WMF Thermo Lineo zwart, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WMF Thermo Lineo zwart, rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

Cor Schouten 18-11-2017

Teleurgesteld

Geschreven voor: WMF Thermo Lineo zwart, rvs

Kocht het vanwege het model en reputatie WMF. Koffie is goed maar al snel, na verloop garantie, deksel wterreservoir kapot en apparaat springt spontaan aan. Derhalve, na gebruik, altijd afsluiten.

Cor 04-12-2015
Geschreven voor: WMF Thermo Lineo zwart, rvs

Na enige tijd kon de deksel van het waterreservoir niet meer dicht. Koffiekan lekt bij het schenken. Sinds kort slaat het apparaat automatisch aan en daarom dient de stekker telkenmale na gebruik uit het stopcontact te worden gehaald.

ter Keurst 23-05-2015
Geschreven voor: WMF Thermo Lineo zwart, rvs

Minpunten: Kan lekt verschrikkelijk bij het schenken van een kop koffie. Waterniveau niet af te lezen door donkere glas. Deksel afgeknapt na 3 maanden.
Pluspunten: Mooi design, Koffie blijft lang warm.

Totaal: 1 van de slechtste aankopen van de laatste tijd. Na 3 maanden koop ik alsnog een andere omdat we niet door willen blijven kliederen.

rinteltje 30-05-2014
Geschreven voor: WMF Thermo Lineo zwart, rvs

Lekkere koffie die goed warm blijft in de thermoskan. Je kunt zelfs de hardheid van het water instellen waardoor je minder vaak hoeft te ontkalken. Makkelijk is ook de timer. Tenslotte ziet het geheel er ook nog mooi uit, een sieraad voor de keuken. Duurzaamheid weet ik nog niks van na een maand.

rinteltje 18-03-2015

Na een paar maanden begon de machine te lekken bij de overgang naar de filterhouder, heb een klacht ingediend en kreeg een hele nieuwe retour. Echter ook deze heeft problemen hiermee zodat er water op de deksel blijft staan. Kan hem wel weer opsturen maar zit dan wel weer 4 weken zonder en dan? Kan hem moeilijk elke 5 maanden opsturen. Dus inderdaad geen goeie machine.

Anoniem 17-03-2015

Een sieraad voor keuken, zolang je hem niet gebruikt. We hebben het een half jaar geprobeerd. Inschenken zonder lekken is onmogelijk en de sluiting van de waterkan is hopeloos.