Melitta Aromaboy wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Melitta Aromaboy wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Autumn954 14-04-2014

Omdat mijn oude witte apparaat aan vervanging toe was heb ik deze besteld, omdat ik wit toch wat te besmettelijk vond. Voor een eenpersoons huishouden is dit apparaat perfect. Als de koffiezetter een ander uiterlijk had gehad, had ik de koffiezetter echt gehouden. Er is niets mis met de vormgeving, maar die kleur? Echt niet!

wiebl 15-03-2011
Geschreven voor: Melitta Aromaboy wit

Dit koffiezetapparaat doet, zoals al eerder vermeld, alleen wat hij moet doen: hete koffie zetten.

Geen melkopschuimer, geen koffiepads, geen top of the line vormgeving, gewoon een simpel apparaat dat er uit ziet alsof het van de rommelmarkt komt.

De koffie is geweldig, zowel wat betreft smaak als temperatuur.

Water in de achterkant, koffie in een filter in de voorkant en voila, nog geen 3 min. later heb je een bak (0,3 liter) hete koffie. Wat kan een student als ik nou nog meer wensen?

koffiesmurf 19-10-2010
Geschreven voor: Melitta Aromaboy wit

Nav eerdere positieve reviews heb ik met veel moeite dit apparaat via de winkel marskramer kunnen kopen

helaas viel het apparaat me in de praktijk heel erg tegen omdat de koffie helemaal niet heet was, zelfs lauw is nog een te groot woord

jammer, want nu zet ik weer noodgedwongen koffie met een trechterfilter en opschenken van wel heet water uit de waterkoker...en weet ik nog stees niet welke koffiezetter ik moet hebben voor wel echt hete koffie.....tips?

buitenboord 15-10-2010
Geschreven voor: Melitta Aromaboy wit

De koffie was in elk geval heet.
Echter aromatisch vind ik het niet echt lekker vergeleken bij mijn Philips Cucina
heb er meer koffie in gedaan dan vermeld en het werd sterker niet smakelijker.

Als je niet een fijn proever bent is dit een goed simpel apparaat het zet koffie en het is heet.

(Omgeruild wegens ontbreken verfijnere smaak)
Duurzaamheid een 7 omdat het een simpel ding is en er niet veel stuk kan.

Cybermom 22-01-2010
Geschreven voor: Melitta Aromaboy wit

Dit apparaat heb ik al tien jaar en elke keer als een koffiezetter het begeeft wordt het van de berging weer naar boven gehaald. Een handige koffiezetter die doet wat ie moet doen: gewoon koffiezetten!

Cybermom 18-06-2012

Hoewel ik nog steeds dik tevrden ben over de lange houdbaarheid van deze koffiezetter stoort me een ding: het apparaat wordt erg gauw vies. Dat geldt niet alleen voor de filter, maar ook voor de koffiekan.

gerrit 1938 14-10-2009
Geschreven voor: Melitta Aromaboy wit

na ongeveer 20 koffiezetaparaten die we in ons trouwen gehad hebben en er nog 3 op de zolder staan die nog geen jaar oud zijn vanwege het hopeloze kopje koffie wat daar uit kwam,nu dit koffiezettertje aangeschaft,mensen ,er is geen betere.Als je met 2 personen bent koop hem zo spoedig mogelijk want er gaat een wereld voor je open,altijd de zelfde uitmuntent smakende koffie en altijd even warm.Hij gaat ook mee met vacantie,je steekt hem alstware in je broekzak.
4 kopjes haalt hij ook nog met gemak.

Isabella05 10-11-2008
Geschreven voor: Melitta Aromaboy wit

Ik nam dit koffiezetapp. altijd mee met vakantie.Maar wij hebben een expresso app. maar deze koffie vind tik te zwaar, dus deze weer uit de kast gehaald. Een fijn en makkelijk apparaat, en heerlijk warme koffie.
Succes verzekerd, zeker voor een klein verbruik!

naam1971 12-06-2007
Geschreven voor: Melitta Aromaboy wit

Door kieskeurigop het spoor gekomen van de Melitta Aromaboy MA 25. Ook ik ben over het apparaatje zeer tevreden. Het grote voordeel van dit koffiezetapparaat is een zeer laag stroomverbruik 500 Watt, wat aan de dag van vandaag met de hoge energiekosten op jaarbasis een zeer groot voordeel is. Een klein minpuntje is , dat het overdag vrij moeilijk te zien is, dat het apparaatje uitstaat. Voor de rest als klein verbruiker niets dan lof. Het doet wat het moet doen , gewoon koffie zetten.

treze 15-03-2007
Geschreven voor: Melitta Aromaboy wit

ik vind dit een super handig ding voor mensen alleen of kleine koffiedrinkers.
Heb het gekregen van mijn grootvader die het tijdens zijn werk dagelijks frequent gebruikte. Toen hij op pensioen ging heb ik het gekregen en gebruik het ook dagelijks sindsdien.
Na ongeveer 35 jaar heeft het nu de geest gegeven en ik zoek nu een nieuw.
t Is simpel en goed, zonder meer.