliteit van deze machine en dat ik er lang plezier van zal hebben.

Pluspunten

• Dubbel bonen reservoir
  • Makkelijk onderhoud
  • Eenvoudig te bedienen
  • Maakt vele soorten koffie met 1 druk op de knop

Minpunten

• Niet mogelijk de 2 bonen soorten te mixen

M. Heerkens 29-06-2021

Mooi app. Modern dighn

Geschreven voor: De'Longhi EPAM960.75.GLM zwart, roestvrijstaal

Te veel op te noemen. Heb hem nog niet zolang. Mogelijkheden zat. Mijn 1e ijskoffie gezet erg lekker alsmede ijskoffie als cappuccino ook goed gelukt en lekker. Koffie heeft meer aroma lekkere smaak naar mijn weten met vergelijking Dlonghi ECAM primadonna 559.75 ms die ik hiervoor had. Binnenkort hoop ik meer uit de Maestosa te halen dmv registratie voor workshop aan huis of digitaal. Ik ben sowieso al fan.

E.Hendrickx 16-06-2021

Luxe uitstraling

Geschreven voor: De'Longhi EPAM960.75.GLM zwart, roestvrijstaal

Wij waren op zoek naar een volautomatisch koffiezetapparaat met dubbel bonen vak. Mooie vormgeving en mooi materiaal. Nog maar 1 dag in gebruik dus kan nog weinig zeggen over het gebruik en het schoonmaken. Wij wachten met smart op de workshop zodat we het apparaat ten volle kunnen gaan gebruiken.
We kunnen ook nog niet zeggen of het apparaat zijn geld waard is. Het apparaat is heel prijzig, ik hoop dat ik over een tijdje kan zeggen dat het zijn geld waard is geweest.

Pluspunten

• vormgeving en materiaal
  • vele mogelijkheden
  • workshop

Minpunten

• prijzig

Laura 07-02-2021

Prachtige machine en heerlijke koffie

Geschreven voor: De'Longhi EPAM960.75.GLM zwart, roestvrijstaal

Prachtige machine met eindeloze mogelijkheden. Heel makkelijk in gebruik en het is genieten vanaf het eerste kopje koffie!

Pluspunten

• Prachtig design
  • Makkelijk in gebruik

hogan 06-02-2021

Mooi en degelijk aparaat

Geschreven voor: De'Longhi EPAM960.75.GLM zwart, roestvrijstaal

Er gaat niets boven het zetten van een heerlijke kop koffie met verse espresso. Met andere woorden, zodra de koffiebonen zijn gemalen, valt de koffie direct op de zetgroep, waarna het extractieproces kan beginnen. Zo drink je geen oude koffie, maar proef je altijd echte verse koffie.

Pluspunten

• dubbele koffiebonen reservoir
  • warme choco
  • variatie
  • goede maling van koffie

Minpunten

• past hij net onder keukenkast
  • maakt wel wat lawaai

KeesenJolan 30-09-2020

Mooi design en heerlijke koffie, top apparaat

Geschreven voor: De'Longhi EPAM960.75.GLM zwart, roestvrijstaal

Wij hebben de afgelopen jaren altijd een volautomaat gehad, maar geen een kwam in de buurt van de huidige machine die we hebben: de Maestosa.

Deze volautomaat heeft denk ik 20 keer zoveel opties dan de machine die we hiervoor hadden. Om te beginnen bij het bonen compartiment: er zijn hiervoor twee aparte vakken. Zo kun je jouw favoriete smaak bonen doen, én die van jouw partner/andere personen. Of bijvoorbeeld decaf of espresso bonen.
Naast dat je dit kan personaliseren, kun je dat ook doen per bakje koffie. Je kunt verschillende gebruikersprofielen instellen, en hierin in één keer aangeven welke bonen hij moet pakken. Zo stel je bijvoorbeeld bij cappuccino de espressobonen in, en bij een Long koffie de normale bonen. Geweldig en koffie zonder concessies.

Het intuïtieve display zorgt voor gemakkelijke bediening en de Coffee Link app is ook gemakkelijk in gebruik. Hierin pas je je profielen aan en kun je zelfs de machine van een afstand bedienen.

Naast gewone koffie en espresso kun je speciale varianten zoals Long coffee en Doppio zetten. Ook alle koffies met melk maak je in een handomdraai, dit gaat snel en je hebt zeer veel keuze. Bovendien vinden we het heel handig als de kinderen met aanhang er zijn, om dan meerdere kopjes cappuccino te zetten. Scheelt weer tijd.

Ten slotte smaakt de koffie ook heerlijk, niet geheel onbelangrijk.

Deze design koffiemachine zou ik iedereen aanraden, vooral als je gepersonaliseerde koffie erg waardeert

• Opties
  • IJskoffie
  • Melkschuim is perfect

Minpunten

• Schoonmaken en onderhoud, maar dat is altijd