Philips Twist HD7870

Philips Original HD6554

Philips Original HD6554 Best Reviewed nov 2017
8,8 (70)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 635 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

m.ploeger 21-05-2015
  • Product maand in bezit

Voldoet prima, erg eenvoudig in gebruik. lekkere koffie. Omdat ik het apparaat nog maar een maandje in bezit heb kan ik nog geen cijfer voor duurzaamheid geven. Tot nu toe werkt het perfect.

greetabee 21-05-2015
  • Product maand in bezit

ik heb hem op mijn verjaardag gekregen , en ook nog de kleur die ik mooi vind paars/blauw , het is mijn 5e Senseo en de koffie is lekkerder en ook veel heter , ben erg blij met mijn nieuwe Senseo

groetjes Greet

tonnijb 16-05-2015
  • Product maand in bezit

Hiervoor hadden wij ook een Senseo (één van de eersten)en die heeft het na (heel) veel jaren trouwe dienst, begeven. Als wij van de nieuwe net zo veel gaan genieten als van de oude, dan is dit voor ons t.z.t. een aanbeveling voor weer een volgende.
Noot: van de vorige Senseo is ooit het reservoir kapot gegaan en via de service van Philips, werden wij snel aan een nieuwe geholpen. Moesten deze overigens wel betalen, was geen garantie meer.

viper1955 13-05-2015

9,4
Onze 3e Senseo alweer. De smaak is vertrouwd,de bediening ook. Het voelt wat meer plastic aan maar alles werkt en daar gaat het om.

SonjaJ 07-05-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Jammer dat de twee kops te weinig koffie geeft,ondanks regelmatig ontkalken, je kunt hem helaas niet anders instellen.
Wij zetten dus 1 kop per keer.

HillyH 25-04-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Jammer dat je niet zelf iets kunt veranderen aan de hoeveelheid water dat per kopje eruit komt. Mijn vorige Senseo gaf minder water dus sterkere koffie.

Johanna11 21-04-2015
  • Product half jaar in bezit

Heb geen negatieve beoordeling. Ik vind de twister een TOPPER!!! Je hebt een echte warme mok koffie en de smaak is gewoon perfect. Nooit geen andere meer!!!!

mirella1967 21-04-2015
  • Product half jaar in bezit

Mooie vormgeving. Na het ontkalken nog steeds halve bakkies die btw wel lekker zijn maar het is toch de bedoeling dat je in 1 keer een hele kop koffie kunt zetten

emdegeling 20-04-2015

7,4
Goed punt: je kan, in tegenstelling tot een ander model, alvast intoetsen dat je 1 of 2 kopjes wil zonder te wachten dat het water warm is.
Nadeel: Dit model gaat heel snel uit en blijft niet lang genoeg "Stand-by"

berlijnboer 20-04-2015

Bij het schenken van een kop koffie zijn er enkele harde knalletjes te horen. Heb ontkalkt maar heeft niet geholpen.

wiel4444 19-04-2015
  • Product jaar of meer in bezit

keuzemogelijkheden: er zijn er maar 2.... 1 kop of 2 koppen. ik heb ook niet meer nodig

smaak: prima
gebruiksgemak: alleen maar pad(s) en water erin. klaar. kan het nog makkelijker

N. de Kloe 21-03-2015
  • Product maand in bezit

Snel een heerlijk smaakvol kopje koffie.
Mooie vormgeving met prachtige kleuren blauw/paars.
Reservoir is gemakkelijk bij te vullen.
Minder geluid dan de originele Senseo.

denBraasem 04-03-2015
  • Product half jaar in bezit

Ben nog steeds zeer tevreden met dit product. Ook de bij behorende melk op schuimer werkt prima Geen spijt van deze aankoop, gebruik hem zeer regelmatig.

n.peeters 01-03-2015
  • Product kwartaal in bezit

7,4
Een goed produkt van Philips, handig in gebruik en ziet er leuk uit. Wel menig keer moeten ontkalken maar dat ligt aan het water.

assie010 01-03-2015

Het water reservoir vind ik iets te klein zeker als je visite krijg misschien dat Philips een oplossing kan maken

Cdong 24-02-2015

7,6
We hebben het gevoel dat als je 2 kopjes tegelijk zet dat de smaak iets minder is als dat je ze afzonderlijk zet.
Is overigens verder een prima apparaat

Peetjuuuh 18-02-2015

Een heel mooi vormgegeven apparaat met mooie kleuren. De koffie wordt ook echt goed warm. Echt waar voor je geld.

moesmany 17-02-2015

9,6
Zeer goed apparaat in zijn prijsklasse.
de padhouder is dieper als gewoonlijk zodat wanneer je een kop koffie zet er niets aan druk verloren gaat, door een betere en strakkere afdichting op de padhouder.
zeer gemakkelijk te bedienen door touch-buttons, welke oplichten wanneer je de Senseo® aanzet, en die ook nog eens voor iedereen makkelijk te begrijpen zijn. (al heb ik hier zelf nooit zo een moeite mee.)
Sterkte van de koffie instelbaar. (Makkelijk schakelen tussen een espresso of lungo.
Daarnaast warmt hij vrij rap op en de koffiedoorvoer is lekker snel :)
Al met al een toppertje onder de Senseo's® (Alleen het design van het apparaat is al aantrekkelijk)

(Senseo Twist M. Purple®. €80,=,

- 15% van blokker die ik nog had = € 16,=,

- € 20,= van eerder lopende actie retour,

Al met al zelf deze Twist dus voor € 44,= weten aan te schaffen.)

Senseo® heeft wel vaker van dit soort acties, dus als u een kleiner budget heeft, dan is er vaak een beetje geduld nodig tot er weer een actie zich voordoet, kijk daarna ook bij verschillende webshops rond, waar op dat moment de hoogste kortingen lopen, dan kunt u ook voor een nog leuker bedrag zo een top apparaat in huis halen!!

Henry12345 15-02-2015
  • Product maand in bezit

Het is makkelijk dat je hem al kunt starten als het water nog niet warm genoeg is.
Goed kunt zien hoeveel water er nog in zit.
Mooie vormgeving, mooie uitstraling.
Betaalbaar, en zeker met deze tijd van bezuiniging.

Putsje 14-02-2015
  • Product maand in bezit

Vind hem mooi van vormgeving en gemakkelijk in gebruik. senseo maakt weinig geluid. Handig dat uitvoer in hoogte verstelbaar is voor kleine kopjes tot mokken

alphawolf 10-02-2015

het is en makkelijk machine ook mede door het instellen voor uit hoe sterk en hoeveel kopjes [1 OF 2] kopjes koffie.
ik kan het machine aanbevelen.
ik heb geen last dat mijn bekers er af trillen
ik gebruik glazen bekers.
kan ook grotere bekers onder zetten door verstelbare tuit